Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפשת רכב יד שנייה שיהיה חסכוני בדלק ונוח לנסיעה גם עירונית וגם בין-עירונית.

מבחינת התקציב העומד לרשותי (כ-70 אלף ש"ח או מעט יותר) האופציות ההיברידיות הן אינסייט 2010 או פריוס 2008.

אני יודעת שהפריוס נחשבת כרכב טוב יותר בכל/ רוב הפרמטרים, השאלה היא האם ההפרש בשנתון מפצה על כך?

זאת במיוחד כאשר ב-2009 יצא מודל משופר לפריוס (המנוע הפך מ-1.5 ל-1.8 והוכנסו שיפורים כולל שינוי צורה), ואני קצת חוששת שקניית רכב מהמודל הישן תקשה על מכירתו בהמשך (למרות שאני מתכוונת להחזיק ברכב כארבע-חמש שנים לפני מכירתו).

אז מה אומרים יודעי דבר ובעלי ניסיון?

פורסם

[h=2]שלום,

אני מחפשת רכב יד שנייה שיהיה חסכוני בדלק ונוח לנסיעה גם עירונית וגם בין-עירונית.

מבחינת התקציב העומד לרשותי (כ-70 אלף ש"ח או מעט יותר) האופציות ההיברידיות הן אינסייט 2010 או פריוס 2008.

אני יודעת שהפריוס נחשבת כרכב טוב יותר בכל/ רוב הפרמטרים, השאלה היא האם ההפרש בשנתון מפצה על כך?

זאת במיוחד כאשר ב-2009 יצא מודל משופר לפריוס (המנוע הפך מ-1.5 ל-1.8 והוכנסו שיפורים כולל שינוי צורה), ואני קצת חוששת שקניית רכב מהמודל הישן תקשה על מכירתו בהמשך (למרות שאני מתכוונת להחזיק ברכב כארבע-חמש שנים לפני מכירתו).

אז מה אומרים יודעי דבר ובעלי ניסיון?[/h]

פורסם

האינסייט היא לדעתי פספוס ובסך הכל מדובר ברכב טוב מתדמיתו בשוק. אני הייתי מעדיף את האינסייט על פני הפריוס דור קודם, אבל אולי זה רק אני.

 

בכל מקרה ב-70 אלף ₪ יש לך עוד כמה אופציות חסכוניות להפליא. למשל - סיטרואן c3 פיקאסו דיזל ידני (האוטומטי מגיע עם גיר רובוטי, פחות מומלץ) או רנו פלואנס דיזל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ב 70 אלף את קונה פריוס 2009 צורה חדשה שעדיפה בהרבה משתי המכוניות הנ"ל. קצת מקח על ההיצע הנוכחי ביד 2 ואת שם ללא בעיה.

אני יודע מאחר ומכרתי כזו (פריוס) שלשום...

פורסם

ברשותי פריוס 2008 , לפני כחודשיים ערכתי בדיקה מקיפה וגם אני התלבטתי בין היתר בפריוס כנגד האינסייט , נתחיל עם זה שהאינסייט קטנה יותר מאשר הפריוס , אין שם באמת מקום לחמישה מבוגרים , בפריוס כן , צריכת דלק טובה יותר בפריוס , והכי חשוב , המזגן לא מתכבה בעצירת הרכב ברמזור או בעת עמידה במקום ללא כיבוי המנוע . האינסייט מכבה את האיירקונדישן , אולי בשנתונים מתקדמים יותר לא . ב70 אלף תמצאי גם 2009 עם קילומטרז נמוך , צורה חדשה עם קילמטראז שפוי ? אשמח להאמין שכן .

×
×
  • תוכן חדש...