Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אני שוקל להתחיל לטפל במכונית אצל חזי מאוטו ספרינט

הבחור עושה רושם חביב הגון ומבין עניין.

האם יש למישהו ניסיון איתם? רשמים אמינות וכו,

 

אשמח לתשובה

פורסם

מומלצים בחום.

 

טיפ - אם תגיע עם שקית במבה ותתן אותה לחזי - עשית בן אדם מאושר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עובדים טוב. חזי באמת אדם חביב ביותר. יוסי לעומתו, נו טוב ... אחרי שהוא הציע לי ברצינות גמורה להחליף את ה145 ב323F (רז זוכר :wink: ) הבנתי

שהוא באמת בנאדם טוב (מוסכניק שממליץ ללקוח שלו לעבור מאלפא למאזדה :shock: ).

 

טל.

פורסם

לא מומלצים!!!!!!

חאפרים ברמה!!!!!!!!

שלא תעיז להכנס לשם!!!!!!!!!

סתם..... :lol:

 

כפי שחלקכם יודעים, המקום הפך ל"מוסך הבית-השני שלי" :p

בכל מקרה - חזי בחור אחלה , יריב בחור נהדר וכריסי...."השרוט" - תסגור איתו על המחיר , על ההנחה , מה שתרצה - את העבודה תשאיר ליריב וחזי... אבל אני אוהב אותו! :D

 

בכל מקרה - מומלץ!

:-)

פורסם

האהאהא

 

אני לא מוותר בקלות, ע"פ שמנהל הבנק שלי לא מבין מה אני עושה (הוא נוהג ב 626)

 

בכל מקרה יבוא יום ואמכור את הטלפון הראשון אתה תקבל :D

פורסם

מכירה פומבית עכשיו! :lol::wink::wink::wink::wink:

(כמה שבועז נותן אני מוסיף חמישיה :twisted: )

ועכשיו ברצינות אלעדש ,

מה שאתה לא עושה , באוטו כזה כדאי לך לברר 10 פעמים כל דבר לפני שעושים משהו .

יש לך הודעה

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

פורסם

טוב אני רואה שכולם פה מאוד מתלהבים מהרכב שלך, אבל אני לא מבין דבר אחד .

 

באיזה אוטו מדובר :!::?::shock:

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

לא המלצה לגבי מוסך, אבל...

 

תיצור קשר עם יובל מלמד, יותר נכון עם דורון, היתה לו אחת בעבר, יש לו אחת כיום.

אני בטוח שהוא יוכל להמליץ הכי טוב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...