Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיחות חוזרות ממספר לא ידוע - 03-3004256


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני די סגור על זה שהיה סרט אימה שהתחיל ככה, בסוף כל מי שקיבל שיחה כזו, מת!

 

אמא'לה!

 

מילא הייתי עונה ומישהו היה מדבר איתי. פה יש דממה של כמה שניות והשיחה מתנתקת. אף אחד לא מנסה למכור כלום או משהו בסגנון.

מאחל להם אבולה!

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני פשוט לא עונה למספרים לא מוכרים. זה לא שאראלה ממפעל הפיס תוותר לי על הזכייה ואני בטוח שמי שבאמת צריך אותי ידע איך להשיג אותי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר כתבתי את זה פעם:

התקשרו למכור לי דברים לתינוקות אחרי שבתי נולדה (הם לוקחים מידע מבית החולים) ואמרתי להם שהתינוקת מתה בלידה.

אם אי פעם שמעתי שקט...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מבין שאמונות טפלות לא הולך חזק אצלכם! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ממליץ על התוכנה החינמית truecaller id

גם מזהה מספרים שאינם שמורים בטלפון וגם ניתן להגדיר חסימת שיחות שמדווחות כספאם. כבר הרבה מאוד זמן שלא שמעתי מקבל רחל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אני מבין שאמונות טפלות לא הולך חזק אצלכם! :wink:

נהפוך הוא. אני מאמין שבסוף גם היא תמות. זה די וודאי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כבר כתבתי את זה פעם:

התקשרו למכור לי דברים לתינוקות אחרי שבתי נולדה (הם לוקחים מידע מבית החולים) ואמרתי להם שהתינוקת מתה בלידה.

אם אי פעם שמעתי שקט...

גם את קול ההשתנקות לא שמעת?

 

אבל וואלה כמו שרמז באגירה, אני בחיים גם בצחוק לא הייתי אומר כזה ואני טפו טפו טפו לא מאמין באמונות טפלות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקום כל הדרמה הזאת, לא עדיף לצעוק איזה הייל היטלר ולנתק מיד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כשהייתי בצבא, היה בחור שבאופן קבוע, כשמבקשים בטלפון מישהו שאיננו כרגע, היה עונה "הוא מת!" ומנתק מייד.

יום אחד התקשרו וביקשו את גולן (הטבח). כרגיל, "הוא מת!" וניתוק.

יום שישי, גולן מגיע הביתה לחופשה ומופתע לשמוע את כולם בוכים. המשפחה עוד יותר הופתעה לראות אותו (חי).

 

אני יודע שזה לא נשמע אמין, אבל הסיפור אמיתי.

:turn-l:
פורסם

היו חופרים לי בהודעות מאיזה מועדון , שלחתי פעם אחת שיפסקיו , ולא ענו , אז בפעם השניה שלחתי לו הודעה בה רשמתי " אני נכה בכסא גלגלים , איך אתה לא מתבייש להזמין אותי למסיבה , אני משוקם אחרי תאונה תפסיק כבר לשלוח הודעות או שאתבע אותך"

קיבלתי חזרה SMS עם "סליחה"

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בפעם האחרונה שהתקשרו אלי להציע שירותי אינטרנט, הנציג שאל את השאלה הכי מפגרת, כנראה, שהעלה על הדעת: "האם אתה משתמש באינטרנט"? עניתי לו שנגמלתי. ברוסית זה נשמע, כמובן, הרבה יותר טוב. לאחר השתנקות הוא איחל לי ערב טוב, גם אני איחלתי לו ונפרדו דרכינו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כשהייתי בצבא, היה בחור שבאופן קבוע, כשמבקשים בטלפון מישהו שאיננו כרגע, היה עונה "הוא מת!" ומנתק מייד.

 

הנוסח המלא הוא: "הוא מת. קברנו אותו מאחורי השירותים".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בשבוע שעבר ישבתי עם חברים במסעדה.

הטלפון של אחד החברים צילצל והחבר לא מיהר לענות, כי הופיע מספר שנראה לו מטריד.

אז עניתי במקומו:

* השיחה ברוסית

 

נציגה: שלום, מדברת ****ה מביטוח לאומי. אני מדברת עם בוריס?

אני: לא...

נציגה: אתה בטח הבן שלו, נכון?

אני: כן...

נציגה: רציתי להודיע לאבא שלך ש...

* שואל בנתים את החבר אם לאבא שלו קוראים בוריס - הוא טוען שלא.

אני: בעצם, אני כנראה לא הבן שלו.

נציגה: אתה כנראה לא הבן שלו? מעניין.

אני: כן... להתראות...

נציגה בשוק: להתראות :shock:

 

 

זה פשוט היה מצחיק. :-P

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
אני די סגור על זה שהיה סרט אימה שהתחיל ככה, בסוף כל מי שקיבל שיחה כזו, מת!

מתאים לסרט של היצ'קוק.

היה אחד, יחיא עיאש שמו, שקיבל שיחה ומת.

השאלה היא אם זה מהאתר/המספר הזה. אם כן אני רץ לקנות. צריך לסגור כמה חשבונות לשנה החדשה :wink:

 

אני מכל שיחת מכירה פשוט אומר "תן\תני לי את הפלאפון שלך ואני יחזור אלייך.

כשהם אומרים לא אני מחזיר ב"אז למה את\ה מרשה לעצמך להתקשר לפלאפון שלי י' בן ש****.

 

עובד כמו קסם בכל פעם :)

צריך לאמץ את זה.

 

אני מבין שאמונות טפלות לא הולך חזק אצלכם! :wink:

אומרים שאמונות טפלות מביאות מזל רע.

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...