Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

חוץ מסובארו אין עוד הרבה מכוניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה בד"כ יהיו גרמניות או אמריקאיות 8)

 

האמריקאיות הישנות היחידות שרואים בשפע על הכביש - הן הפיאסטות של פורד... :roll:

 

רואים הרבה יותר אמריקאיות ישנות על הכבישי לעומת הצרפתיות שבטח התפרקו או מתו מחלודה :mm_tongu: :mm_tongu:

 

האמריקאיות הישנות היחידות שרואים בשפע על הכביש - הן הפיאסטות של פורד... :roll:

 

(מישהו דיבר על צרפתיות? האמריקאיות לא טובות יותר בגרוש.)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש סובארו כזו (82) אי רק צריך לסדר לה את המצבר

והיא גם תיסע כי בנתיים היא עומדת כבר יותר משנתיים,

 

חשבתי לנסות להשמיש אותה אבל זה נורא יקר (טסטים של 3 שנים+ביטוח)וממש אין לי כסף

ד"א היא יד שנייה ויש עליה רק 120,000 ק"מ,

יובל

פורסם
לי יש סובארו כזו (82) אי רק צריך לסדר לה את המצבר

והיא גם תיסע כי בנתיים היא עומדת כבר יותר משנתיים,

 

חשבתי לנסות להשמיש אותה אבל זה נורא יקר (טסטים של 3 שנים+ביטוח)וממש אין לי כסף

ד"א היא יד שנייה ויש עליה רק 120,000 ק"מ,

 

אתה מדבר על הפשע ה"מחודשת" (ה DL ?)

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

גרמניות או אמריקאיות הם מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה מכל השאר 8) :mm_tongu:

 

ERRRRR....לא נכון!

אתה יודע למה "חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפאניות בכבישים מאותם שנתונים"? כי בשנתונים האלו סובארו הייתה היפאנית כמעט היחידה בארץ! (חרם ערבי להזכירך). ואם כבר אז לא חסרים שריידים/סוויפטים מהשנתונים הנ"ל שעדיין נוסעים.

פורסם

אבל שעות שאתם מדברים על זה

 

פיאסטה היא לא אמריקאית!!!!!!!!!!!! :mad::mad:

פיאסטה זה רכב של פורד אירופה.

:)

בושה לכם

 

:)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

גרמניות או אמריקאיות הם מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה מכל השאר 8) :mm_tongu:

 

ERRRRR....לא נכון!

אתה יודע למה "חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפאניות בכבישים מאותם שנתונים"? כי בשנתונים האלו סובארו הייתה היפאנית כמעט היחידה בארץ! (חרם ערבי להזכירך). ואם כבר אז לא חסרים שריידים/סוויפטים מהשנתונים הנ"ל שעדיין נוסעים.

 

:mm_yeah:

 

סוף סוף מישהו שיודע מה הוא מדבר.

להזכירכם היה חרם ערבי על ייבוא לארץ. סובארו לא שמה *ין על החרם והחליטה לייצא לישראל, בניגוד לסוזוקי, הונדה וכ"ב.

172

פורסם

דווקא יש סוזוקי ודייהטסו מהשנים האלו.

סוף החרם הערבי התחיל עם התחלת יבוא מיצובישי (89 לא?) אח"כ באו הונדה (90?) טויוטה וניסאן.

פורסם
אבל שעות שאתם מדברים על זה

 

פיאסטה היא לא אמריקאית!!!!!!!!!!!! :mad::mad:

פיאסטה זה רכב של פורד אירופה.

:)

בושה לכם

 

:)

 

נכון...!

כנראה שיש למישהו חור קטן בידע...

כי ממתי מכונית קטנה עם מנוע קטן וחסכוני (יחסית) תהיה אמריקאית ?

תפעילו הגיון !

פורד זה גם אמריקה וגם אירופה !

ואלו שני שוקים שונים !

פורסם
צחוק צחוק אבל בוא נראה את כל הצרפתיות הקטנות והתפרקות :wink: שלכם נשארות 30 שנה על הכביש :p

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפניות בכבישים מאותם שנתונים ...

או שזה בגלל שהם לא יובאו או שזה בגלל שיפניות לא נועדו לחיים ארוכים

 

ולעומת זאת : אופל , BMW , פלוצוואגון ואודי עדיין רואים

וגם אמריקאיות .

 

מסקנה :

גרמניות או אמריקאיות הם מכוניות בעלי תוחלת חיים גבוהה מכל השאר 8) :mm_tongu:

 

ERRRRR....לא נכון!

אתה יודע למה "חוץ מסובארו לא מתגלגלות עוד הרבה מכוניות יפאניות בכבישים מאותם שנתונים"? כי בשנתונים האלו סובארו הייתה היפאנית כמעט היחידה בארץ! (חרם ערבי להזכירך). ואם כבר אז לא חסרים שריידים/סוויפטים מהשנתונים הנ"ל שעדיין נוסעים.

 

לא שמתם לב !!!!!

תלמדו לקרוא טוב :mad::mad::mad:

חפשו את המודגש ...

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...