Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוסיף ממה שמעתי - לא הייתי ולא אכלתי.

יש בעיר התחתית בחיפה ברחוב העצמאות , לא רחוק משער פלמר, מסעדה ארגנטינאית חדשה. המרום נקרא אדוארד'ס.

היא אמנם נראית יותר כמו חנות מבחוץ ולא גדולה, אבל שמעתי שיש אמפנדס, צ'וריסוס וסלצ'יצ'ות, בשרים ולקינוח כמובן פלאן.

ממה ששמעתי מוצלח מאוד.

במדד התמורה לכסף אפילו מעולה, כי המחירים נמוכים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זו ביקורת ישנה:

http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/884/349.html

 

זה התפריט:

http://80101422.rest.co.il/%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%98?menuId=317284

 

הבשר פצצה. באמת שמי שבשר מתקשה להפיל אותו מהרגליים, שינסה.

את השתייה מביאים מהבית, או המלצרית תביא מהפיצוציה ליד.

המקום לא רומנטי בשיט, אז לשרשור המקביל זה לא מתאים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני אוסיף ממה שמעתי - לא הייתי ולא אכלתי.

יש בעיר התחתית בחיפה ברחוב העצמאות , לא רחוק משער פלמר, מסעדה ארגנטינאית חדשה. המרום נקרא אדוארד'ס.

היא אמנם נראית יותר כמו חנות מבחוץ ולא גדולה, אבל שמעתי שיש אמפנדס, צ'וריסוס וסלצ'יצ'ות, בשרים ולקינוח כמובן פלאן.

ממה ששמעתי מוצלח מאוד.

במדד התמורה לכסף אפילו מעולה, כי המחירים נמוכים.

 

עדכון - הייתי ואכלתי וגם נהנתי מאוד.

המקום לא חדש כמו חשבתי, המסעדה בת שנתיים בערך. נמצאת ברחוב העצמאות 37, חיפה.

בניגוד למסעדות בשרים אחרות, לא תמצאו כאן אנטריקוט או סינטה או פילה. יש בעיקר נתחים זולים יותר כמו נתח קצבים, חזה, ועוד.

יש גם שניצל (מעגל אני מניח, לא אכלתי) שנראה טוב ומגיע עם ביצת עין עליו וצ'יפס.

אפשר להגיד שהמסעדה יותר ארנטינאית מאשר מסעדת בשרים, רק שבמקרה הארגנטינאים אוהבים לאכול בשר.

לפתיחה לקחתי שני אמפנדס נהדר שמרגישים שאין בהם שום דבר תעשייתי.

אח"כ הלכתי על מיקס גריל של 400 גרם, שכולל מספר סוגי בשר + צ'וריסו. חלק מהנתחים היו טיפה יבשים, אבל עדיין היו טעימים מאוד ורכים רכים. הכי מוצלח היה נתח קצבים (אנטרניה) שמגיע בחתיכה אחת בניגוד למקומות אחרים שם הוא מגיע בחתיכות קטנות. את הנתח עטפה מלמעלה מן שכבת שומן דקיקה שהיה קל לקלף, והנתח עצמו היה רך בצורה מעוררת התפעלות ועם טעם מדהים. לא יודע איך אפשר להגיע לכזאת רמה של רכות בבשר. מרשים.

את הכל ליוויתי בחצי של בירה צ'כית בשם פרימטור. בתור אחד שלא חובב את הצ'כיות (הבירות, כן?) הבירה הפתיעה לטובה.

לקינוח התלבטתי בין עוגה שנקראת צ'אחה לבין אחת בשם בלקרסה. הלכתי על האחרונה, הייתה נחמדה, וספוגה בליקר. טובה, אבל לא נפלתי.

כל החשבון יצא 160 ש"ח.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

חודש שעבר אני וחברה שלי אכלנו במסעדת "אנגוס" בחיפה(הדר).

הזמנו פלטת בשרים במשקל של-1.5Kg בערך:

4 צלעות

2 פילה

2 אנטריקוט

1 סינטה

2 מוח עצם

4 תוספות:ציפס,סלט,אורז וקרפצ'יו אנטריקוט

 

מחיר למנה:420 ש"ח

בשרים מעולים!מידת עשיה מדוייקת,שירות מצויין.

בהחלט מקום שאחזור אליו.

IMG_20150101_202136.jpg

בשיפוצים...

פורסם (נערך)

ממליץ על "שלו ביער" בקרית טבעון.

סעדנו שם בשישי האחרון עם החברה, מה אני אגיד מסעדה פשוט מדהימה, מנות בשריות פשוט כ"כ טעימות!

גילינו מקום פשוט מושלם, מהגינה המפוארת בחוץ, דרך המסעדה בעיצוב המיוחד ועד לאוכל המדהים. אכלנו ראשונות, ביניים, עיקריות, שתינו יין משובח וקינחנו עם קינוחים מעולים. מומלץ לכל אניני הטעם, פשוט פנינה קולינרית/בשרית ליד חיפה.

 

יש להם דיל ב~160 ש"ח שנקרא 'עסקית ערב' -שכולל מנת ראשונה,ביניים,עיקרית וקינוח, כבר אחרי מנת ביניים יוצאים כמעט מפוצצים לגמרי, לקינוח פשוט לא היה לנו מקום..

ממליץ על מנות ראשונות של פטה כבד עטוף שוקולד לבן וביסק שרימפס שהיו פשוט מעולות, עיקריות סינטה ופילה עגל - פשוט להמוגג מהטעם.

המקום מעוצב בטוב טעם והשירות פשוט נפלא. מומלץ בחום, אנחנו ללא ספק נחזור שוב.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...