Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב .

חלקכם מכירים אותי ויודעים שאני לא בריא בנפשי אבל הפעם אני הולך להגזים לגמרי(וגם לסיים :wink: )

המדובר ברכב הפרטי שלי.הרכב המדובר הוא הונדה פרלוד שנת 98 ידני (אחרי הסבה מאוטומט)

הרכיבים הם

בכל דלת יותקנו 4 רמקולים "8 של gz http://www.ground-zero-audio.com/en/products/speaker/gzcf-84spl.html

בנוסף 3 טויטרים בכל דלת http://www.ground-zero-audio.com/en/products/speaker/gzct-2000x.html

יחידת ראש טאבלט נקסוס 7

מונו של gz דגם gzpa1.10000xspl

https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=hlBFVLWFDovZaumpgeAG&url=http://email-for-me.net/en/products/amplifiers_/gzpa-110000xspl.html&ved=0CBsQFjAB&usg=AFQjCNH2bkO6x_mJ8gSYT__d6jdiKbWpjA

מגבר 4 ערוצים +מגבר שני ערוצים של ..:-P

סאבים עדיין היתלבטות בין זוג 15 לזוג 18

נתחיל בתשתיות .

חיווט

כבל מתח ראשי פלוס רצים 3 כבלים של 0 גייג' נחושת מלאה של קנו ובנוסף עוד שני הרצות של מינוס 0 גייג' מקדימה לאחורה.

לרמקולים מקדימה הרצתי כבל 8 גייג'

לטויטרים הרצתי 10 גייג'

אלטרנטור 340 אמפר בנייה מחו"ל

מקדימה מצבר של xs power d2700

מאחורה 3 מצברים של xs power d3100

תמונות יועלו בהמשך ......

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוי אוי אוייייייייייייייי

ישראל יא אלוף!

לך על 18!

מיצית כבר זוג 15 :)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

תאריך משוער לסיום עבודות הוא יום אחרי קבלת מספר בעל כיתוב " רכב אספנות " ומדבקה:

ברוך הבאה למועדון החמש.

 

2028 מתקרב :wave2:

פורסם

ישראל - שיהיה בהצלחה

 

היות ומדובר ברכב הפרטי שלך ובהתקנה פרטית שלך ולא בהתקנה בתשלום ברכב של לקוח אני אבקש כאן גם משאר המנהלים להרשות שרשור זה ושכולנו נהנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חור קטן חסר לי בכל המפרט מערכת המטורף הזה.

נקסוס 7 > ************ > מגברים

 

חסר לי DAC, פרוססור, רדיו דיסק.

 

אני בטוח שסגרת כבר את העניין הזה אבל כבעל נקסוס 7 ברכב, אני קצת סקרן לגביי ההתקנה הזאת.

פורסם

ג'וניור- תתחדש!

כמו תמיד אתה מפתיע אותנו בדברים חדשים שטרם נראו, כמו ה 4 שמיניות בכל דלת!

גם אני לא רואה תמונות חדשות

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
חור קטן חסר לי בכל המפרט מערכת המטורף הזה.

 

נקסוס 7 > ************ > מגברים

 

חסר לי DAC, פרוססור, רדיו דיסק.

 

אני בטוח שסגרת כבר את העניין הזה אבל כבעל נקסוס 7 ברכב, אני קצת סקרן לגביי ההתקנה הזאת.

כרגע פרוססור של זפקו dsp z8

 

מגבר 4 ערוצים gzna 4330x ii

מגבר 2 ערוצים gzna 2850xii

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...