Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מאז אשתי חנתה את רכבה מתחת לעץ וגילית מחדש את הפלסטלינה והווקס - נדבקתי קלות ומחדש בחיידק השפשפת!

 

:-P:-P:-P

 

אתמול, ה21 לאוקטובר שנת 2014, עשיתי את אימון חיי!

 

זה התחיל בשמונה בערב בחדר כושר (אני מנקה את הרכב ומכוון את המערכת בחניון של החדר כושר - זה המקום המקורה היחיד שאני מכיר בראש העין :-D )

 

בקיצור עשיתי אימון חזה, זרועות אחוריות, לטיסימוס דורסי, בטן ובטן תחתונה ופרפרי רגליים.

 

ירדתי חזרה לרכב מהחדר כושר, שמתי קצת מים בדלי והתחלתי בניקוי הרכב כשאני כבר חצי שחוט:

 

1. התחלתי בניגוב שכבת האבק מאתמול בעזרת ג'ילדה שאני שומר ברכב למטרות ג'יפה קלה.

 

2. CIRTUS WASH של הבחורים הכימיים :-D - לא ידעתי עד כמה החומר הזה חזק וערבבתי בערך שתי כפות במיכל הקצפה של 2 ליטר :lol:

 

בקיצור - השתמשתי בסיטרוס בתור הLUBE לפסלטלינה שבאה מיד אחרי זה :roflmao:

 

החומר הזה שרף לי קצת בידיים :shock: (חתכים קטנים וצביטות בעור מהאימון)

 

3. פלסטלינה עם AutoScrub FineGrade של נאנו-סקין

 

הרכב כבר עבר פלסטלינה בערך לפני חודשיים אז זה היה ממש זריז והפעם גם עברתי על השמשה הקדמית והאחורית - כן כן עם פלסטלינה - זה פשוט הוריד ה-כ-ל מהשמשה ביחד עם הסיטרוס בתור חומר מסכך - פשוט שילוב קטלני!

 

4. שטיפה של הרכב עם ספוג ומים וג'ילדה נקייה וניגוב עם מגבת מיקרופיבר.

 

5. פוליש ביחד עם אפליקטור כתום - הפוליש הוא של מגוואיירס - פוליש לעבודה ידנית

 

הפוליש כבר באמת הוריד את כל שאר הקטמים והנקודות שהפלסטלינה לא הורידה מקודם וגם הסיטרוס הוריד המון בפני עצמו.

 

הניגוב היה קל וזריז למעט המכסה מנוע אבל אני כבר הייתי שחוט!

 

הפוליש הוריד חלק מהסווירלים אבל מצב הצבע של הרכב - כבר לא כזה שאיפשר לפוליש להסיר אותם.

 

6. ממשיכים :-P - ניגוב הפוליש ואז מריחת שכבה על כל הרכב של BLACK LIGHT של הבחורים הכימיים :-P

 

בחיי החומר הזה מדהים!

 

לקחתי כאן הימור על צבע כסף\שמפניה מטאלי - וצדקתי, יצא פשוט פצצה!

 

מרחתי היטב את הבלאק-לייט לתוך מתכת הרכב.

 

תוך כדי שאני נותן לחומר להתייבש ניגשתי לסעיפים הבאים:

 

7. SONAX על הג'אנטים וניגובים לאחר כ5 דקות - יצאו מבריקים אבל מכונת שטיפה בלחץ היתה מאוד עוזרת לי כאן - הלכה עוד ג'ילדה וספוג שנזרק לפח.

 

8. APC ALL CLEAN בעירוב 1:10 על כתמי ריפוד קשים - לא מאמין שיוציא אותם אבל מהכורסאת טלוויזיה בבית ועל הספה הקטנה זה עבד יופי! :-P:-P:-P בסוף השבוע גם אעשה את הספה הגדולה!

 

9. SONAX לפלסטיקה על פלסטיקת הרכב הפנימית.

 

10. תחליב לניקוי עור שקר כלשהוא של סנו - עושה את העבודה וגם ככה אין יותר מידי חלקי עור ברכב.

 

11. - חזרתי לנגב את הBLACK LIGHT - תוך כדי כיבו כבר את האורות בחניון של החדר כושר - אז ירדתי עם הרכב למטה לחניון הציבורי המואר וניגבתי את מה שנשאר.

 

12. OPTI-SEAL ביחד עם אפליקטור של אופטי SEAL - האפליקטור שווה לתחת - מתפרק מההדבקה שלו!

 

אבל בסוף מרחתי שכבה עדינה על כל הרכב - כולל השמשות והפנסים!

