Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי שברולט certified


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם אנשים פה בפורום קנו משם ויכולים לתת חוות דעת על הקניה.

והאם לדעתם הרכבים שם אמינים לאחר שעברו "177" בדיקות גם כשמדובר ברכבים ישנים יותר משנת 2009 עם קילומטראז' גבוה למשל.

פורסם

הייתי מנחש בקלות שלא מעט מה 177 בדיקות הם בסגנון הנ"ל, במיוחד אם זה שברולט 66 :lol:

 

1. הרכב נמצא? כן \ לא

2. יש ריפוד?

3. יש מושבים?

4. יש רדיו?

5. יש גלגלים?

6. יש מנוע?

 

 

מה, לא הבאת גרר?

 

 

*(המכונית המגוייסת של הגשש החיוור)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
בהנחה שיש משהו בדבריך, האם זה הגיוני שאבקש בדיקה אצל גוף חיצוני לפני קניה למרות שמדובר בת'כלס ביבואן עצמו?

 

לא להעליב את היבואן המכובד, אבל ממש כן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
רציתי לדעת אם אנשים פה בפורום קנו משם ויכולים לתת חוות דעת על הקניה.

והאם לדעתם הרכבים שם אמינים לאחר שעברו "177" בדיקות גם כשמדובר ברכבים ישנים יותר משנת 2009 עם קילומטראז' גבוה למשל.

 

רכב שנכנס לטרייד אין שלהם עובר השבחה - זה פלוס גדול. אבל בכל זאת, כדאי לקחת לבדיקה.

פורסם

אם קיבלת היסטוריית טיפולים מלאה, לקחת לבדיקה מטעמך והם מתחייבים לתקן את כל הליקויים ובנוסף אתה מקבל אחריות על הרכב (ראיתי שהם נותנים על חלק שנה ועל חלק גם שנתיים) אני חושב שזו עיסקה טובה מאוד.

בכל זאת, זה טרייד אין של יבואן ולא סתם איזה מגרש שיכול להיות שמחר ייסגר, מדובר בחברה גדולה ועמידה.

לדעתי זה כמו לקנות מאלדן/אוטוסנטר וכו' כאשר אתה מקבל היסטורייה מלאה ואחריות.

פורסם
אם קיבלת היסטוריית טיפולים מלאה, לקחת לבדיקה מטעמך והם מתחייבים לתקן את כל הליקויים ובנוסף אתה מקבל אחריות על הרכב (ראיתי שהם נותנים על חלק שנה ועל חלק גם שנתיים) אני חושב שזו עיסקה טובה מאוד.

בכל זאת, זה טרייד אין של יבואן ולא סתם איזה מגרש שיכול להיות שמחר ייסגר, מדובר בחברה גדולה ועמידה.

לדעתי זה כמו לקנות מאלדן/אוטוסנטר וכו' כאשר אתה מקבל היסטורייה מלאה ואחריות.

זה לא עדיף מאלדן ואוטוסנטר?

על חלק מהרכבים ראיתי שיש 6 חודשי אחריות בלבד (אלה מהדגמים הישנים יותר)

פורסם

הייתי שם לצורך קניית אורלנדו משומש בן שנה. הכל נראה טוב עד שבדוח הבדיקה (מטעמם) ראיתי סימנים לפתיחת ראש מנוע. כששאלתי לפשר העניין אמרו שאין הסבר. זה המחיר של האוטו וזהו. בלי הסבר מספק על ההיסטוריה של הרכב אני לא נכנס לרכב כזה למרות האחריות. אז ויתרתי. סהכ היית חוויה טובה אצלהם והאוטו היה חזק מאד. ציון לשבח לגאי , נציגם פה בפורום שתמיד מוכן לעזור.

פורסם
זה לא עדיף מאלדן ואוטוסנטר?

על חלק מהרכבים ראיתי שיש 6 חודשי אחריות בלבד (אלה מהדגמים הישנים יותר)

 

צריך לבחון כל מקרה לגופו ולעשות השוואה על מה האחריות.

לך לאלדן/אוטוסנטר ותקבל הצעת מחיר עם פירוט בנוגע לאחריות בנוגע לרכב עם נתונים מסויימים. גש עם אותה הצעה לשברולט ותראה מה הם מציעים וכמובן שאת ההצעה המשתלמת ביותר קונים...

יכול להיות שעל אותה אחריות טיפה משלמים יותר מה שמאפשר לרכוש את אותו הרכב בשנה גבוהה יותר אצל חברה אחרת אבל עם פחות זמן אחריות או אחריות מופחתת.....שוב קשה לענות על זה דררך המחשב מבלי "לצאת לשטח" ולקבל הצעות מחיר מפורטות.

פורסם

אני רכשתי מהם שברולט קרוז 2011.

הרכב עבר ישור קו רציני ונראה כמו חדש.

השרות מנציג המכירות היה מעולה.

המסירה היתה מהירה ונוחה.

הכל עובד בצורה מסודרת ואתה מקבל היסטוריה עד לרמה של שטיפת רכב.

לגבי בדיקה אז הייתי ממליץ לקחת למכון או כל מקום אחר שאתה תבחר. לי אחרי שבוע הלכה משאבת הגה והוחלפה ללא עלות.

בקיצור - ממליץ.

בראשון תפנה ליוני שנתן לי שרות.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
זה לא עדיף מאלדן ואוטוסנטר?

על חלק מהרכבים ראיתי שיש 6 חודשי אחריות בלבד (אלה מהדגמים הישנים יותר)

 

אלדן - לא יודע ולא אגיד סתם. אוטוסנטר - אני אישית לא התרשמתי לטובה.

פורסם

פעם הייתי מקובע לקנות מאנשים פרטיים אבל אני ישאל אותך ככה:

1) האם אדם פרטי נותן לך אחריות? לא

2) האם לאדם פרטי יש היסטוריית טיפולים מלאה וחלה עליו חוק גילוי נאות? לא כל כך בטוח.כשאתה קונה מחברה גדולה יש לך את מי לתבוע במקרה של בעיה.

3) האם חסרים סוחרים במסווה של אנשים פרטיים? ממש לא, פתאום חצי מיד 2 מוכרים את האוטו של הגיס/גיסה/דודה/הכלב של השכן.

×
×
  • תוכן חדש...