Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה אני מרגיש התנגדות להעברת הילוכים, במיוחד להילוך ראשון ושני. לפעמים ממש קשה להכניס להילוך ראשון, לחיצה כפולה על הקלאץ או העברה להילוך ראשון תחילה לא עוזרים ולא מקלים על ההעברה. בעת העברה לרוורס יש רעש "חריקה" ומורגשת קפיצה. שאר ההילוכים נכנסים ביתר קלות, אך עדיין עם קושי והתנגדות מסוימת.

המצמד הוחלף לפני שנה וחודשיים, יכול להיות שהלך? לא מרגיש שום החלקות. מה שכן, בעת שחרור דוושת המצמד האוטו מתחיל להגיב מייד עם תחילת שחרור הדוושה. האם זה תקין?

לפי מה שידוע לי ברכב יש כבל קלאץ מתכוונן אוטומטית, אולי הוא הבעיה? אולי הסינכרונים?

שמתי גם לב כי העברת ההילוכים קלה יותר כשהאוטו קר, והבעיה נהית חמורה יותר לאחר שהאוטו מתחמם.

אודה לכל עזרה.

תודה ויום טוב.

פורסם

השמן הוחלף לפני שנה לשמן סינטטי בצמיגות המומלצת של חברת BG.

שמעתי שברכב הזה קיימת בעיה עם השטאנגות של מוט ההילוכים. האם יתכן שיגרמו לבעיות אלה?

מישהו יודע את שם החלק באנגלית? והיכן בדיוק הן יושבות?

תודה

פורסם

כשאתה לוחץ על הקלץ ועוזב את הדוושה יש צליל שנעלם , מופיע?

אתה יכול להסתקל על מצב השתנגות . תרק את השק ותשחק עם הידית.

לדעתי אם אלו היו השתנגות אז בכל מצב חם וקר היה לך קושי בלשלב הילוך.

 

רוסלן

פורסם

אין שום צליל שבא\נעלם בלחיצה על הדוושה.

אגב, כשהמנוע כבוי ההילוכים עוברים חלק. האם זה פוסל את השטאנגות כגורם לבעיה?

פורסם

ציינת שהקלץ הוא מאוד נמוך ויש מכה בשילוב.

לדעתי הקלץ לא מפריד כמו שצריך.

הדוושה אצלך היא אידראולית או כבל?

 

רוסלן

פורסם
ציינת שהקלץ הוא מאוד נמוך ויש מכה בשילוב.

לדעתי הקלץ לא מפריד כמו שצריך.

הדוושה אצלך היא אידראולית או כבל?

 

רוסלן

 

יענו המנגנון

פורסם

הקלאץ מחובר עם כבל, לא הידראולי. יש מכה רק בשילוב לרוורס.

אם הקלאץ לא מפריד טוב, האוטו לא אמור לנוע בהילוך ראשון ובלחיצה על הקלאץ (במישור כמובן)?

פורסם

לא מדיוק. אתה לא תוכל להכניס ראשון בקלות וההכנסה שלו תלווה בצליל של מכה ואיתכן רשרוש של גלגךי שיניים.

תנסה לשלב רוורס בצורה הבאה. תכניס קודם לרביעי ןאחרי זה תכנחס לרוורס .

תחזור תגיד אם עדיין יש את המכה.

 

רוסלן

פורסם

תודה, אני אנסה.

בשילוב לראשון (ולכל ההילוכים פרט לרוורס) אין שום מכה ושום צליל\רשרוש. ההרגשה היא כאילו ידית ההילוכים "נתקעת" ואי אפשר להעביר להילוך.

רק ברוורס יש חריכה וקפיצה של האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...