Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אכן המבחר של הג'אנטים הלא סינים בארץ די מצומצם.

גם לא הרבה אנשים ישימו פי 2 על ג'אנט לא סיני.

דרך אגב אתם מסתכלים על זה כג'אנט סיני ומקורי, אבל יש ג'אנטים של חברות כמו מומו וoz וכו' שלדעתי הג'אנטים שלהם טובים יותר מכל ג'אנט מקורי של רכב סטנדרטי.

הם גם עולים בהתאם וממש לא נכנסים לקטגוריה של סיני ב1K ש"ח לרביעיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני אישית חושב שהסיניים הרבה יותר יפים מהמקוריים, הרבה יותר מרשימים, אבל זה לדעתי העיקר ולא האיכות. אני אישית חושב שכמו שלשים צמיג סיני זה לא ממש בטיחותי, אז ג'אנט? לחשוב שאתה נוסע במהירויות גבוהות, או נכנס נכנס לבורות ויש לך ג'אנט סיני ללא מידע מי הביא אותו.:roll:

 

אז לא הבנתי, העיקר זה האיכות או הרושם?

ושוב, אתה נעול עם סטיגמות ישנות לגבי התוצר הסיני,

חברות הצמיגים הסיניות (לדוגמא GT ו-Ovation) נמצאות בעלייה וצמיחה מתמדת.

בלי שם קשר, כיום כמעט ואין חברת צמיגים גדולה שלא מייצרת גם בסין.

פורסם

אפשר להמשיך לטעון שזה סטיגמות, אבל המידע שלנו מבוסס על החיים האמיתיים ולא על שמועות.

ג'נאטים סינים מתקלפים אחרי שנה, מתעקמים מהר ונשברים, ואף במקרים שנתקלתי - יוצאים את המפעל חסרי איזון.

 

נכון שיש מפעלים של חברות עולמיות גדולות בסין, אבל יש גם דבר שנקרא אבטחת איכות, שמה לעשות, במילון הסיני לא קיים.

 

צריך להבדיל בין ג'אנטים סיניים פרופר כמו שמדובר בשרשור, לבין ג'אנטים בעלי-שם שמיוצרים בסין.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התרגלנו להגיד "סיני" על כל מוצר זול ממותג עלום שם. יש גם זבל שבא מטאיוואן.

בוא נגדיר את זה ככה, כשאתה שוטף את הג'אנט בגרניק ועפים ממנו חלקי פלסטיק שאמורים להיות כאילו ברגים לקישוט, סימן שהוא לא בא מפאר התעשייה באסיה. :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אפשר להמשיך לטעון שזה סטיגמות, אבל המידע שלנו מבוסס על החיים האמיתיים ולא על שמועות.

ג'נאטים סינים מתקלפים אחרי שנה, מתעקמים מהר ונשברים, ואף במקרים שנתקלתי - יוצאים את המפעל חסרי איזון.

 

מסכים איתך שיש מקרים כאלה אבל אפשר גם לטעון ההיפך.

מנסיוני האישי על 3 סטים סיניים, הם החזיקו יפה מאד במשך כמה שנים ומעולם לא התקלפו / נשברו / התעקמו.

כל הטענה שלי היא שאסור להכליל.

פורסם

רגע, האם הסטים הסיניים שלך היו סיניים אורגינל או סיניים תוצרת חברה איכותית ומוכרת ?

 

שמע, לרכוש מוצר בטיחותי תוצרת סין, כשאתה משיג את שם הדגם וכותב באינטרנט זה מוצא לך לא יותר מכל מיני קשקושים, מה שמעיד שחברה אין, אין מידע על מי מייצר אותו, אין שום דבר. בנוסף, לא ידוע לי שג'אנט סיני שוקל קצת מג'אנט רגיל.

 

ואני אמרתי שהסיניים טובים בלייצר דברים יפים ומרשימים, לא קשור לאיכות.

פורסם
רגע, האם הסטים הסיניים שלך היו סיניים אורגינל או סיניים תוצרת חברה איכותית ומוכרת ?

 

סיניים אורגינל. לא רפליקות ולא מותגים מוכרים.

ומעולם לא נתקלתי באף בעיה איתם.

פורסם

האימפרזה שלי נעלה ג'אנטים סינים של SH , מחיפוש בגוגל עולים בכלל ג'אנטים של הונדה שאין להם שום קשר ל SH האלו.

האימפרזה סך הכל עם 90 כ"ס ונסעה איתם מצויין בתקופה של כשנה , לא התקלפו.

וגילוי הם שיפשפו מדרכה במהירות של 40 קמ"ש , חוץ ממס' שריטות לא התעקעמו ולא קרה להם שום דבר חריג.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
סיניים אורגינל. לא רפליקות ולא מותגים מוכרים.

ומעולם לא נתקלתי באף בעיה איתם.

 

יש לי שאלה, מה מבטיח לך שג'אנט סיני יכול לעמוד במהירויות גבוהות לאורך זמן ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנסיעה יום יומית אין הרבה סכנה. מהירות זה לא מה שיהרוס את הג'אנט אלא שינויים בטמפרטורה ומכות. ג'אנט מסגסוגת מסריחה עם צמיג בחתך נמוך בשילוב כבישי ישראל זה לא שילוב מוצלח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יש לי שאלה, מה מבטיח לך שג'אנט סיני יכול לעמוד במהירויות גבוהות לאורך זמן ?

 

מה זה מהירויות גבוהות?

מה זה לאורך זמן?

לא ברור לאן אתה חותר.

פורסם
יש לי שאלה, מה מבטיח לך שג'אנט סיני יכול לעמוד במהירויות גבוהות לאורך זמן ?

 

בהנחה והג'אנט מאוזן כראוי אין סיבה שיקרה לו משהו בגלל המהירות.

חוסר איזון זה מתכון לצרות כי זה יוצר ויברציות ובשורה התחתונה יוצר על הג'אנט עומס מתמיד שמתגבר ככל שהמהירות עולה.

 

אני חושב שיש פה בפורום נטייה להגזמה בהתייחסות לג'אנטים "סיניים", הייתי חושב פעמיים להתקין אותם על רכב ספורטיבי שמתנהל "על הקצה", לא הייתי שולל לגמרי על רכב רגיל ובהתנהלות סטנדרטית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אכן המבחר של הג'אנטים הלא סינים בארץ די מצומצם.

גם לא הרבה אנשים ישימו פי 2 על ג'אנט לא סיני.

דרך אגב אתם מסתכלים על זה כג'אנט סיני ומקורי, אבל יש ג'אנטים של חברות כמו מומו וoz וכו' שלדעתי הג'אנטים שלהם טובים יותר מכל ג'אנט מקורי של רכב סטנדרטי.

סתם שאלה, על מה אתה נוהג?


×
×
  • תוכן חדש...