Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכשתי את המחשב שלי בדיוק לפני 3 שנים

כן, תתחיל מלנקות אבק, לחדש משחה טרמית, לנקות קבצים שמעמיסים על המחשב, ולהתקין מחדש מערכת הפעלה.

 

מחשבים גם דורשים תחזוקה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

תודה לכל המגיבים, להלן תשובות:

 

אז ככה:

 

1. טמפ' שכזאת במנוחה היא גבוהה מאוד וממש לא תקינה, נתחיל מזה. מעבד ה 4770K החמים מאוד מאוד עם קירור אינטל מסכן מקורי עומד על 38-42 בשעת מנוחה, וזה נחשב למעבד "חם".

כמו כן, המעבד שלך יודע לעשות טורבו בוסט כשצריך ובעומס, המעבד מתחמם מאוד ויש מצב שבשעת עומס, המעבד שלך מוריד את תדר הפעולה עקב קירור לקוי, זה בהחלט אפשרי.

 

2. תבדוק שקודם כל המאוורר שלך עובד, מסתובב, לא סתום באבק? וכן, חידוש משחה טרמית לאחת איכותית ולא מוליכה ( חשוב שלא תהיה מוליכה שלא תקצר כלום ) עם ניקוי הקירור או רכישת קירור איכותי בעלות של 120-150 שקלים תעשה את העבודה בתחום הזה.

כבר ראיתי איך זה אצלי, כאשר המאוורר ב 4770K של ההורים נעצר והמעבד התחמם עוד ועוד עד שהגיע לטמפ' גבוהה מדי הוריד תדר לרבע ממש שהוא יכול וכל המחשב עם SSD מהיר היה כמו צב.

 

3. ללא כל ספק, SSD עם 1GB שטח פנוי זה אונס. פשוט אונס. אתה חייב לפנות לפחות ל 10-15GB בכדי שהכונן יתפקד כראוי, אין כאן וויכוח או דעה שניה, זהו אופי הפעולה של ה SSD עם הבקרים שלהם.

 

4. מה דגם ה SSD שלך? אם תוכל לצלם זה יעזור מאוד או את הקבלה, דגם כלשהו, נוכל לדעת מי הוא ומה ביצועיו.

 

5. רק במידה וה SSD שלך ישן בן 3 שנים ומעלה וכו', בנוסף לכך שגרסאות ה 120GB תמיד מקוצצות מבחינת מהירות ( להבדיל אותן מגרסאות אחרות בנפח אחר ) לכן כמובן שרכישת SSD מודרני איכותי מחברה טובה בנפח של 250/256 או 512 אם יש את הכסף, תעשה לך הבדל של שמיים וארץ.

בנוסף לכך, תוכל לעבוד מקביל עם זוג SSD, החדש יהיה למערכת עם הכל והמשני יהיה עבור קבצים נוספים לגישה מהירה וזה באמת מעולה.

 

6. ביצוע RAID 0 עם כונני SSD יניב תוצאות אך ורק בחלק של העברות מידע רציפות בלבד, לצערי בקר ה RAID בלוחות האם, גם בלוח אם של 1700 שקלים ( במקרה שיש לי ) ביצועי קריאה וכתיבה של קבצים קטנים לא מושפעים כלל וזה מגובה במידע באינטרנט ובבדיקות ביצועים, רק העברות מידע רציפות, ואת זה? אף אחד לא צריך ולא מנצל. אז במקום 500MB לשניה תקבל 950MB לשניה תעבורת קבצים במחשב... אבל עבודה עם קבצים קטנים או ביצועים בתכלס למה שאתה זקוק לא תראה שינוי, לצערי,מנסיון עם RAID 0 שיש לי עם כוננים עדכניים.

 

7. כונן מומלץ? INTEL 530, SAMSUNG EVO 250-512 או כמובן INTEL 730 החדש אם כבר. יש עוד בשוק אבל שוב פעם, אלו החברות הטובות והאמינות בשוק עם אחריות מכובדת ( אצל אינטל 5 שנים תלוי בסדרה ).

 

8. שוב פעם, המחשב שלך אמור לטוס, פשוט לטוס עם כל דבר ללא כל האטה, יש משהו לגמריי לא תקין במערכת שלך ונקודות אלו כגון מעבד, טמפ' שלו וכונן SSD מפוצץ לגמריי אלו הבעיות הראשוניות הדורשות טיפול דחוף.

