Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לפני כחודשיים גלון פלסטיקדיפ מספקטרו וצבעתי את כל הרכב.

יום לאחר מכן רציתי להוריד את הפלסטידיפ מהגג וזה ירד כרגיל "כמו בספר"

רצה הגורל ונקראתי לצוק איתן והרכב עמד בשמש ישירה מעל שבועיים והפלסטיקדיפ כנראה איבד מגמישותו ונדבק לצבע הרכב ומסרב לרדת.

ניסיתי כל דבר אפשרי החל מ: דגריזר לשמנים תספריי קרבורטור, WD40 , מסיר מדבקות HG, טינר , טרמפנטין , מדלל 032 וכלום לא מזיז לרכב גם לא קיטור ביתי.

ניסיתי עם פן לרכב (בויילר שעושים איתו חלונות כהים) וזה יורד כמו שצריך על חשבון שריטות על הצבע המקורי והפסקתי לעשות את זה.

הייתי אצל ספקטרו כרום והם בעצמם לא יודעים מה לעשות - (גילוי נאות : ספקטרו כרום אמרו לי שהם שיפרו את המוצר לאחר שראו שיש בו בעיה)

 

הפיתרון היחידי שאני רואה כעת זה שיוף עם מלטשת בעזרת נייר שיוף 100-80 להורדת הכל וצבע חדש לרכב.

למישהו יש פיתרון אחר.131415.jpg151617.jpg16151413.jpg

פורסם

תיגש לטופ קולר בתלאביב ותקנה מדלל פלסטי דיפ זה הדבר היחידי שעזר לי, יכול להיות שנשאר לי בבית אם אתה מאזור ראשל"צ תגיע אליי וננסה יש לי את החומר, חבל שחברות כאלה מוכנות לקחת אחריות על צביעה של רכב עם חומר לא ידוע, בכל מקרה במקומך לא הייתי עובר על זה בשתיקה, האחרון שהתעסק עם צביעה מלאה של רכבים בעזרת פלסטידיפ נעלם בעקבות תביעות מטורפות שהוא קיבל.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
תיגש לטופ קולר בתלאביב ותקנה מדלל פלסטי דיפ זה הדבר היחידי שעזר לי, יכול להיות שנשאר לי בבית אם אתה מאזור ראשל"צ תגיע אליי וננסה יש לי את החומר, חבל שחברות כאלה מוכנות לקחת אחריות על צביעה של רכב עם חומר לא ידוע, בכל מקרה במקומך לא הייתי עובר על זה בשתיקה, האחרון שהתעסק עם צביעה מלאה של רכבים בעזרת פלסטידיפ נעלם בעקבות תביעות מטורפות שהוא קיבל.

מי התעסק עם תביעה מלאה והסתבך ?אשמח למידע...

פורסם

לחברה שפשטה את הרגל קראו אוטו-מט.

עבדו בצמוד לחברות רכב בנוסף, הייתה אפשרות בזמנו להוציא ריינג' רובר מהחברה לאחר עבודה של אוטו-מט על הרכב.

לא מכיר את הסיפור המלא בכל מקרה.

"יאללה בירי".

פורסם
לחברה שפשטה את הרגל קראו אוטו-מט.

עבדו בצמוד לחברות רכב בנוסף, הייתה אפשרות בזמנו להוציא ריינג' רובר מהחברה לאחר עבודה של אוטו-מט על הרכב.

לא מכיר את הסיפור המלא בכל מקרה.

מוזר מאוד לא מופיע כלום בגוגל על העינין ....
×
×
  • תוכן חדש...