Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אומר לך עובדה!! מה אתה לא מבין?

למה שלא תהייה יותר עוצמה?

זה לא יכול להיות בחיים עובדה.

 

כדי להעלות את ההספק מעלים את המתח (ומן הסתם גם הזרם עולה) וזה מה שעושים בגישור.

 

מה שאתה עשית זה חיברתי שני גישורים במקביל לאותו הסליל. לא העלתה שום מתח וזה אומר שלא העלת זרם שזה אומר שלא העלת שום הספק!.

 

ומה שעשית גרמת לשני הגברות שונות להתנגש אחת עם השניה.....אתה יכלת בקלות לשרוף את המגבר.

 

לא הגיוני משום בחינה שתעלה את ההספק של המגבר בצורה כזו. יש דרך אבל אני לא יתחיל להסביר אותה כי לא תבין אותה וגם הדרך הזאת בכלל לא טובה כאשר אין חוסר כוח במגבר.....עזוב לא נכנס אל זה אפילו...

 

בקיצור. אין פה עובדה הצגתה ניסיון שיכלת להרוס מגבר ולא העלת שום דבר חוץ מלהעלות את החום למגברים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תשמע תמיר.. אני אמר לך עובדה ואתה ממשיך אם התאוריות שלך.. אתה רק מדבר..

כנראה שאתה טועה ולא אני. וכנראה שהמתח/זרם כן עלה ואם כך כל מה שאמרת זה טעות.

יש לי ניסיון, תאמין לי הרבה. ואת מה שעשית עם המגבר עשיתי את השטויות האילו בגיל 14.

זה לא עובד....אתה לא העלת שום הספק. אין לך שמץ באלקטרוניקה. בגלל זה בנושא הזה

מתווכח באויר. אם מה שאתה אומר היה נכון היה אפשר לחבר מגבר של רכב 4 ערוצים את כול ה

4 ערוצים לסאב בודד עם סליל אחד...... אבל זה לא נכון אפשר לעשות דבר כזה אבל זה רק יהרוס

ולא יעלה שום הספק. תכניס את זה לראש שלך.

 

תאמין לי. אני לא מתוכח סתם אני לא אוהב שרושמים שטויות בפורום בנוגע לנושאים כאילו.

שבעתיד......אנשים תמימים יקראו את זה. ויכנסו לחבר 2 הגברות בגישור לסאב אחד.

ומה התוצאה שתהייה שהם יהרסו את הציוד שלהם בגלל אנשים שאין להם שמץ באיך מגבר עובד

בכלל.

 

תכניס את זה טוב טוב לראש שלך. עובדה שחיברת 2 גישורים. אבל לא עובדה שההספק עלה .

זה אפילו לא קרוב להיות עבודה מרוב שזה שטויות ומראה על חובבנות מוחלטת !.

 

תמיר - האם ניתן להסיק מדברייך שבכול מקרה של חיבור מספר מקורות מתח בעל מתח זהה לא יהיה שינוי הספק??

תשמע........שאתה מחבר ספק....(שהוא מורכב מבפנים משנאי אחד) ויש לספק 2 זוגות יציאות פלוס מינוס.

 

חיברת פלוס מינוס אחד..... למנורה....נידלה יפה. ועכשיו לחבר את הזוג השני של היציאות ולהגיד שההספק עלה ! זה טעות מוחלטת במידה שהדוגמה הנל מייצגת מגבר בעל שנאי בודד שמספק כול לכול ה4 ערוצים.

 

אבל. במקרה שיש שנאי לכול זוג ערוצים. והוא חיבר גישור אחד לסאב. ואת הגישור השני לאותו הסאב.

יכול להיות שיהיה שינויי כי הזרם יעלה. המתח ישאר קבוע אבל הזרם יעלה כי השנאי השני בכול אופן מוסיף כוח. אבל במקרה שיש שני שנאים. אבל שחיברת בגישור לסאב אחד ואין איבוד כוח בספק אז לחבר עוד זוג ערוצים שמוזנים מספק אחד לא יעשו כלום אם שניהם אותו מתח. כי אין הפסד של זרם אז הספק השני לא יעזור בכלום.

 

תמיר

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תראה תמיר.. כל הכבוד שלקחת ספק מוכן וחיברת לו שרטוט של מגבר שהורדת באינטרנט. אותי זה לא מרשים. עשית פיל מזבוב. כולה חיברת כמה רכיבים לפי שרטוט כמו תוכי! אם היית מתכנן אותו זה היה מרשים אותי. אז את כל הפוזות של מהנדס אלק' תשאיר בבית לך ולחברים שלך. אני אומר לך עובדות בשטח של משהו שעשיתי והוא עבד. אתה רוצה.. תאמין. אתה לא רוצה... תמשיך לחיות באשליות. עובדה שלי לא נשרף כלום!! הכל עבד יפה מאד. ואתה יודע טוב מאד שלמגבר שלי יש שנאי לכל זוג ערוצים אז אל תתחיל עכשיו לצאת מזה לאט לאט.

פורסם

כשמחברים שני מגברים במקביל לצרכן אנחנו מעלים את הזרם, אך המתח נשאר אותו הדבר, לכן הדבר מאפשר אך ורק הרצה של צרכנים בהתנגדויות נמוכות יותר.

