Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי אני חדשה בפורם כאן, אם זה לא מתאים לפורום הזה או כותרת לא מתאימה משהו כזה..אז תעבירו.. או תשנו בקשה

 

נוצרה לי בעיה ממש קשה..ממש בעיה שגוררת בעיה ואני מבקשת ייעוץ ועזרה

בבקשה תעזרו ותקראו למרות שזה מאוד ארוך יחסית

 

קניתי רכב לפני שנה..הבנאדם שמכר לי את הרכב לראשונה סיפר לי סיפור מסתבר

שלאחר שהצלחתי לברר את הפרטים של הרכב, הוא שיקר לי, הגעתי איתו לבית משפט

לתביעות קטנות, והיא אמרה לי זה לא משנה שהוא שיקר לך, כי הוא גם הודה בשקר בסופו של דבר

לקחת את זה למוסך, בדקת את הרכב, וזהו זה לא משנה שהוא שיקר לך

 

וגם המוסך שבדקתי אצלו שיקר לי (אמר שהמנוע טוב ויחזיק מעמד הרבה זמן)

 

מילא זה, הלכתי ל4 מוסכים שונים, כולל מורשה במקומות שונים

אף אחד מהם לא היה מקצועי מספיק, או עם מחיר הוגן..

ולאחר שהיה בתיקון אצל המוסכים, נוצרה תקלה נוספת והוצאה נוספת

 

עכשיו לאחר כל התקלות שכבר היו ותוקנו, נתקעתי שוב עם הרכב

ומסתבר שגם המנוע לא טוב וצריך להחליף

הלכתי לעוד מוסך ושם הבעיה העיקרית שלי כיום

 

הבנאדם החליף לי את המנוע, יחסית בזול 2700, כמובן בלי קבלה

חוץ ממורשה רק אחרי שאתה מתעקש מאוד על קבלה, נותנים לך קבלה

אני הרגשתי שהמנוע לא טוב, וגם הלכתי אליו במשך האחריות ואמרתי לו

והוא התנער מאחריות, לאחר 4 חודשים ( האחריות 3 חודשים) , הרכב התחמם

פוצץ את הרדיאטור .. נתקעתי איתו.. לאחר בדיקה המנוע לא היה טוב ..

והמוסך הזה דרש כמובן כסף על רדיאטור..וטען שהחליף בוכנה במנוע ודרש 500 ולא הסכמתי לתת

החלטתי ללכת למוסך אחר, לבדוק ולנסות לאמת את הדברים..רק פתח את המכסה של המנוע

שמן ועשן..קיצר שיקר לי ההוא..הגעתי למסקנה שהמנוע מפירוק שלא הייתה לו אחריות והוא לא היה מיבוא

הסתכלתי על השטר מכר וגילתי שהוא אפילו לא חתום עליו שכתוב שכאילו מישהו אחר החליף

 

אלו הם התשלשלות הדברים, הבעיה שאני צריכה להתעייץ בעקבותייה

 

המוסך שהחליף לי את המנוע, עוד אחרי שקיבלנו 3 המלצות עליו

לא מבינה איך,הוא על הפנים, אפילו הברקסים שהוא החליף להוריי לא טובים בסוף

 

רבנו איתו המון, ערבתי את ההורים שלי, הסתבר שאין לו בכלל מוסך

שהוא לא רשום בשום מקום, בקבלה אחת שהתעקשנו לקבל על הרדיאטור

מסבר שיש לו רק עסק מורשה מכונאות כללית על שם אישתו..

עכשיו דרשנו ממנו שיחזיר 2000 שקל על המנוע וזהו חשבנו ששם זה יגמר

אז יסתבר שהוא כנראה גנב חלקים מהרכב, ושם אצל אחיו שיש לו אותו רכב בדיוק

כי הרכב לא מניע כמעט, ועושה רעשים שלא היו, אז בטח שפתאום הוא הסכים להחזיר 2000

עוד לא קיבלנו 2000 ולא רוצים כבר 2000..לקחנו את הרכב ביום שישי בבוקר הוא היה צריך

להחזיר ביום שישי..הוא רצה שנשאיר את הרכב עד ראשון ולא הסכמנו

 

הבנאדם רימה,שיקר,גנב..והוא עושה הכול בלי בושה

פשוט לא מתרגש מאיתנו בכלל לא אכפת לו בכלל

 

 

אנחנו מסובכים מאוד, הרכב היה עוד איכשהו טוב אחרי כל התיקונים והיה צריך רק

להביא מנוע טוב..אבל זה לא קיים יותר..כי עכשיו יש עוד בעיות עם הרכב מכיוון שגנב חלקים

 

הינה אתם מגיעים!

