Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , הרכב הינו סופרב 2006 בנזין מנוע 1800 טורבו ,גיר טיפטרוניק 5 הילוכים ,הרכב עשה 120000 קילומטר ,ולא ידוע לי אם החליפו ומתי ,יש לי סוג של פתח למדיד אבל לא קיים שם המדיד בפועל (כנראה אבד באחד הטיפולים) הסיבה העיקרית שאני רוצה להחליף ,יש מין תחושת דפיקה קלה לפעמים בהעברת ההילוכים ,וכן הגיר מושך מידי פעם הילוכים עד 3 טורים(ואז אני פשוט מעביר ידנית בטיפטרוניק) וכן ברוורס בדרך כלל ישנה דפיקה מורגשת בכניסה שלו.

אשמח ליעוץ ועזרה

תודה

פורסם

שלום, אתה צריך שמן גיר סינטטי צהוב. אנחנו מחזיקים שמן ברמה הגבוהה ביותר של חברת FEBI ׁ(מיוצר בגרמניה). תוכל לראות אותו כאןhttp://www.justmotor.co.il/products/691793/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91

 

יש אופציה יותר זולה של חברת EUROL .תוכל לראות אותו כאןhttp://www.justmotor.co.il/products/674193/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C

פורסם
שלום, אתה צריך שמן גיר סינטטי צהוב. אנחנו מחזיקים שמן ברמה הגבוהה ביותר של חברת FEBI ׁ(מיוצר בגרמניה). תוכל לראות אותו כאןhttp://www.justmotor.co.il/products/691793/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91

 

יש אופציה יותר זולה של חברת EUROL .תוכל לראות אותו כאןhttp://www.justmotor.co.il/products/674193/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9C

 

תודה רבה!

אני יזמין אחד מהם..

כמה ליטר אני צריך בגיר שלי? והאם כדאי להחליף הכל

פורסם
גג 3 ליטר בהחלפה רגילה או עם פירוק של הקרטר.

 

תודה ,והאם כדאי להחליף הכל ,או לערבב בין החדש והישן?

מפחיד אותי קצת..

אני לא מתכוון לפרק קרטר ,אני פותח בורג ריקון ,וממלא מהחור שהיה אמור להיות שם מדיד

פורסם

מומלץ לעשות את זה עם מדית וכשהמנוע חם ולפני כן לעביר בכל המצבים בגיר.

אם אין לך אפשרות להשיג מדית , תמדות כמה יצא לך בכלי מדידה . אמור להישאר בגיר משו כמה 2-3 ליטר וזה בתנאי שאין לך נזילות מהגיר.

פורסם
אחרי זה תנסע למוסך למדות

לא הבנתי , מה זה מדית??

אולי התכוונת למדיד!

בכל אופן , גם אחרי הריקון ישאר בתוך הגיר 2 3 ליטר?? או שאני ירוקן הכל ויחזיר חלק?

פורסם

כן, הכוונה היתה למדיד.

כן ישאר כמה ליטרים. בכל זאת אולי הגיע הזמן לרכוש מדיד כזה ולמנוע כאב ראש. (בכל זאת הדרך עם הכלי מדידה היא דרך ערבית).

 

רוסלן

פורסם
לא הבנתי , מה זה מדית??

אולי התכוונת למדיד!

בכל אופן , גם אחרי הריקון ישאר בתוך הגיר 2 3 ליטר?? או שאני ירוקן הכל ויחזיר חלק?

אחרי הריקון ישאר לך הרבה יותר מ-3 ליטר שמן בתיבה.

בדיקת מפלס שמן הגיר חייבת להתבצע כאשר טמפ'השמן נעה בין 30-45 מעלות צלזיוס. אם לא תקפיד למלא כמות נכונה הגיר עלול לתפקד בצורה גרועה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אחרי הריקון ישאר לך הרבה יותר מ-3 ליטר שמן בתיבה.

בדיקת מפלס שמן הגיר חייבת להתבצע כאשר טמפ'השמן נעה בין 30-45 מעלות צלזיוס. אם לא תקפיד למלא כמות נכונה הגיר עלול לתפקד בצורה גרועה.

תודה מרק!

אם כך זה קצת בעיה ללא סקאנר או משו שיוכל להעיד לי בברור על גובה חום המנוע

בכל מקרה ,אולי עדיף לי בנתיים לרוקן מה שיצא ,למדוד ולהחזיר את אותה כמות בשמן חדש

×
×
  • תוכן חדש...