Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפקת תלושי שכר פיקטיביים משנת 1998 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום ביקרתי בביטוח לאומי, ועל הדרך הפקידה שאלה אותי האם אני מעוניין בקוד אישי לגישה דרך האינטרנט,

אמרתי בשמחה קיבלתי את הקוד ויצאתי לדרכי.

שהגעתי לבית נכנסתי לאתר האינטרנט של ביטוח לאומי ותוך כדי מעבר בין הדפים,

הגעתי להצהרות של המעסיקים שלי מכל שנות עבודתי,

לרגע התגלה מול עיניי משהו מאוד מוזר, 2 מעסיקים באותם תאריכים משנת 1998-1999,

יש לציין שבאותן שנים הייתי בן 15-16 ולא עבדתי כלל (אין לי מה לבדוק בכלל אני בטוח ב100%).

הייתי תלמיד תיכון וממש לא הייתי מועסק על ידי שום גורם:

 

1. מצ"ב תמונה מאתר בטל"א על המעסיקים הנ"ל ועל התאריכים.

2. האם מדובר במעסיק ש"גנב" את הפרטים שלי והצהיר עליי כדי לקבל הקלה במיסים ?

3. מה זה אומר לגביי ? האם יש נזק בכך לי \ או היה בעבר ?

4. האם יש טעם לפנות לבטל"א ולהצהיר על הצהרות שקר של המעסיק הנ"ל ?

5. האם מישהו נתקל כבר במעסיקים הנ"ל ובנכלויות שלהם ? בחיפוש בגוגל עולה חברה שפשטה רגל בעבר ..

 

אשמח לקבל התייחסות,

תודה :)

spiz.jpg

פורסם

אל תטריד את עצמך בזה בכלל

 

בטח אל תבלבל לביטוח הלאומי את המוח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה לעונים,

1. אני לא מעוניין לפנות לביטוח לאומי עדיין כדי לא "להעיר את המתים".

2. אני בטוח ב100% שלא עבדתי בשום מקום.

3. אני בטוח שאף קרוב משפחה שלי לא רשם אותי פיקטיבי (אמא,אבא,דודה,סבתא).

4. לא היה לי קשר מעולם למפלגת העבודה.

 

האם יש טעם להתעסק בזה ? או פשוט לעבור הלאה ולא להתייחס לעבר ..

פורסם

איך שראיתי תשואה 10 נזכרתי שאני מכיר את השם הזה.

חיפוש קצר וישר הגעתי לספיץ' מודולס (תשואה 10 לשעבר).

 

yuvk כבר נתן לך את הלינק.

 

אם תרצה עוד פרטים: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=876466

 

אני חושב שזה בכלל טעות והמלצתי אלייך לבדוק זאת ולשנות, אתה לא יודע איפה בעתיד זה יכול ליפול עלייך איכשהוא.

 

ובכלל אנשים לא אכפת לכם שלמדינה רשום נתונים לא נכונים עליכם?

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

לביטוח לאומי ממש לא משנה באיזה חברה עבדת בגיל 15-16 אם בכלל.

הדבר היחיד שמעניין אותם (ואותך) הוא שמגיל 18 עד 67 יהיו כתובים לך מעסיקים, כי אם לא כתוב לך מעסיק זה אומר שהיית מובטל ואתה חייב להם כסף.

אני לא יודע מה כתוב שם אם אתה עצמאי.

חבל לך על המאמץ והזמן שלך, לפנות לבטל"א לשנות את זה. סתם יטרטרו אותך ובסוף יגידו לך שזה לא משנה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...