Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וצהריים טובים.אמנם המשתמש חדש אך אני גולש בפורום כבר כמה שנים טובות ואשמח לעזרה.להוריי יש שברולט קרוז 2010 וכן אנחנו מודעים לכך שהרכב הוא גרוע.הוא איטי שותה דלק ולא אמין בכלל.עכשיו לבעייתנו.הרכב עבר כבר שיפוץ גיר אצל היבואן ואין כבר אחריות.השיפוץ נעשה בסביבות 40 אלף קילומטר שפתאום הגיר מת.גם אחרי השיפוץ הוא היה עושה בעיות אך למרות כל הפניות שלנו אל היבואן וחיבור למחשב תקלות נאמר לנו שאין בעיות.העברות ההילוכים הן גסות,הגיר מתבלבל הרבה ועוד בעיות מעצבנות.למכור את האוטו כנראה לא נוכל כי אין לו שוק ולא נקבל עליו הרבה.כנ"ל טרייד אין.אני יודע שב2011 הוחלף הגיר והמנוע שופר ועשינו נסיעת מבחן ואכן יש שיפור לקרוז אבל לעומת מכוניות אחרות עדיין הרכב לא משהו.אבל רצינו לדעת כמה יעלה לנו להחליף לגיר שיש ב2011? חיפשנו באינטרנט ולא מצאנו.זה אפשרי?הגיר ה"חדש" באמת יותר אמין? נשמח לעזרה ותודה לעוזרים.

פורסם

בכל מה שקשור לבעיות גיר אוטומטי, אני ממליץ להתייעץ עם ספי מ-י.ס גירים. שהוא גם חבר פורום ותיק.

תתפלא לגלות שאולי הוא יכול להביא את הגיר הקיים למצב עבודה תקין לחלוטין, ואם לא, הוא האיש שייגע אם ההחלפה שרצית אפשרית.

אני לא הייתי פוסל על הסף טרייד-אין ב-UMI עצמו. בעיקר בתקופה הזו של סוף שנה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
בכל מה שקשור לבעיות גיר אוטומטי, אני ממליץ להתייעץ עם ספי מ-י.ס גירים. שהוא גם חבר פורום ותיק.

תתפלא לגלות שאולי הוא יכול להביא את הגיר הקיים למצב עבודה תקין לחלוטין, ואם לא, הוא האיש שייגע אם ההחלפה שרצית אפשרית.

אני לא הייתי פוסל על הסף טרייד-אין ב-UMI עצמו. בעיקר בתקופה הזו של סוף שנה.

ממה שהבנתי זה הגיר או שזה באמת ששלנו דפוק לגמרי.אנחנו לא נפנה לUMI כי ביררנו אצלהם הכל ועדיף שאני לא אדבר.

פורסם

הגיר בקרוז באמת שודרג ב-2011.

אבל הבעיה בגיר המקורי אינה אמורה להיות כה אקוטית. לדעתי, מדובר בשיפוץ כושל.

דבר עם ספי. אם יש מישהו שיכול לפתור בעיות כאלה הוא האיש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הגיר בקרוז באמת שודרג ב-2011.

אבל הבעיה בגיר המקורי אינה אמורה להיות כה אקוטית. לדעתי, מדובר בשיפוץ כושל.

דבר עם ספי. אם יש מישהו שיכול לפתור בעיות כאלה הוא האיש.

תודה רבה לך אתייעץ

×
×
  • תוכן חדש...