Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על העיכוב הרב, אבל הינה התמונות.

 

זהו הצינור המדובר:

צינור.JPG

 

זהו החור:

חור.jpg

 

זה דוגמה של חימום יתר בצינור אפור, בשימוש עם בלואר:

חימום יתר.JPG

 

זה דוגמה לתיקון לדוגמה בחור שקדחתי דרך אותו צינור בדיוק (חתיכה של צינור נשם שבלטה בגינה סיפקה את הדוגמית). קדחתי חורים באותו קוטר (8 מ"מ) ומילאתי אותם בהלחמה. מה שמעניין בתמונה זה החור הירוק, אותו מילאתי. שני החורים שחופפים את החור הירוק נקדחו על מנת לבדוק איך המילוי נראה (תמונה אחרי):

תיקון לדוגמה.jpg

איך התיקון נראה.JPG

 

וזה דוגמה של פנים הצינור אחרי המילוי (זאת אומרת הצד הפנימי של החור אותו מילאתי). בתמונה צינור ניקוז אפור:

פנים תיקון.JPG

 

וזהו התיקון בצינור בקיר. בגלל הקיר הצמוד והברזל היה קצת יותר קשה להגיע מכל הכיוונים בצורה מיטבית, אבל עדיין התוצאה טובה:

מתוקן.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אומנם חכמה שבדיעבד, אבל חשבתי על שיטה נוספת.

צריך מוט מחומר זהה לחומר הצינור.

תחרוט חלק הדומה למסמרה כלומר קנה בקוטר 8 מ"מ שיוכל להיכנס בלחץ לחור בצינור. ראש ה'מסמרה' צריך להיות בקוטר הגדול מהקנה ב-2 מ"מ.

את אורך הקנה תתאים בדייקנות לעובי הדופן של הצינור ואם אתה קפדן תוכל אפילו לשייף בסוף (הפדחת) של הקנה משטח מעוגל המתאים לקונטור הפנימי של הצינור, לסמן בעזרת שריטה את הכוון וכך תוכל לדחוס את ה'מסמרה' לתוך הקדח בצינור בכוון הנכון.

לבסוף תלחים את ראש ה'מסמרה' לצינור. זו הלחמה חיצונית ולדעתי מלחם יצליח להשיג המסה מושלמת של ראש ה'מסמרה' והצינור סביב הראש.

 

ההשקעה בהכנת ה'מסמרות' תהיה גדולה בהרבה מההשקעה בהלחמה עצמה, אבל התוצאה לדעתי תהיה מושלמת ופני הצינור מבפנים ישארו חלקים.

 

יוסי

פורסם

דרך אגב, אם קיים בשוק מוט הלחמה לחומר הצינור שקוטרו 8 מ"מ היית יכול ליצור ראש ל'מסמרה' בעזרת לחיצת מוט ההלחמה למשטח חם ולחסוך חריטות.

 

יוסי

פורסם
לבסוף תלחים את ראש ה'מסמרה' לצינור. זו הלחמה חיצונית ולדעתי מלחם יצליח להשיג המסה מושלמת של ראש ה'מסמרה' והצינור סביב הראש.

 

דווקא אני חושב שיהיה קשה להשיג הלחמה מלאה של ה"מסמרה" לצינור - המקסימום יהיה הלחמה של ראש ה"מסמרה", בלי חיבור של הגוף שלה. בגלל שהדופן של צינור הניקוז עבה מאוד, עובי החיבור יהיה קטן בהרבה מעובי הדופן. ראה ציור גס שמנסה להראות את הבעיה שלדעתי תהיה:

מסמרה.png

 

לפי הבנתי, בריתוך מתכת (שהלחמת פלסטיק זה אותו רעיון) כאשר ממלאים חור עם טלאי צריך שדפנות החור ודפנות הטלאי יצרו צורת V ביניהם, שאת ה-V הריק ממלאים עם חומר המילוי במהלך הריתוך. זה מבטיח שהריתוך יהיה לכל עובי הדופן. אומנם אין לי ניסיון עם ריתוך כלל, וכל זה נסמך על קריאה באינטרנט, אבל זה נשמע הגיוני. ראה ציור שמנסה להסביר את הכוונה (הקווים בצבע בורדו זה חומר המילוי שיש להוסיף):

ריתוך טלאי.png


×
×
  • תוכן חדש...