Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מתעניין ברכישת רכב יד 2, נתקלתי ברכב שמתאים לי שהיה במסלול ליסינג מימוני.

השאלה שלי היא מה המשמעויות של רכב כזה?

האם יש הורדה משמעותית במחיר כמו של רכב ליסינג? האם ניתן לראות שהרכב היה בכלל בליסינג? (נאמר לי שזה פרטי לכל דבר)

 

אשמח לדעת למה להתייחס כשאני ניגש לרכבים כאלה.

תודה

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

יש הורדה במחיר בהתאם לרישום בפועל ברישיון הרכב.

 

אם רשום ע"ש החוכר כפרטי - דינו כרכב פרטי לכל דבר.

 

אם רשום ע"ש חברת הליסינג (ללא רישום השכרה/החכר) דיובר כרכב חברה (הורדה קטנה יותר מליסינג)

 

אם רשום ע"י חברת הליסינג ובמקוריות כתוב השכרה/החכר דינו כרכב ליסינג לכל דבר (וכנראה זה גם עברו האמיתי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

*** נמחק ציטוט מיותר ***

הם טוענים שהרובריקה של בעלות קודמת מופיעה ריקה...

ולכן לרכב אין שום עבר ״ליסינגי״

הגיוני?

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

הם צודקים חלקית, כי אם הרכב רשום ע"ש חברה ולא ע"ש אדם פרטי עדיין יש הורדה מסויימת.

 

חוץ מזה אם הרכב עלה על הכביש לפני 1/2008 זה לא אומר כלום כי עד אז לא היה הבדל ברישום בין רכב חברה רגיל, לרכב ליסינג.

 

אם הרכב עלה על הכביש אחרי 1/2008 ולא כתוב כלום בסעיף מקוריות אפשר לומר שהרכב לא שימש כרכב השכרה או כליסינג תפעולי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז אפשר לומר שמדובר בכרכב פרטי לכל דבר ועניין?

ולמען השקט הנפשי אני חושב שאבקש לדבר עם האדם שהחזיק ברכב עד כה.

 

תודה רבה!

 

Volkswagen :twisted:

זה שאתם נושם, לא אומר שאתה חי...

פורסם

קח צילום רישיון רכב, ותבדוק טוב מה רשום בבעלות+ גם כשאתה בא להעביר בעלות = הכי טוב במשרד הרישוי

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...