Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים :-o

 

לאחר שבירת ראש קשה ואפס תוצאות אני פונה אליכם לבקשת עזרה,

יש לי Volkswagen Passat TFSI 200 HP, זה הדגם המפואר משנת 2007.

 

ישנו ברכב הזה טלפון מובנה שיוצא בלחיצה עליו מהדאש-בורד, שלפי הבנתי ניתן להתחבר אליו בבלוטות, הפכתי את האותו

מכל כיוון שהוא אך לצערי הרבה לא מצאתי שום דרך לחבר את הסמרטפון אליו :\

 

כך נראה הטלפון :

4d47b74bd81b7396732f56fda.jpeg

 

* לי ברכב אין דאבל-דין, אבל הטלפון נראה כמו פה.

אשמח מאוד אם מישהו מכם יוכל לעזור לי למצוא את הפתרון, חיפשתי בכל האינטרנט טרם מצאתי פתרון.

 

מקווה שהאשכול נפתח בפורום הנכון במידה ולא אשמח אם אחד המנהלים יעביר לפורום המתאים.

תודה רבה, גל :).

פורסם

זו רק הכנה להתקנת מערכת טלפון סלולארי מקורית של הייצרן.

זה לא משדר/מקלט BT.

 

בכול מקרה רמת האיבזור שציינת לא ממש עוזרת להבין איזה ציוד נוסף קיים כהכנה להתקנה של מערכת טלפון סלולארית.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...