זה נושא די מסובך ורוב המגברים לא בנויים לסוג של חיבור כזה.

בחיבור כזה הסיגנל חייב להיות דומה, וה-gain בשני המגברים חייב להיות מותאם בצורה מושלמת.

אם מגבר אחד יפסיק לעבוד, או שנפסיק את הסיגנל אליו, המגבר השני יראה אותו כקצר ויהרס גם הוא.

 

כשנחבר שני מגברים בטור לצרכן, המתח יוכפל, וכשמתח מוכפל בעומס נתון הזרם מוכפל גם הוא, ובגלל שכוח(watts) = זרם X מתח, הכוח יגדל פי 4.

חיבור מגברים בטור יותר שכיח..

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם
תראה תמיר.. כל הכבוד שלקחת ספק מוכן וחיברת לו שרטוט של מגבר שהורדת באינטרנט. אותי זה לא מרשים. עשית פיל מזבוב. כולה חיברת כמה רכיבים לפי שרטוט כמו תוכי! אם היית מתכנן אותו זה היה מרשים אותי. אז את כל הפוזות של מהנדס אלק' תשאיר בבית לך ולחברים שלך. אני אומר לך עובדות בשטח של משהו שעשיתי והוא עבד. אתה רוצה.. תאמין. אתה לא רוצה... תמשיך לחיות באשליות. עובדה שלי לא נשרף כלום!! הכל עבד יפה מאד.
ילד. שמע. מהנדס אני יהיה אל תדאג בגלל זה אני לומד. ובידע שלי היום אני יכול ללמד הרבה.

מגברים אני לא רק בונה. אני בונה כול דבר. וגם אני עובד בתיקון מגברים בית רכב והרברה.

אני לא יכול להוכיח לחובבן כלום. כי הוא לא מבין מה ההשלכות של דבריו. ובמקרה הזה זה אתה.

גם אני יסביר לך עד מחר אתה לא תבין ועדיין תחשוב שאתה צודק. אין לך מספיק ידע כדי להבין את

זה.

זה אין פה להאמין או לא להאמין. האוטו מגיע ל 150 ב1.2 שניות? אין פה להאמין או לא אין פה דת.

ממליון סיבות האוטו לא יכול להגיע ל150 ב1.2 שניות. וגם אם יסבירו לך למה אתה לא תבין.

אתה עדיין תחייה באשליות של "להאמין".....

 

מפה נגמרה השיחה שלי איתך בתרד הזה.

 

כשמחברים שני מגברים במקביל לצרכן אנחנו מעלים את הזרם, אך המתח נשאר אותו הדבר, לכן הדבר מאפשר אך ורק הרצה של צרכנים בהתנגדויות נמוכות יותר.

זה נושא די מסובך ורוב המגברים לא בנויים לסוג של חיבור כזה.

בחיבור כזה הסיגנל חייב להיות דומה, וה-gain בשני המגברים חייב להיות מותאם בצורה מושלמת.

אם מגבר אחד יפסיק לעבוד, או שנפסיק את הסיגנל אליו, המגבר השני יראה אותו כקצר ויהרס גם הוא.

 

כשנחבר שני מגברים בטור לצרכן, המתח יוכפל, וכשמתח מוכפל בעומס נתון הזרם מוכפל גם הוא, ובגלל שכוח(watts) = זרם X מתח, הכוח יגדל פי 4.

חיבור מגברים בטור יותר שכיח..

**אל תשכח לציין הזרם עולה רק במקרה שיש חוסר בזרם.

אתה מראה על ידע.

בוריס ...... תקרא. תלמד. תסכיל.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר.. תגיד לי אתה בסדר? אני מאחל לך שתהייה מהנדס אבל אם מוח כמו שלך לא תגיע רחוק.

מה אמר LOUD GUY שאני לא אמרתי? הוא פשוט אמר זאת בצורה יותר מקצועית. אני חיברתי בטור וכך העלתי גם מתח וגם זרם.

אם אני חובבן אז גם אתה. שנינו לומדים ביג'. רד מהעץ תינוק. אני בונה טילים גרעניים אז מה?

פורסם

תמיר אני רוצה להבין משהו אני ממש לא מזלזל במה שאתה אומר ואתה יודע שאין לי ידע בדברים כאלה בגרוש

אל בוא תסביר לי למה זה לא יכול להיות

אם הוא מגבר 2 גישורים של 250 RMS

זה כאילו הסאב מקבל 500 RMS לא ?

אם זה אותו מגבר עם כיוון של הגין והכול אותו דבר למה אמור להיות בעיה ?

( אני רוצה שתסביר לי שאני יבין לא בשביל להכשיל אותך או משהו ....)

פורסם

הסבר תחילה את אתה מבין את עיקרון מקביל\טור

אם יש לך סוללה 9V 2A

אם תחבר אותה במקביל הזרם והמתח יהיו 9V 4A

אם תחבר אותה בטור המתח והזרם יהיו 18V 2A.

 

אם חיברת סאב בברידג' למגבר שלך. המגבר שלך הוציא לדוגמא 155W זה אומר שהוא הוציא כ25V

(במקרה והרמקול 4 אום). אם תחבר במקביל את הגישור השני גם המתח ישאר 25V.

 

אז ההספק לא יעלה לפ2

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552


×
×
  • תוכן חדש...