Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה על דגם ספציפי.

האם הפיוניר mp3 משפר את איכות ההשמעה שלו בקבצי

mp3 שמעל ל128 bit?

 

(השאלה מכוונת לפיוניר כי כרגע זה מה שמעניין אותי, אבל אם זה אותו סיפור בכל החברות אני ישמח לדעת.. 8))

תודה רבה מראש....

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם

אין דבר כזה משפר איכות קול!!! יש מעבדים שכאילו משפרים הם פשוט בונים מחדש את התדר אז הוא נשמע יותר טוב! לגבי פיוניר לפי מה שהבנתי הMP3 שלהם עובר מאוד לאט בין שיר לשיר! מה שכן ניתן להשיג קנווד ורוקפורד MP3 בשוק במחירים זולים יחסית.

ואם אתה רוצה "לשפר" את השמיעה תוסיף HPX של AUDIOCONTROL (מעבד סאונד).

פורסם

אבל לא הבנתי את התשובה לך?

 

אתה מסכים איתי שאיכות של קובץ mp3 320 bit

יותר טובה מאשר של קובץ 128 bit?

עד פה בסדר?

אוקיי אז נגיד שיש לי קובץ mp3 שהוא לא 128 אלה 320 bit...

איך הרדיו דיסק ינגן אותו??(לפי מה שהבנתי יש דגמים ש"יודעים" לתת איכות של mp3 רק ב128 bit לא משנה איזה קובץ שמתה...)

 

אהה

ומזה HPX של AUDIOCONTROL ?

מזה עושה?

כמה זה עולה?

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם
אני לא רואה איך, ואני מוכן לתערב איתך שאתה לא מבדיל בטוח בין דיסק רגיל לMP3 ב256KBPS ורוב הסיכויים שגם ב192 לא.

 

רעיון נוסף לבדיקה במפגש... :lol:

פורסם
אני לא רואה איך, ואני מוכן לתערב איתך שאתה לא מבדיל בטוח בין דיסק רגיל לMP3 ב256KBPS ורוב הסיכויים שגם ב192 לא.

 

דיי כבר חבר'ה, טחנו את הנושא !!!

מעל 192 לא ניתן לשמוע הבדלים אומנם בין 128 ל-192 אפשר להרגיש שיפור . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני לא רואה איך, ואני מוכן לתערב איתך שאתה לא מבדיל בטוח בין דיסק רגיל לMP3 ב256KBPS ורוב הסיכויים שגם ב192 לא.

 

דיי כבר חבר'ה, טחנו את הנושא !!!

מעל 192 לא ניתן לשמוע הבדלים אומנם בין 128 ל-192 אפשר להרגיש שיפור . . .

 

מניסיון השיפור הזה הוא מאוד משמעותי ומורגש

אבל מעל 192 כבר לא מרגישים (רק בניחוש טוב :lol: )

פורסם

אז למה שברדיו דיסק לא???

 

יש אולי למישהו הסבר כמו שצריך?? ..

זה נורא יעזור לי כי אני מיתכוון לירכוש מכשיר Mp3

וזה אחד השיקולים בהחלטה.

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

פורסם

אין בעיה להבחין בין 128 ל192 ובהרבה מקרים גם למעלה מזה.

 

הפתרון הוא VBR כלומר קוד משתנה בהתאם למוזיקה ככה מקבלים את הקובץ האיכותי ביותר בגודל סביר.

 

כדאי לך לבדוק אם המכשיר תומך ב VBR לפני שאתה קונה.

ותמיד תחזיק עיתון באוטו שיהיה לך מה לעשות בין שיר לשיר.

פורסם

הוא תומך vbr??

אם לא תוכל להמליץ לי על מכשיר mp3 שכן תומך?

(בסכומים נמוכים יחסית כי אין לי הרבה)..

מה חתימה ??? אני לא חותם לכם על כלום עד שאני רואה עורך דין!

×
×
  • תוכן חדש...