 

9. כיצד למחוק מידע מיותר? פשוט אם יש לך WIN 7 אתה עושה כך:

START > ALL PROGRAMS > ACCESSORIES

 

ופשוט מסמן הכל, כל הקבצים הזמניים, יורד ברשימה ומסמן את כל ה "וי" האפשרי, כגון קבצי מערכת עבור עדכונים ומלא חרא, שממש ממש לא צריך, תתתפלא שאולי תשחרר שם בין 5-15GB של מידע מיותר ואולי אף יותר תלוי בזמן.

 

10. אתה צריך להכנס להוספה והסרה למחוק שטויות מהמערכת שלך שאתה לא צריך, אולי משחק של איזה 10GB שלא נחמק אלה רק הקיצור דרך סתם דוגמא ושכחת שהוא קיים.

 

11. תוכנות שונות ומגוונות ברשת שמציגות לך את ה "עוגה" של שטח האחסון שיש לך ומה נוגס במה... תשתמש בהן ואז תוכל לגשת לאותו המקום ולמחוק ידנית.

 

12. בהצלחה.

 

צרפתי תמונה עם דגמי הכוננים שלי.

לגבי הכונן החדש שארכוש בקרוב:

מה דעתכם על SANDISK EXTREME ?

משתווה לכוננים שהומלצו כאן ?

אפשר לקבל המלצה על תוכנה שמציגה "עוגה" שמשקפת את השטח הפנוי במחשב ומאפשרת לגשת אל הקבצים ?

hdd.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כנראה מחר אלך לקנות את הכונן

מה דעתכם על הכונן הבא: 250GB Samsung 840 EVO MZ-7TE250BW 840 Series SSD Sata 2.5-Inch?

הציעו לי אותו ב 890 ש"ח + התקנה + מריחת משכה + ניקוי אבק.

(מחיר שגבוה ב 200 שקל מקייאספי). כדאי ?

פורסם

מה לגבי התוכנה של ניקוי המקום שהמלצתי לעשות? הפנימי של WINDOWS ? יש מצב שלאחר כל זה המצב ישתפר פלאים.

 

כונן של EVO או גם EXTREME הם כוננים מעולים, ללא ספק. כל עוד יש אחריות ומדובר על יצרני שבבי פלאש גדולים מאוד, אין סיבה לדאגה.

נראה שהכונן הנוכחי שלך דווקא די בסדר יחסית.

 

אם אינך יודע או בעל הזמן להתעסק עם המעבד, הסרה וניקוי ורענון המשחה אין לך ברירה אלה לשלם על העבודה, שעת טכנאי וכו', לכן זה לא נזק כזה נורא עבור מי שאינו בקיא בנושא.

פורסם

במידה ואני אקנה את הכונן בלוג'יק פיסי הם יעשו לי את הניקוי והמשחה באותה עלות.

ב KSP הכונן יותר זול ב 200 ש"ח, אבל אני בספק אם אקבל את שאר הדברים כלולים במחיר, מה גם שהשירות שם ברוב המקרים לא נעים, ונותנים לך תחושה שאתה מפריע.

 

לגבי התוכנה - איזו מומלצת?

 

אגב, יש מדריך מפורט שמסביר איך לעשות גוסט לכל הכונן AS IS?

פורסם

תבקש מהם שיעשו את זה (ישכפלו את תוכן הכונן הישן על החדש)

ותשאיר את הישן בתור שטח עבודה נוסף למחשב (תערוך עליו קבצים ישירות לדוגמא)

 

וכן , שווה במקום להתעסק (לדעתי , זמן = כסף בסופו של דבר והם מגלמים שעת טכנאי פלוס מינוס בהפרש שזה הוגן).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
תבקש מהם שיעשו את זה (ישכפלו את תוכן הכונן הישן על החדש)

ותשאיר את הישן בתור שטח עבודה נוסף למחשב (תערוך עליו קבצים ישירות לדוגמא)

 

וכן , שווה במקום להתעסק (לדעתי , זמן = כסף בסופו של דבר והם מגלמים שעת טכנאי פלוס מינוס בהפרש שזה הוגן).

 

ליביו

 

אני מניח שלבקש מהם לעשות גוסט יעלה לא מעט כסף. אין תוכנות שמאפשרות לעשות את זה בקלות ובלי אפשרויות להסתבך ?

פורסם

למה אתה חושב? זה נראה לי בול מהשירותים שצריכים שהכל יהיה מוכן להם לעשות את זה תוך כמה דקות בשביל כל מי שמשדרג מחשב ורוצה להעביר את התוכן דיסק שלו מא׳ לב׳

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
למה אתה חושב? זה נראה לי בול מהשירותים שצריכים שהכל יהיה מוכן להם לעשות את זה תוך כמה דקות בשביל כל מי שמשדרג מחשב ורוצה להעביר את התוכן דיסק שלו מא׳ לב׳

 

אבדוק על הבוקר מה העלויות.