אין לי איך להוכיח שום דבר, חוץ מהמילה

חוץ מזה שהרכב שהה שם כל כך הרבה זמן

חוץ מזה שבעצם הרכב הזה היה תקין וחזר מקולקל

חוץ מזה שהוא לא מורשה ולא רשום בשום מקום

 

פשוט מה לעשות? איכשהו להחזיר השקעה, איכשהו שכן יהיה צדק

עריכה אחרונה על ידי shaninn
פורסם (נערך)

מי שהולך לישון עם כלבים מתעורר עם פרעושים. בחרת לתת את הרכב המוסך "זול" ונפלת. צר לי על כך אבל יש בתיאור שלך הרבה ביקורת על מוסכים לא מקצועיים, על אחריות ורמאות של אחרים. אי אפשר להשיב את הגלגל לאחור אבל כדאי שתסיקי מסקנות לגבי התנהגות צרכנית נכונה. חפשי המלצות בפורום על מוסכים המתמחים ברכב שלך. אין לצפות ל"החזר ההשקעה" כשמדובר ברכב ישן עם הסטוריה של תקלות.

אם יש לך הוכחה שנגנבו חלקים מן הרכב - הגישי תלונה במשטרה!

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
פורסם
על תביעות קטנות בטוח שמעת , זה זול ואים כל הקבלות שיש לך וכול הסיפור הזה שממש מעניין( זה לא בציניות) ידך על העליונה,

ושיהיה בהצלחה.

 

תודה על התגובה!

 

כשהייתי והיו לי את כל הקבלות וההוכחות לעניין שתיארתי בהתחלה..בקניית הרכב, אז בית המשפט

הרגשתי שפשוט קרא את הכותרת לפני שנכנסתי..ותוך כדי גילתי לה פרטים..לא מרגישה שזה יעזור

 

 

הבעיה עם המוסך הזה שאין לי מספיק קבלות והוא לא מוסך רשום או מורשה

סתם מישהו אשכרה פתח סככה ובאים אליו אנשים מהאזור וקיבלנו המלצות אז הלכנו

 

והלכתי בתחילה גם למורשה, הרכב היה שם חודשיים! ותיקנו תקלות ואחרי חודש שוב נתקע

לא מרגיש שגם הם ממש מבינים מספיק ומקצועיים מספיק

 

 

איך אפשר להתמודד נגד רמאות במצב כזה?

פורסם

על איזה רכב מדובר ומאיזה אזור את?

ככה אנשים יוכלו להמליץ לך על מוסכים נורמלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

להחזיר השקעה זה אופטימי במקרה כזה.

הצעתי- לחתוך הפסדים, ועכשיו (למכור את הרכב AS-IS, גם לחלקים אם זה המצב. מדבריך מסתמן שהרכב שברשותך הוא בור ללא תחתית ולא תהיה לו תקנה).

לרכוש רכב אחר, אחרי בדיקה מעמיקה ועיון בשרשור הזה בדיקה במכון מוסמך והתייעצות לגבי התצאות בפורום יעוץ בקניה.

הסכום שאבד, יהווה שכר לימוד להתנהלות בעתיד. כן, העולם מלא רמאים שרוצים לגזול את כספך. זה לא גילוי מרעיש. צריך להיות זהיר.

 

אם תרצי במקביל לנ"ל (לא כתחליף) , תוכלי לנסות שוב את מזלך בבית הדין לתביעות קטנות.

אני מניח, שאם תגישי תביעה רהוטה וסדורה, נגד מי מהמוזכרים שגרמו לך עוול, תפוצי במשהו.

כרגע, הסיפור שלך (כמו שכתבת אותו) מבולבל (ניכר שנכתב תוך התרגשות/מצוקה אמיתית) ורצוף בהשערות והאשמות ללא ביסוס, ואף רשם/שופט לא יהיה סבלני מספיק כדי לברור ממנו עובדות שמזכות אותך בפיצוי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ברוכים הבאיםat בפורום זה. זוהי קהילה טובה מאוד שישa אוסף גדול של דברים שאנו רוצים. אנו נעשינו מלאכת ידע על הטכנולוגיה העדכנית ביותר ולעשות כיףin בפינת בידור. הישאר מבורך.

×
×
  • תוכן חדש...