Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I10 VS Sirion


itzikd15
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

טוב אז יצא לי לבדוק את 2 המכוניות הנה מה שחשבתי

I10 חווית נסיעה הרבה יותר טובה, יותר מאובזר, יש מספיק מקום באוטו - אנשים בפורום אמרו לא סוחב, אבל לי בהחלט מספיק, אני לא בן אדם שסוחט תגז (נסעתי במנוע 1250), והמקום שאמרו שהוא קטן בהחלט לא הפריע ומספיק לצרכים שלי.

סיריון- אוטו נחמד סה"כ יותר גדול מהיונדאי אבל הרגיש פחות נוח לנסיעה מבחינת במברים, ונוחות ההגה...

 

עכשיו בנחה שאני מאוד נוטה לכיוון ה I10 מה הממומצע ל I10 וסיריון בבין עירוני? (קצת עליות וירידות.. לא משהו רציני)

אם יש אנשים שיש להם את אחד הרכבים אשמח לק"מ/ליטר אמיתי

ובהנחה שאני לא מחפש אוטו חזק מהI10 האם יש רכבים אחרים שכדאי לחשבון עליהם? (אוטומטי ולא רובוטי!)

עוד סיבה שאני נוטה ל I10 זה שI10 עם 50 אלף ק"מ שווה לסיריון עם 100אלף קילומטר..

 

התקציב הוא 40 אלף עם אפשרות לתוספת של 10 אם ממש שווה תדיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות, ומדובר בנוק-אאוט שיונדאי נותן לדיהטסו.

היונדאי עדיף בכל מה שראית ובמה שעדיין לא

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון אישי (רכב במשפחה):

 

סיריון 2010 נקנה בזמנו במבצע של חבר 105 אלף אם אני זוכר נכון. טופל בזמן ורק במורשה. עושה 20K בשנה.

 

הוא עושה 1:13 ואני נוסע בעיקר בינעירוני. אנשים מידי פעם שואלים אותי אם הוא חסכוני והם בהלם שזה רק 1:13 (יש אויר בצמיגים אל דאגה).

 

האורך שלו כמעט כמו מיני, והוא קצר בחזית ושטוח מאחורה אז ממש קל לחנות ולתמרן.

 

מרגיש די חלש וגם לא עובר הכי חלק מההילוכים הנמוכים לגבוהים לא משנה כמה אתה עדין (ביקשתי שיסתכלו במוסך, אמרו שאין בעיה).

 

רגיש להתנגדות רוח. נראה כמו קופסא. תא מטען קטן אבל אם משכיבים את המושבים ויש רק נוסע אחד, אתה יכול להעמיס כמויות לא הגיוניות של ציוד.

 

חוץ מתקופתיים ובלאי רגיל כמו צלחות ורפידות בלמים, לא הייתה שום תקלה.

 

זה רכב מוזר שאין לו ממש יתרונות ובטוח שלא היום, עם כל האלטרנטיבות והעובדה שדייהטסו כבר לא כאן. לדעתי זה קשור לזה שב 06-07 היה איזה עניין ששינה את השווי שימוש רכב לליסינג ואז התחילו לקחת מלא סריונים במקום משפחתיות בגלל הקבוצת רישוי. והפופולריות עלתה. לא בטוח.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רכשתי סיריון 06 לפני חודשיים.

רוב הנסיעה שלי היא בעיר והרכב פשוט שתיין ברמות מטורפות.

לפני כשבועיים נתקעתי בלי דלק באוטו כשעל הספידומטר הופיע לי 360 קילומטר מהתדלוק האחרון ( אני מאפס בכל תדלוק)

מבחינת מרווח הרכב די מרווח וכמו שהבחור מעליי אמר, ברגע שמשכיבים את המושב יש לרכב קיבולת של טנדרון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זהו מאוד מעניין אותי צריכת הדלק כי כשקראתי בעבר בחוות דעת אומרים שהסיריון עושה 1.15-1.20 בבין עירוני והיונדאי 1.11-1.12 בI20 ואני מאמין שהI10 יותר חסכוני אז בטח 1.13?

מעניין אותי מה באמת הצריכה... שניהם שנתון 2010 או 2011

 

וגם הבנתי שהסיריון ממש אמין... היונדאי גם ככה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי צריכת דלק בפועל זה מאוד משתנה בהתאם לתחזוקת הרכב והנהג עצמו. מבחינת אמינות, סביר להניח שהיונדאי תראה מוסך רק בטיפולים השגרתיים אם תתחזק אותה נכון (לא דורש יותר מדי), בנוסף לקיום ה"יונדאי שופ" - חנות חלפים שהכרתי לא מזמן שמוכרת חלפים מקוריים בעלות של שליש (שמעתי על אפילו רבע) מהמורשה. היונדאי מציעה חבילה מאוד מעניינת ביחס למחיר, שגם הוא מאוד נוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למה אתה מתלבט בכלל אחרי שנהגת בשתיהן וראית שהיונדאי עדיף?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות, היונדאי עדיפה כמעט בכל פרמטר.

בקשר לצריכה הדלק, אין מצב שהסיריון עושה 1:20 וגם לא קרוב לזה, בטח שלא בתוך העיקר.

מניסיון קצר מאוד, הסיריון עושה בתוך העיר 1:14 {בדגם הידני כמובן} ומחוץ לעיר 1:17, שניהם במקרה הטוב ביותר.

ה-i10 יותר נוח, יותר מאובזרת, נהנתי לנהוג עליה יותר מאשר על הסיריון.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיריון הידנית הייתה עד 2005, ככה שזה לא רלוונטי.

אני הייתי הולך על היונדאי גם בגלל הבחינה שזה רכב יותר מודרני לעומת הסיריון שהוא רכב מיושן שגם מרגיש ונראה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז אם מסתכלים על יונדאי עכשיו I20 VS I10 יש למישהו ככה בממומצע צריכת דלק בבין עירוני?

פשוט ברגע שאני ידע תפרמטר הזה אני יתחיל לחפש ביד2 את הרכב הנכון (I10 , I20 לפי קולומטרא'צ מחיר ויחליט איזה עדיף על בסיס זה ועל בסיס הצריכה)

כי כול שאר הדברים כמו אבזור, מרווח, וכולי לא משנה לי (גם מנוע, אני באמת אדם שלא נוסע מהר על הכביש...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על אוטומט,הצריכה שלהם יחסית די דומה,לכן הייתי מעדיף את היודנאי 20,שמציגה תא מטען גדול יותר,סלון נעים יותר,בטיחות טובה יותר ומנוע חזק יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, עכשיו ההתלבטות זה בין I20 לפיקנטו... כי מישהו אמר לי שהיונדאים ידועים שאחרי קצת זמן מאבדים את צריכת הדלק מ1.12 להרבה יותר גרוע.. זה נכון? לעומת הפיקנטו שלוקחת בכמעט הכול עליו.. אשמח לשמוע קצת על ההשואה ביניהם (אוטומטי שניהם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שטויות.

היונדאי בעלת תא מטען גדול יותר,זריזה יותר,גם די מאובזרת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...