Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי ממש נעולה על סוזוקי אלטו חדשה אך מבחינת עלות הרכב זה לא פשוט בשבילה.

המחיר המדובר כיום הוא החל מ-

59,990 לרכב חדש חדש מסוזוקי.



יש דרך לקנות רכב חדש חדש בדרך אחרת (אני לא מבין בזה) בזול יותר?

או אולי קניית סוזוקי אלטו ישירות מהיבואן 0 ק"מ אך משנתון קודם במחיר זול יותר ומשתלם יותר?

פורסם

תסרוק טוב טוב את יד 2 לא חסר רכבים בני שנה עם פחות מ20 אלף על השעון.

הם נמכרים בסביבות ה45 אלף ש''ח וכנראה תצליחו להוריד את בעל הרכב עוד קצת אם תהיו החלטיים.

 

אפשר להגיד שרכב כזה הוא כמעט חדש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תסרוק טוב טוב את יד 2 לא חסר רכבים בני שנה עם פחות מ20 אלף על השעון.

הם נמכרים בסביבות ה45 אלף ש''ח וכנראה תצליחו להוריד את בעל הרכב עוד קצת אם תהיו החלטיים.

 

אפשר להגיד שרכב כזה הוא כמעט חדש.

היא מתעקשת על חדש מהניילונים. 00 בעלים קודמים.

זה יישמע לך מצחיק אבל 20 אלף על השעון זה די הרבה אצלנו במשפחה.

להורים שלי יש אלטו 2010 עם 21 אלף ולה יש יונדאי לנטרה 2000 עם 120 אלף.

פורסם

אה...אוקי.

בעיקרון מה שצריך לעשות זה סבב חברות ליסינג,ואז תוכלו לקנות רכב חדש 0 ק''מ יד 1.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כניראה מדובר על האוטומטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין פטנט כזה כמו שאתם מחפשים. לא קיים בארץ, עוד לא המציאו אותו. סביר להניח שגם לא ימציאו אותו במיוחד בשביל האלטו שאחותך אולי תקנה.

ליבואן סוזוקי אין אלטו 0 קילומטרים משנתון קודם וגם אם היו לו כאלו, הם היו נמכרות כיד ראשונה, 01 בעלים קודמים ולא 00 בעלים קודמים. חדשים עם הניילונים, אבל 01 בעלים קודמים ברישיון.

 

חכו למבצע חבר הבא ותנסו לקבל הנחה כמה שיותר גדולה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

א.היא מקבלת את הרכב בהנחה של חמש אלף.

ב.מידה והיא באה עם מזומן יש מצב להוציא ביותר זול.

ג.אמור להגיע לארץ מהמחליף יכול להיות שמחירו יירד.

פורסם
אין פטנט כזה כמו שאתם מחפשים. לא קיים בארץ, עוד לא המציאו אותו. סביר להניח שגם לא ימציאו אותו במיוחד בשביל האלטו שאחותך אולי תקנה.

ליבואן סוזוקי אין אלטו 0 קילומטרים משנתון קודם וגם אם היו לו כאלו, הם היו נמכרות כיד ראשונה, 01 בעלים קודמים ולא 00 בעלים קודמים. חדשים עם הניילונים, אבל 01 בעלים קודמים ברישיון.

 

חכו למבצע חבר הבא ותנסו לקבל הנחה כמה שיותר גדולה.

כן, המבצע חבר היה ממש טוב ובגלל שאבא שלי כבר קנה דרכם סוזוקי אלטו ב-2010 הייתה לו הנחה נוספת בנוסף למבצע. (אם אני לא טועה יצא בסוף משהו כמו 51 אלף לאוטומט)

חבל שבזמנו היא לא החליטה שהיא צריכה רכב. :(

פורסם

אתה בטוח שהיא רוצה את האלטו?

זה רכב איום ונורא ישן וכבר עומד להתחלף, ישבתי בו 2 דקות והלך לי הגב, הכל נראה זול מסביב ודשבורד מכוער להחריד.

הדבר הכי טוב שיש בו זה הצריכת דלק, יש מתחרות יותר טובות ממנה כגוון הספארק חדשה מהניילונים, פיקנטו יד שניה עם ק''מ נמוך, וגם ספייסטאר ו I10.

פורסם
אתה בטוח שהיא רוצה את האלטו?

זה רכב איום ונורא ישן וכבר עומד להתחלף, ישבתי בו 2 דקות והלך לי הגב, הכל נראה זול מסביב ודשבורד מכוער להחריד.

הדבר הכי טוב שיש בו זה הצריכת דלק, יש מתחרות יותר טובות ממנה כגוון הספארק חדשה מהניילונים, פיקנטו יד שניה עם ק''מ נמוך, וגם ספייסטאר ו I10.

להורים שלי יש אלטו והיא התרגלה לנסוע עליו, מה גם שחשובה לה הצריכה של הדלק שלמיטב הבנתי עולה בהרבה על ה-i10.

הספייס סטאר נראה כמו משהו טוב ואני מתכנן לקנות כזה בעצמי בעוד כמה חודשים אבל הוא לא "לטעמה" וגם יותר יקר ב-20 אלף.

×
×
  • תוכן חדש...