Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכשלתי בטסט בגלל שמשה אחורית שחומה האם אני יכול לנסות במקום אחר הו שחייב באותו מכון???ומוזר שלא לקחו ממני כסף או שלא הייתי צריך לשלם????

פורסם

לא חובה

אבל יש בעיה,

שים לב ששמו לך חותמת של המכון עם תאיך מאחורי הטופס ולכן לא תוכל ללכת למכון אחר 30 יום.

מה עושים?

מוציאים טופס חדש ב20 שקל ~ {בסופר פארם יש רישיונומט} והולכים למכון אחר.

יש מכונים שגובים בסיום הבדיקה, זה היה כך בדינמומטר בירושלים, היום הם לוקחים לפני את הכסף.

 

דרך אגב, לסחבק יש טריק, מצלם את הדף האחורי של הרישיון רכב ומדפיס אותו בצבע, מחבר אותו בדבק דו צדדי מאחור, ואם לא נראה לי מכון הרישוי, אני זורק את הדף המצולם והולך לי למכון אחר.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לא חובה

אבל יש בעיה,

שים לב ששמו לך חותמת של המכון עם תאיך מאחורי הטופס ולכן לא תוכל ללכת למכון אחר 30 יום.

מה עושים?

מוציאים טופס חדש ב20 שקל ~ {בסופר פארם יש רישיונומט} והולכים למכון אחר.

יש מכונים שגובים בסיום הבדיקה, זה היה כך בדינמומטר בירושלים, היום הם לוקחים לפני את הכסף.

 

דרך אגב, לסחבק יש טריק, מצלם את הדף האחורי של הרישיון רכב ומדפיס אותו בצבע, מחבר אותו בדבק דו צדדי מאחור, ואם לא נראה לי מכון הרישוי, אני זורק את הדף המצולם והולך לי למכון אחר.

 

האם סחבק יודע שההצעה שלו היא לא חוקית? אם סחבק שם לב, כאשר אתה חותם על הדף הנלווה שהם נותנים לך (הדף בו מפורטים הליקויים של הרכב) ישנה שם הצהרה של בעל הרכב בו הוא מצהיר שהרכב לא נבדק במכון אחר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אוקיי אני כבר יציא טופס חדש והלך למכון אחר לא רוצה לעשות משהו לא חוקי.אז איך שהבנתי איפה שאני לא עברתי אני לא חייב להם שום דבר???? שלא יגידו לי בעוד 20 שנה שלא שילמת לנו ויש תיק הוצעה לפועל כמו שאוהבים לעשות זאות בארץ????

×
×
  • תוכן חדש...