 

השעה כבר היתה 23:30 כשהגעתי הביתה אבל סיימתי והרכב נראה פשוט חדש! - אמנם יש פגיעות בצבע, רכב בן 8 שאת ארבעת שנותיו הראשונות בילה אצל בעלים שהזניח אותו אבל סה"כ אין תלונות!

 

חזרתי הביתה שחוט, אבל מת!

 

עדיין לא מרגיש את הידיים ומקווה שגם לא ארגיש אותם בזמן הקרוב :?

 

:-P:-P:-P:-P:-P

 

תמונה לא ברורה משהו של הרכב אבל באמת, יצא סוף הדרך!

 

שבוע הבא אני מקווה לעשות שוב את הרכב של אשתי.

photo.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עבדתי כמו חמור הן בחדר כושר והן על הרכב משמונה ועד 23:30 בלילה, כל מה שהיה עליי זה האייפון ולא הספקתי בכלל לצלם שום דבר.

 

אבל יצא טוב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אשתדל מאוד אבל מה זה עוזר אם התמונות נלקחות תמיד באזורים חשוכים? חניונים או בערב כשיש לי זמן לנשום קצת?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האם יש מניעה לצלם את הרכב בבוקר? או תחת תאורה חזקה?

האם ביצעת פוליש או קומפאונד? בעבודה ידנית? אתה חזק. אני עשיתי מכסה מנוע וגמרתי בליבי לרכוש פולישר, מה שקרה שבוע לאחר מכן.

M-TECH E46

פורסם

כמה דגשים, אלך לפי הסדר שלך:

 

1. בבקשה ממך, תתחיל בלהעיף את הג'ילדה - התקדמנו שנות אור ביכולת ייבוש.

ג'ילדה היא מוצר ארכאי, שסופח אליו מים וגם בזה לא מצטיין.

כשאתה גורר את הג'ילדה, על יבש, כנגד האבק, אין לאבק לאן להגרר אלא אל תוך הפח.

אתה עושה נזק, אתה יוצר סווירלים, הג'ילדה ללא נקבוביות, לא סופחת לתוכה לכלוך, הכל נשאר "למעלה".

תתקדם לקוויק דיטיילר טוב, רסס ונגב את האבק עם מטלית מיקרו איכותית, עם שיערות ארוכות ככל האפשר (דוגמה טובה, מגבת הבאפינג הכחולה של הקוריאני), העובדי של השיערות והרכות שלהן, תתפוס את חלקיקי האבק ותהיה בטוחה פי מליון ממה שעושה כעת.

לא רוצה? תקנדה דאסטר איכותי כדוגמת קליפורניה דאסטר, אבל גם בו צריך לדעת להשתמש.

 

3. פלסטלינה עושים כמה שפחות, ממש כמו פוליש - ואתה ביצעת אותה לפני פחות מחודשיים, מיותר לחלוטין, אופציה לשריטות.

אם הפח חלק ממש אין טעם.

 

5. פוליש ידני וגלייז - לטעמי, פוליש ידני מתאים רק למקרים "קשים" של שריטות עמוקות יחסית, פשוט מיותר להשתמש בפוליש ידני כשיש לך גלייז, הסיבה פשוטה : בגלייז שלך, וברוב הגלייזים שקיימים היום ( קבוצת המוצרים הללו נקראים aio) , יש חומר שחיקה עדינים ביותר, שמסוגלים להוריד מיקרו שריטות, על הדרך לבצע ניקוי עמוק של הפח, והכי חשוב, להסתיר את הסווירלים.

כמה שלא תשקיע בפוליש ידני, מעבר אחד קליל של גלייז תמיד יהיה יותר טוב (זו אגב הסיבה שאני מעולם לא ביצעתי פוליש לרכבי, הגלייז שאני משתמש בו פשוט עושה עבודה פצצה).

 

7. השתדל לנקות את הג'אנטים לפני פעולה של נקיון הפח, לא פעם החומרים שאתה מרסס על הג'אנט מגיעים ללכה ויש צורך בשטיפה טובה כדי להפטר מהן, אנחנו לא רוצים חומצות וכו על הלכה..

בשביל נקיון יותר איכותי לחישוק, רכוש מברשת.

בנוסף, המתנה של חמש דקות שבהן החומר על הג'אנט, פשוט הרבה, הרבה יותר מידי! דקה עד דקה וחצי, כולל הזמן שבהן אתה משפשף את הג'אנט ומחדיר את החומר עמוק יותר, זה כל מה שצריך.

לא לשכוח שטיפה טובה עם המון מים לאחר מכן. (סתם שתדע, רוב הג'אנטים אכולי הלכה שאתה רואה בארץ? זה בגלל שמי שמנקה אותם משתמש בחומרים אגרסיביים, ויותר מזה, משאיר את החומר על ג'אנט המון זמן).

