Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי שלא הבין התכוונתי לכזאת קומבינה - שוב למען הסר ספק זה רק לידע כללי והמגברים כולם זהים לחלוטין
אתה עכשיו מביא לי עצבים ! אני עניתי לך עוד בהתחלה על זה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=429704#post429704

 

ועוד אתה בוריס אמרת לי "הוא לא התכוון לזה".....כנראה אני יודע גם עברית יותר טוב.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הסבר תחילה את אתה מבין את עיקרון מקביל\טור

אם יש לך סוללה 9V 2A

אם תחבר אותה במקביל הזרם והמתח יהיו 9V 4A

אם תחבר אותה בטור המתח והזרם יהיו 18V 2A.

 

תמיר

זאת התשובה, למה אתם ממשיכים להתווכח אם יש פה עובדה?

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
אתה עכשיו מביא לי עצבים ! אני עניתי לך עוד בהתחלה על זה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=429704#post429704

 

ועוד אתה בוריס אמרת לי "הוא לא התכוון לזה".....כנראה אני יודע גם עברית יותר טוב.

 

תמיר

אתה יודע רק עברית יותר טוב. אתה יליד הארץ אני לא. אבל לא נורא לפחות למדת משהו חדש.
פורסם
אתה יודע רק עברית יותר טוב. אתה יליד הארץ אני לא. אבל לא נורא לפחות למדת משהו חדש.

 

עם כל הכבוד אתה ממש מצחיק אותי בדברים המגוחכים שאתה אומר

וגם מטעה את השאר, מיצידי תהיה מהנדס גרעין וזה עדין לא ישנה את העובדה שאתה טועה.

 

מה שכן המצב היה נכון עם שני המגברים היו זהים ומקוונים בידיוק אותו הדבר והסאב היה בעל התנגדות 2 אום, וזה לא המצב.

 

לכן תפסיק להתווכח על דברים שאתה ממש לא מבין

פורסם

אייל ילד אני קורא למישהו שאני מקבל קריזה...במקום לרשום משהו אחר שיפגע. אני לא אוהב לפגוע.

 

מהנדס לא מהנדס אבל את המגבר שלי לא תיקנת....:wink:
חתיכת עולה חדש :wink:. זה הזלזול ?!

 

תיקנתי לך את המונו JBL עד ששרפת אותו שוב. ואז כבר היה נזק בלתי הפיך (חבלן).

 

ואמרתי לך שאם אני לא הצלחתי לתקן אותו אף אחד לא יצליח לתקן אותו,

 

ואם זכור לי אמרת לי שאתה שולח אותו ל"מקצוען" אהה.....

 

ואם אני לא טועה גם הוא לא הצליח לסדר אותו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אייל ילד אני קורא למישהו שאני מקבל קריזה...במקום לרשום משהו אחר שיפגע. אני לא אוהב לפגוע.

 

חתיכת עולה חדש :wink:. זה הזלזול ?!

 

תיקנתי לך את המונו JBL עד ששרפת אותו שוב. ואז כבר היה נזק בלתי הפיך (חבלן).

 

ואמרתי לך שאם אני לא הצלחתי לתקן אותו אף אחד לא יצליח לתקן אותו,

 

ואם זכור לי אמרת לי שאתה שולח אותו ל"מקצוען" אהה.....

 

ואם אני לא טועה גם הוא לא הצליח לסדר אותו.

 

תמיר

 

לא...פשוט המיקצוען אמר לאיזה בן אדם הבאת את המגבר כולו הפוך...באמת אפשרי לתקן אותו אבל הסיכוי נמוך שהוא יעבוד סדירבגלל שהוא כבר עבר תיקון...אתה בטח תבין...


×
×
  • תוכן חדש...