מצאתי תוכנה בשם ACRONIS TRUE IMAGE, הכל נראה מצוין, אבל היא לא קוראת את הכונן הנייד שלי במצב דוס (כי הוא מפורמט לעבודה מול מק וצריך דרייבר מסויים בשביל לעבוד מול ווינדוס). בקיצור - מעדיף שהם יעשו את זה, כי אין לי כוח לפרמט את הכונן שלי ל NTFS.

אני כנראה אציב להם תנאי, גם ככה הם מאוד מקרים.

 

השאלה הכי חשובה כרגע:

Sandisk Extreme II SDSSDXP-240G 240GB SSD

VS

Samsung 840 EVO Series MZ-7TE250BW 250GB

VS

Samsung 840 EVO Series MZ-MTE250BW 250GB

פורסם

האופציה השלישית היא כונן MSATA, אמנם הלוח שלך נחמד מאד, אבל אין לו את החיבור הזה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לגבי הMSATA זה לא רלוונטי, אין לך את החיבור על לוח האם, לא תרגיש שינוי במהירות בין זה לבין חיבור SATA3 רגיל.

אני קראתי שאתה מתלונן על איטיות בתוכנות עריכה, דבר אשר מושפע בעיקר ע"י המעבד הגרפי, לא ציינת איזה מעבד גרפי יש לך, אולי זה הבעיה.

אוברקלוק ברמה כזו של 300 מגה הרץ לא יתן דבר.

שדרוג זכרון זה טוב רק אם יש צורך, ממליץ לך לעשות בדיקה בזמן העבודה הכי מאומצת כמה זכרון תפוס בפועל.

הSSD של אינטל שלך הוא מדגם ישן מאד והחלפתו תעשה פלאים.

ממליץ לך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה ולהתקין 8.1, עובד מעולה על חומרה חלשה וחזקה, עם SSD עוד יותר. לא מומלץ לשכפל התקנה ישנה על גבי כונן חדש. עדיף לדעתי להתחיל מחדש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ערב טוב,

כרגע יש שני דגמים שמעניינים אותי :

SanDiskSDSSDXPS-240G VS SamsungMZ-7TE250BW

מישהו יכול להמליץ מה מביניהם עדיף ?

 

שאלה נוספת:

אך מתבצעת ההתקנה שלב אחר שלב ?

הרי מותקן לי כרגע כונן שמוגדר PRIMARY.

איך אני הופך אותו לכונן משני ?

איך אני מחבר פיזית את הכונן החדש ? הבנתי שהוא לא מגיע עם שום דבר חוץ מכבל SATA

איך אני מפרמט את הכונן החדש אם ברגע שהוא מותקן לא תהיה לי מערכת הפעלה ? (או לחבר אותו בזמן שהכונן הישן עדיין מוגדר כראשי, לפרמט, וככה להתקדם) ?

זאת התקנה ראשונה אז אשמח לעזרה. תודה!

 

לבחור שהגיב מעליי

אני מתעסק במוזיקה, ככה שכרטיס גרפי פחות רלוונטי לדעתי.

אני עם איזה ג'יפורס 430 שקר כלשהו...

פורסם
מה לגבי התוכנה של ניקוי המקום שהמלצתי לעשות? הפנימי של WINDOWS ? יש מצב שלאחר כל זה המצב ישתפר פלאים.

 

כונן של EVO או גם EXTREME הם כוננים מעולים, ללא ספק. כל עוד יש אחריות ומדובר על יצרני שבבי פלאש גדולים מאוד, אין סיבה לדאגה.

נראה שהכונן הנוכחי שלך דווקא די בסדר יחסית.

 

אם אינך יודע או בעל הזמן להתעסק עם המעבד, הסרה וניקוי ורענון המשחה אין לך ברירה אלה לשלם על העבודה, שעת טכנאי וכו', לכן זה לא נזק כזה נורא עבור מי שאינו בקיא בנושא.

 

OMG אני אתן לתמונה לדבר בשמי, זה מהמחשב האישי שלי.

 

לפורום.jpg

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

כדאי מאוד לעשות את זה אחת לכמה חודשים או לאחר עדכונים מאסיביים של מערכת ההפעלה.

1280px-Mother_of_God_Meme_Cuanto_Cabrón_Wikihammer_40k.jpg


×
×
  • תוכן חדש...