Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סוזוקי בלנו, אני רוצה לקנות זוג רמקולים "6.5, כרגע אין כלום ברכב.

איפה כדאי לשים את הרמקולים מקדימה או מאחורה (אני לא בטוח שהם נכנסים מקדימה - מישהו יודע?).

ואיזה רמקולים כדאי לקנות? מה דעתכם על KFC1689 של קנווד?

אולי כדאי לקנות 2 זוגות רמקולים ולשים גם מקדימה וגם מאחורה?

מה עם הבסים ב- "6.5? יהיו לי בסים?

פורסם
קניתי סוזוקי בלנו, אני רוצה לקנות זוג רמקולים "6.5, כרגע אין כלום ברכב.

איפה כדאי לשים את הרמקולים מקדימה או מאחורה (אני לא בטוח שהם נכנסים מקדימה - מישהו יודע?).

ואיזה רמקולים כדאי לקנות? מה דעתכם על KFC1689 של קנווד?

אולי כדאי לקנות 2 זוגות רמקולים ולשים גם מקדימה וגם מאחורה?

מה עם הבסים ב- "6.5? יהיו לי בסים?

עם אתה לא חשוב להביא סאב

אז כן 2 מקדימה ו 2 מאחורה

רק שמאחורה אם תוכל לשים 6X9 יהיה הרבה יותר טוב

רמקולים אחרויים של פיונר יתנו לך אחלה של באס ( כמובן שיחסית )

מה התקציב שלך ?

יש לך מגבלות ?

פורסם

אני לא רוצה לשים סאב, ואין לי מקום ל 6*9 , אני לא רוצה לקדוח בפח מאחורה.

התקציב לרמקולים זה עד 1000 ש"ח.

אולי כדאי לשים זוג מאחורה ומקדימה רק טוויטרים?...לא יודע...צריך המלצות.

פורסם

תוכל להכניס 6.5 מקדימה, בתנאי שתשתמש ב"טבעת".. ואולי אפילו חיתוך "הרחבה" קלה ..

הבאס לטעמי לא יהיה מספק..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...