Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

קודם כל סליחה על שעברתי את חוקי הפורום עם האשכול/נושא הקודם שפרסמתי ובכותרת רשמתי "שאלה|XXXXX".

קראתי את חוקי הפורום שוב ובמידה ועברתי על אחד מהחוקים שוב אבקש סליחתכם והסבר.

בכל מקרה אני מצטער מראש אם אני אכתוב מילה/משפט עם שגיאות כתיב , בכל זאת עברית לא שפת אם שלי ועדיין מאוד קשה עם הטיות לפעלים ומילים ולא כמו באנגלית ,אתם מוזמנים לתקן אותי בשמחה אני להפך אוהב שמתקנים אותי ולא לצאת אהבל/נושא לבדיחה בעתיד.

 

לנושא :

אני מחפש מגבר עבור : קומפוננט קדמי [העתידי ולא הקיים] + סאב וופאר+ רמקולים רגילים אחוריים.

כרגע יש לי מגבר

Rockford

יש לי רמקולים מקדימה קומפוננט

Rockford

P152-S Punch ,קרוסובר פנימי + טויטרים.

מפרט מדויק בלחיצה כאן!

וסאב וופר שאני מאוד מרוצה ממנו Cerwin Vega HEDSP112 מפרט מדויק בלחיצה כאן!

 

בעצם אני מחפש מגבר 4 ערוצים עד 2,000 מחברה אמינה , וקומפוננט עד 1500 שקל מידה 5.25

שמעתי על "מוראל וירטוס" שזאת אופציה למרות שאני מאוהב בצליל הנקי שיש לי ברוקפורד , הם פשוט נשרפו כי זה בלי קרוסאובר חיצוני.

ידוע לכם על מתחרים/תחליפים ל"מוראל וירטוס" שאני יכול לאזין להם לפני רכישה?

ויש כזה דבר מגבר 100Rms לערוץ? כי המוראל וירטוס זה 120RMS , ומגבר שלי גם ככה נכנס לפורטקשן אחרי 5 שעות נסיעה

[למרות שזה ל 10 דקות].

 

 

בכל מקרה בקצרה :

מגבר 4/5 ערוצים [לסאב + קומפוננט קידמי + רמקולים רוקפורד אחורי רגיל] עד 2,000 ש"ח.

קומפוננט מידה 5.25 [המידה היא הבעיה פה] עד 1500 שקל .

יש המלצות?

עריכה אחרונה על ידי Hi5687
תיקון שגיאות כתיב
פורסם

אם אתה מאיזור הדרום או יכול להגיע לקרית גת, מוזמן לבוא לשמוע את הסט הזה אצלי(וירטוס).\

מוגבר אצלי עם מגבר של היפוניקס BRE100.4

פורסם

לגבי מגבר אני מאוד התרשמתי מהHDP4 של הרץ - ממליץ בחום לבדוק את האופציה.

 

תבדוק מול ספונסר הפורום ARC אודיו - הם פרסמו מחירים למגברים שלהם - מגברים נהדרים עד מעולים.

 

ולגבי הסט קומפוננט - זה עניין של טעם - אם אהבת את הרוקפורד - לדעתי, פשוט תקנה שוב את אותו הסט!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

P152-S זה סט עתיק של רוקפורד הוא מגיע עם קרוס אובר כמובן

ולא אגזים אם אגיד שזה אחד הסטים היותר גרועים שיצא לי לשמוע.

 

בנוגע למידה תברר אם ניתן לעשות התאמות ולהכניס שם 6.5 אינצ

בטווח מחיר של 1500-2000 שח ניתן לרכוש

סטים איכותיים כמו :

 

ARC AUDIO ARC6.2

Focal 165KR

Morel Hybrid 602

Hybrid Audio Clarus

Rainbow SLC 265.25 NG

Infinity Kappa Perfect 6.1

D662 Diamond

DLS UP6I

hertz hsk 165xl

Rockford Fosgate T2652-S

Audison Voce - AV K6

פורסם

הוא אמר שהוא אהב את הסט :-P

 

לא אני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

P152S הישן או P152-S החדש שניהם קומפוננטים ברמה מאוד נמוכה.

 

בטווח המחיר הנ"ל הייתי מנסה את הציוד החדש והמעניין

של ARC AUDIO שנמצא עכשיו במבצע.

ARC6.2

KS300.4

יכנסו במחיר ,אני בטוח שהוא יהיה מרוצה ביחס לציוד הקודם שלו.

×
×
  • תוכן חדש...