Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיליתי באיביי את המכשיר הבא, כן אני מודע שיש מצב שהוא יתפס במכס, אני לוקח את הסיכון. השאלה האם הנתונים שלו טובים? והאם- בטווח מחירים הזה יש אפשרויות יותר טובות, אשמח לדעתכם

 

זה המכשיר http://www.ebay.com/itm/DOOGEE-DG500C-5-IPS-Quad-Core-GPS-Unlocked-Android-4-2-Smartphone-13MP-Camera-/141357227799?pt=Cell_Phones&hash=item20e98c1f17

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

יש בפייסבוק קבוצה של מכשירים סיניים, תבדוק שמה.

בנוסף בדכ עדיף להזמין מעלי או מאתרים סיניים מתמחים

פורסם

אם אתה כבר מזמין מכשיר סיני בסגנון אז תחפש מכשיר עם הרבה ביקורות טובות ולא עלום שם לגמרי.

ויותר ספציפית-לא משנה מה כתוב לך במפרט,גם אם כתוב שיש למכשיר את החומרה הכי טובה שיש בשוק,הוא לא בהכרח יעבוד כמו שצריך ובגלל זה צריך לקנות מכשיר שאנשים אחרים כבר התנסו איתו והם מרוצים.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

תוכל להגיד מה שם הקבוצה?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

מכשירים סיניים בישראל

לי יש נסיון עם HUAWEI הונור2, שנה וחצי בלי בעיות

לאמי רכשתי THL W100 והלך לו הדיגיטייזר לאחר חצי שנה, החלפתי לבד והוא עדיין פועל

פורסם

כפי שכתבו לך כאן מעלי, לא להתקרב לחברות עלומות שם,

יש הרבה חברות טובות ומוכרות שאתה יכול לקנות טלפון שיעבוד לך טוב, אמין ועם עדכונים.

במחיר שלך יש הרבה סוגים ואתה למשל יכול לקנות את זה

http://www.pandawill.com/lenovo-s820-smartphone-android-42-mtk6589-3g-47-inch-hd-screen-130mp-camera-white-p79725.html

 

את זה אני יכול להמליץ - קניתי לאחיינית

http://www.pandawill.com/lenovo-a830-smartphone-android-42-mtk6589-quad-core-50-inch-ips-screen-80mp-camera-p75266.html

 

יש חברות מוכרות נוספות - מכשיר כזה למשל של CUBOT - יש הו הכל - זיכרון RAM גדול, מסך טוב וחברה טובה וכל התדרים של המפעילות בישראל

http://www.pandawill.com/cubot-s308-smartphone-2gb-16gb-mtk6582-android-42-50-inch-hd-ogs-screen-black-p89644.html

 

 

 

ואשמח לתת עוד אם אתה מעוניין

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...