 

ראיתי בנוסף שמשתמש בספוג, ממליץ לעבור לכפפת נודל.

זהו, עלה והצלח :)

רואים שאוהב את התחום.

"יאללה בירי".

פורסם

לאנוספורס, קודם כל, סחתיין על ההשקעה.

 

דבר שני, גם אני מבקש, במידת האפשר, שפעם הבאה תצלם. קצת תמונות לפני, קצת תוך כדי, וקצת בסוף. לא צריך לצלם כל שלב, נגיד איזה 10-15 תמונות לכל התהליך יהיו לדעתי די והותר.

 

דבר שלישי, והכי חשוב, תקשיב לצ'יפופו! רציתי להעיר לך על חלק מהדברים שהוא אמר, אבל הוא כבר העיר והוסיף. תקשיב לעצות שלו, הם רק יועילו לך!

גם מהיכרות אישית, הבחור יודע על מה הוא מדבר :p

 

חוץ מזה, אני שמח שנדבקת בחיידק בשנית.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

או קיי אז כמה דברים:

 

לגבי צ'יפופו

 

לגבי הג'ילדה - אכן, השתמשתי בה הפעם רק בגלל שידעתי שאני כבר הולך לכסח לרכב את הצורה עם פלסטלינה ופוליש - ברגיל יש לי קוויק דיטיילר ברכב ויש לי מגבת טובה של מיקרופיבר וככה אני מנקה את הרכב בשוטף.

 

לגבי הפוליש - הרכב כבר בן 8 - הגיע הזמן להוריד ממנו שכבה עדינה.

 

לגבי זה שעשיתי פעמיים פלסטלינה - הפעם הקודמת היתה חלקית, עשיתי ממש עבודה חלקית על הרכב בשביל לראות איך זה מצליח לנקות לכלוך - הפעם נתתי טיפול מלא.

 

ולגבי הג'אנטים - תודה - הבנתי - מברשת וספוגים יהיו הרכישה הבאה - נכון לעכשיו יש לי ארסנל של חומרים שאמורים להחזיק לי כמה שנים :)

 

ולגבי תמונות והרכב - הנה כמה תמונות שצולמו הבוקר - שוב, דרך האייפון - לא משהו באיכות וגם על הבוקר תמיד יש שכבה מסויימת של אבק על הרכב או מים - במקרה הזה הרכב פשוט נראה ונשאר יבש!

 

מה גם שהבלאק לייט נראה ונתן לרכב גוון סגלגל יותר - מקודם הרכב היה יותר כסוף שמפניה עכשיו הוא ממש נראה כסוף סגלגל - לווקסים וחומרים דומים יש נטיה אמיתית לשנות את גוון הצבע של הרכב ונראה שזה עשה משהו - וזה נראה טוב! ממש אוהב את התוצאה.

 

תהנו עד כמה שאפשר מהתמונות - אם הייתי מראה לכם לפני הפוליש ואחרי הפוליש - זה פשוט מדהים. אבל לא צילמתי כאמור. אתכם הסליחה.

photo 5.jpg

photo 1.jpg

photo 2.jpg

photo 3.jpg

photo 4.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דרך אגב - יש לי גם ג'ילדה קטנה שאני שומר לניקוי של לשלשות ציפורים בזריזות

 

איך אתם מנקים לשלשת ציפורים?

 

וגם ניסיתי לנקות עם הג'ילדה את הג'אנט מהסונקס (בגלל זה הלך לי ספוג) וזה היה קצת מתיש - עכשיו אני מבין באמת למה - זה כן ספג את הלכלוך אבל כנראה שצריך משהו טוב יותר וייעודי לג'אנטים - הגיע זמן לקנות מברשת.

 

רוחמה! המברשת! (והמבין יבין) :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המחמירים תמיד שומרים בתא המטען שפריצר ONR עבור מקרים מעיין אלו, ומטלית מיקרופייבר. (אולי הגיע הזמן שגם אני יעשה את זה?)

לג'אנטים? בארץ יש את הקארפלן בזול (25 שקל ליחידה), היא בסדר. באיביי יש גם מברשות זולות יותר (כ10 ש"ח ליחידה עם משלוח), ואם תרצה להפרע - תבחר בEZ או בWOOLIES)

M-TECH E46

פורסם

האמת שיש ONR בתא מטען עם מיקרופיבר ואחת לשמשות - זה לא בקטע של להתפרע זה פשוט קל ונוח.

 

תודה לגבי העצה למברשת לג'נטים - מה שכן, פחות מפריע לי לראות ג'אנטים מלוכלכים, הרבה פחות

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...