Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

 

משום מה היום הנבלה לא רוצה לזוז. אני לוחץ למעלה למטה על הכפתור (חדש מהחברה, הוחלף לפני כ-3 שנים) ואין תגובה. אין רעש של המנוע החשמלי ולא שומעים שום רחש

 

יש לציין שהוחלף מנגנון לפני כחצי שנה לחלון הנ"ל, הכפתור היה תקין רק המנגנון נהרס. הכפתור עבד כי היה רחש של משהו זז אבל החלון לא זז. לאחר החלפת המנגנון כמובן שזה נפתור.

 

ניתקתי את הכפתור מהכבל, פתחתי אותו, לפי הנראה העין הכל עובד וזז תקין ושום דבר לא התפרק בפנים.

 

עצות? 400 ש"ח המנגנון עלה לי, 350 הכפתור בזמנו בחברה. :?

פורסם

אתה מתכוון לכפתור שנועל את החלונות האוטומטיים? הוא בסדר, החלון בצד הנהג מגיב אליו כאשר הוא לחוץ.

פורסם

כן. הכפתור מבטל רק את חלון הנוסע והחלונות האחוריים (אם חשמליים) ולא את חלון הנהג.

 

את החלון של הנוסע אי אפשר להפעיל גם מהכפתור של הנהג וגם מהכפתור של הנוסע?

:turn-l:
פורסם

הכפתור של הנוסע בצד של הנהג מסר את נשמתו לבורא עוד אצל הבעלים הקודמים...

 

הפתרון הוא ללכת למצוא כפתור דומה, לחבר ולראות אם עובד?

×
×
  • תוכן חדש...