Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ד"א....

 

בלוח קוקוס יש איזה סבוארו 1.8 קופה שנת 84 לדעתי... אני לא בטוח, למכירה.

 

לא DL אלא דגם מיוחד...

הממ... לא זוכר איזה..

 

מישהו מכיר?

 

אטוס ספורט 1983

1.8 ליטר

ידני...

במצב מצויין...

בהזדמנות...

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטח GLF. היו כאלו עם מנוע 1800, רמת גימור גבוהה מעט יותר. זה הכל.

 

הXT טורבו המהוללות הגיעו מאוחר יותר, וסייעו לערסים לעוף מהכביש בסיבובים. ראיתי אחת כזאת לפני מספר שבועות ודי התפלאתי שהן עוד קיימות.

פורסם
ד"א....

 

בלוח קוקוס יש איזה סבוארו 1.8 קופה שנת 84 לדעתי... אני לא בטוח, למכירה.

 

לא DL אלא דגם מיוחד...

הממ... לא זוכר איזה..

 

מישהו מכיר?

 

אטוס ספורט 1983

1.8 ליטר

ידני...

במצב מצויין...

בהזדמנות...

 

האם כול קשר בינה לבין ספורט מקרי לחלוטין?

או באמת שוכבת שמה סבתה הזקנה של ה-WRX?

פורסם
אהממממ. למיטב ידיעתי השם סובארו פשע ניתן במקור לסובארו FF1 מתחילת שנות השבעים, שפשוט הייתה טיל משפחתי במונחי זמנה, וגזרה כל ניידת שניסתה לתפוס את הח'ברה בדרך הביתה ליפו מהשוד האחרון, או מסתם סיבוב איסוף כספים אצל העובדות בתל ברוך.

 

זאת ?

 

ff-1g.jpg

פורסם

אכן לירן, הפשע המקורית היא זו משנות ה-70 ואח"כ שודרגה הסובארו בז' של 80-84 לסובארו פשע, עקב מיעוט השרידים משנות ה 70.

היתה לי בעוונותיי אחת כזו, GL קופה שנת 78, בצבע סגול מטאלי, ג'נטים מגנזיום וחלונות אחוריים כהים, וחבל לכם על הזמן כמה בדיקת רשיונות אכלתי באותה תקופה.

מה שכן, לא היה רמזור שלא היה נפתח חלון מתוכו מבצבץ איזה ערס, ושואל, מוכר אחי, מוכר? בסוף באמת מכרתי לאחד מהם, ב 50% מעל המחירון...

היום אני צוחק שאני נזכר בו, אבל הוא היה אוטו אמין בצורה מחרידה, למרות מחאותיהם של חבריי, ששאלו אותי איך חובב איטלקיות כמוני, זנח את הלנציה והאלפא לטובת סובארו פשע. אבל ככה זה שאתה חייל עני, שבקושי כסף לדלק יש לו...

פורסם

"אתה רואה את ה-911 הזו במסלול האמצעי, אופס, זו שעקפנו עכשיו? אני חושב שהוא היה על 250, בערך. תעזוב את המראה, הוא לא יתקרב אליך היום. לא היום."

 

את מי בדיוק אתה מצטט, אם אפשר לשאול?

L'amour Toujours

פורסם

"אתה רואה את ה-911 הזו במסלול האמצעי, אופס, זו שעקפנו עכשיו? אני חושב שהוא היה על 250, בערך. תעזוב את המראה, הוא לא יתקרב אליך היום. לא היום."

 

את מי בדיוק אתה מצטט, אם אפשר לשאול?

 

בטח :!:

"אוטו" גיליון 167 פברואר 2000 מבחן ללמבורגיני דיואבלו GT של הלל פוסק השם של הכתבה זה "לשבור את השיאים" כתבה מדהימה... פשוט אין מילים

איזה אוטו :!:

mat@n יודע על מה אני מדבר

נכון :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם

"אתה רואה את ה-911 הזו במסלול האמצעי, אופס, זו שעקפנו עכשיו? אני חושב שהוא היה על 250, בערך. תעזוב את המראה, הוא לא יתקרב אליך היום. לא היום."

 

את מי בדיוק אתה מצטט, אם אפשר לשאול?

 

בטח :!:

"אוטו" גיליון 167 פברואר 2000 מבחן ללמבורגיני דיואבלו GT של הלל פוסק השם של הכתבה זה "לשבור את השיאים" כתבה מדהימה... פשוט אין מילים

איזה אוטו :!:

mat@n יודע על מה אני מדבר

נכון :?:

 

אנו מצטערים בשמו של הנ"ל ... רק הוא הבין את הקשר בין המדובר כאן לדבריו ... עכב ניתוק קל מהמציאות שלנו אנו מצטערים בשמו של הזאטוט !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

גרמניות או אמריקאיות הם מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה מכל השאר 8) :mm_tongu:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

חוץ מסובארו אין עוד הרבה מכוניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה בד"כ יהיו גרמניות או אמריקאיות 8)

 

האמריקאיות הישנות היחידות שרואים בשפע על הכביש - הן הפיאסטות של פורד... :roll:

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

חוץ מסובארו אין עוד הרבה מכוניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה בד"כ יהיו גרמניות או אמריקאיות 8)

 

האמריקאיות הישנות היחידות שרואים בשפע על הכביש - הן הפיאסטות של פורד... :roll:

 

רואים הרבה יותר אמריקאיות ישנות על הכבישי לעומת הצרפתיות שבטח התפרקו או מתו מחלודה :mm_tongu: :mm_tongu:

 

 

Metallic gray avirodi-harta color# Decompressed unreliable engine# Twin garage check-ups

Four-year warrenty rear decal# Tyres from a country that speaks English#

De- badged rear door "Chaos" sticker from previous owner

 

אגב רועי אכזבת אותי עם הרשימת שיפורים

ציפיתי לטורבינה לפחות :mm_tongu:

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...