Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי אני נסעתי על ה1.8,בכול מבחן דרך שבוצע ל1.5 מצוין שינוי בכביש הררי חלש,שזה די דומה למה שמציינים לגבי כול מנועי 1.5 שאישית גם נסעתי אמנם בסובארו,אולי אני אבקש סיבוב על 1.5.

בכול מקרה ההבדל מאוד מורגש בין ה1.5 ללנטיס לדבריו.

הוא את האמת מאוכזב.

ואיזה תגובה לא לעניין?

אולי אותך ה1.5 מספק,לאחרים הוא חלש.

או שאתה לא נוסע בכביש ההררי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כמו שאמרתי אני נסעתי על ה1.8,בכול מבחן דרך שבוצע ל1.5 מצוין שינוי בכביש הררי חלש,שזה די דומה למה שמציינים לגבי כול מנועי 1.5 שאישית גם נסעתי אמנם בסובארו,אולי אני אבקש סיבוב על 1.5.

בכול מקרה ההבדל מאוד מורגש בין ה1.5 ללנטיס לדבריו.

הוא את האמת מאוכזב.

ואיזה תגובה לא לעניין?

אולי אותך ה1.5 מספק,לאחרים הוא חלש.

או שאתה לא נוסע בכביש ההררי.

 

נוסע בכביש הררי ועוד איך... העובדה היא שבהתיחסות שלךלא ציינת שיש לך נסיון בדגם המסויים שפותח השירשור ציין.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אבל הקורולה נהגתי דווקא,ב2009 הגיעה הקורולה עם גיר נורמלי ולא רובוטי זוועתי,הרכב מרווח לי היה נוח,מנוע סוחב טוב,אם כי אני חושב במחיר שלה תוכל לרכוש ליסינג משנים יותר מתקדמות.

 

בני יצא לך לנסוע על ה1.8?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אבל הקורולה נהגתי דווקא,ב2009 הגיעה הקורולה עם גיר נורמלי ולא רובוטי זוועתי,הרכב מרווח לי היה נוח,מנוע סוחב טוב,אם כי אני חושב במחיר שלה תוכל לרכוש ליסינג משנים יותר מתקדמות.

 

בני יצא לך לנסוע על ה1.8?

 

לא, אבל על 2000 סמ"ק ידני 148 כ"ס כן! לבת שלי בארה"ב יש לנסר 2009 כזאת. זו טיל שכמובן משאיר את הלנסר שלי מאחור.

בנוגע לקורולה, מי שממליץ לפותח השירשור קורולה אוטומטית משנת 2009 עלול לסבך אותו עם הגיר הזוועתי (נהגתי בכזאת, יש לנו במשפחה ולכן לא המלצתי מה גם שפות"ש שאל ספציפית על לנסר 1500 שהיא כאן רק אוטומטית).

בקיצור, אנא אל תעשה סלט. כששואלים על לנסר 1500 מתכוונים ללנסר אוטומטית 1500. לא ל 1800, לא לטויוטה ידנית.

ואגב, כשהתכוונתי לקנות את הלנסר עשיתי נהיגת מבחן בכל מה שזז כמעט כולל ב 1800. הגיר שלה לא הסתדר לי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ב-2009 שווקה הקורולה גם עם הגיר הרובוטי , וגם עם גיר אוטומטי פלנטרי סטנדרטי, כאשר רוב המכוניות ששווקו היו עדיין עם הגיר הרובוטי. ב-2010 הרוב המוחלט היה אוטומטי סטנדרטי והרובוטי היו שאריות מהמלאי שנשאר מ-2009.

 

כפי שציין בני הלנסר 1.8 מגיע גיר גיר אוטומטי רציף שלא כל אחד מתחבר אליו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

נכון ב 1.8 יש רציף,יש אותו גם בספייס סטאר ןבימים הראשונים הוא מאוד מוזר,אבל אחרי זה נהנים מגיר מאוד חלק שאמור להיות חסכוני לעומת פלנטרי.

בני,כמו שאמרתי,וצבי ציין גם,התחילו להגיע גירים פלנטרים בקורולה,וכמו שאני גם ציינתי שהרובוטי זה גיר זוועתי ולא המלצתי עליו.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אשתי נוהגת ב1.5 מסוף 2009 אני לא סגור על ההבדלים ביניהם ואם משהו השתנה מ12.2009 ועד 2011, אבל נכון לעכשיו לא היו שום בעיות עם הרכב. הוא אכן לא זריז במיוחד אבל בשבילי כשאשתי נוהגת זה יתרון .:wink:

פורסם

ברשותי מיצובישי לנסר 1.5 שנת 2010 כבר יותר משנתיים.

האוטו מאוד אמין ולא החלפתי לו כלום מלבד צמיגים ורפידות בשנתיים האלה, לגבי הנסיעה

היא יכולה להיות מעט רועשת במהירויות גבוהות ומורגש מחסור בכוח בעיקר בכבישים הרריים.

פורסם

אתה רואה בני,2 אנשים שונים טוענים שהרכב לא זריז בכביש הררי.

בשביל הספורט אבא שלי ידבר בעבודה שיש להם לנסר 1.5 מה דעתם לגבי המנוע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה רואה בני,2 אנשים שונים טוענים שהרכב לא זריז בכביש הררי.

בשביל הספורט אבא שלי ידבר בעבודה שיש להם לנסר 1.5 מה דעתם לגבי המנוע.

 

נו אז?

זה מה שביקש פותח השירשור?

לנוחותך ציטוט

"

אני צריך רכב משפחתי



בתקציב של 60K

ב 90% מהזמן ישמש לנסיעות קצרות לעבודה

עם אמינות גבוהה ותחזוקה לא יקרה מידי

תודה"

 

אחד הדברים החשובים בפורום ייעוץ זה לענות לעניין.

 

אני עצמי כתבתי שהרכב סובל מתת כח בהאצות ביניים ושהקיקדאון מדביק אותך למושב... אז הסר דאגה מלבך.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם (נערך)

למה לקנות רכב שמרגיש חלש כשאפשר לקנות קיה פורטה שתרגיש זריזה יותר?

לא נהגתי על הלנסר 1500 אבל ממה שאתם מתארים זה פשוט קאטסטרופה,באחד השרשורים אפילו כתבת בני שצריך לתכנן עקיפות מראש מכיוון שלרכב קשה להאיץ.אם הרכב מרגיש חלש יותר מהלנסר 1600 דור קודם אז זה פשוט זוועה.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יצא לי לנהוג כ150 קמ על פורטה צבאית,לא זוכר אם הגיר היה 6 הילוכים או לא,אבל הרכב נוח,מאוד אהבתי את המנוע הרגיש לי חזק,מושבים רכים כמו שאני אוהב,בהחלט הייתי שוקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה לקנות רכב שמרגיש חלש כשאפשר לקנות קיה פורטה שתרגיש זריזה יותר?

לא נהגתי על הלנסר 1500 אבל ממה שאתם מתארים זה פשוט קאטסטרופה,באחד השרשורים אפילו כתבת בני שצריך לתכנן עקיפות מראש מכיוון שלרכב קשה להאיץ.אם הרכב מרגיש חלש יותר מהלנסר 1600 דור קודם אז זה פשוט זוועה.

 

זה אולי לא אידיאלי, אך רחוק מלהיות "זוועה".

 

לפני שלושים שנה היתה פיג'ו 505 שלקח לה כמעט 20 שניות להאיץ מ0-100 לזה אולי הייתי קורא רכב איטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...