Jump to content

חלוםגדול

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חלוםגדול

  1. תודה רבה לך אתייעץ
  2. ממה שהבנתי זה הגיר או שזה באמת ששלנו דפוק לגמרי.אנחנו לא נפנה לUMI כי ביררנו אצלהם הכל ועדיף שאני לא אדבר.
  3. שלום לכולם וצהריים טובים.אמנם המשתמש חדש אך אני גולש בפורום כבר כמה שנים טובות ואשמח לעזרה.להוריי יש שברולט קרוז 2010 וכן אנחנו מודעים לכך שהרכב הוא גרוע.הוא איטי שותה דלק ולא אמין בכלל.עכשיו לבעייתנו.הרכב עבר כבר שיפוץ גיר אצל היבואן ואין כבר אחריות.השיפוץ נעשה בסביבות 40 אלף קילומטר שפתאום הגיר מת.גם אחרי השיפוץ הוא היה עושה בעיות אך למרות כל הפניות שלנו אל היבואן וחיבור למחשב תקלות נאמר לנו שאין בעיות.העברות ההילוכים הן גסות,הגיר מתבלבל הרבה ועוד בעיות מעצבנות.למכור את האוטו כנראה לא נוכל כי אין לו שוק ולא נקבל עליו הרבה.כנ"ל טרייד אין.אני יודע שב2011 הוחלף הגיר והמנוע שופר ועשינו נסיעת מבחן ואכן יש שיפור לקרוז אבל לעומת מכוניות אחרות עדיין הרכב לא משהו.אבל רצינו לדעת כמה יעלה לנו להחליף לגיר שיש ב2011? חיפשנו באינטרנט ולא מצאנו.זה אפשרי?הגיר ה"חדש" באמת יותר אמין? נשמח לעזרה ותודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...