Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגירה לחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מתכנן לסיים צבא ולאחר מכן לטוס לחו"ל ללמוד, ובסופו של דבר גם להישאר שם לתמיד.

הכיוון שלי הוא מדינה מפותחת שתאפשר לי לחיות טוב ורגוע, עם אנשים נחמדים יותר, מזג אוויר פחות חם, כלכלה מפותחת, יוקר מחייה נמוך (!!!)

 

מבחינת לימודים, הכיוון שלי הוא אדריכלות\תכנות\הנדסת תוכנה\גרפיקה וכו'.

האנגלית שלי שוטפת מכל הבחינות, שפה נוספת אולי עוד אפשרי ללמוד תלוי ברמת הקושי...

 

אזרחות זרה אין לי, ההורים שלי עלו מרוסיה ועד כמה שאני יודע יש לי יותר סיכוי עם דרכון ישראלי מאשר רוסי :roll:

 

מישהו עשה מהלך כזה ויכול להגיד לי איך הוא מסתדר עם זה, איך קנדה באופן כללי, האם יש מדינה אחרת שכדאי להגר אליה?

וכיצד אני יכול לבדוק מה הקריטריונים לקבלה ללימודים של מקצוע מסויים?

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחליט קודם מה אתה רוצה ללמוד ובמה אתה רוצה לעסוק.

 

אין מקצוע כזה תכנות, יש מדעי המחשב (Computer Science, לא יודע אם השיקוץ של B.A בתחום הזה עדיין קיים, אבל הוא לא נחשב בתעשייה) ויש הנדסת תוכנה (Software Engineering), האחרון כולל יותר מתמטיקה, יותר שטויות של ההנדסה (פיזיקה וכו') ובד"כ פחות מקצועות בחירה.

 

בכל מקרה לעבוד בתחום בשביל הכסף שוחק מהר מאוד, אם אתה לא אוהב את התחום אתה תהיה אומלל מאוד, מהר מאוד.

 

אגב מבחינת תעשיית התוכנה המקומות הכי נחשבים זה עמק הסיליקון וישראל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תחליט קודם מה אתה רוצה ללמוד ובמה אתה רוצה לעסוק.

 

אין מקצוע כזה תכנות, יש מדעי המחשב (Computer Science, לא יודע אם השיקוץ של B.A בתחום הזה עדיין קיים, אבל הוא לא נחשב בתעשייה) ויש הנדסת תוכנה (Software Engineering), האחרון כולל יותר מתמטיקה, יותר שטויות של ההנדסה (פיזיקה וכו') ובד"כ פחות מקצועות בחירה.

 

בכל מקרה לעבוד בתחום בשביל הכסף שוחק מהר מאוד, אם אתה לא אוהב את התחום אתה תהיה אומלל מאוד, מהר מאוד.

 

אגב מבחינת תעשיית התוכנה המקומות הכי נחשבים זה עמק הסיליקון וישראל.

אני אצטרך באמת לחשוב יותר לעומק, אבל הכיוון ככה באופן כללי הוא בניית אתרים, הנדסת תוכנה, אדריכלות - אלה מקצועות שמאוד

מעניינים אותי ולא חדשים לי בכלל. קודם כל זה בגלל האהבה לתחום, הכסף הוא רק בונוס.

 

מעניין אותי לשמוע מה יש לאנשים להגיד לגבי החלטה כזו, ואולי אפילו יכולים לחלוק ניסיון שלהם

פורסם

בניית אתרים שונה לחלוטין מהנדסת תוכנה ובטח מאדריכלות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בניית אתרים שונה לחלוטין מהנדסת תוכנה ובטח מאדריכלות.

אין ספק, אבל אלה תחומים שאני מבין בהם ולא יהיה לי קשה להיכנס, אדריכלות לעומת זאת, מקצוע שמאוד

מעניין אותי אבל אין לי בו שום ידע קודם.

פורסם

אתה יכול ללמוד בחו"ל/בארץ ולמצוא רילוקיישן מהארץ למדינה שנראית לך.

בקנדה יש רשימה של מקצועות מסוימים שנותנים נקודות כניסה למדינה.

באירופה קצת יותר קל עם אזרחות אירופאית לרוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

קח בחשבון ששנת לימודים בקנדה עולה בין 15 ל-25 אלף דולר. כן, דולר. כן, שנה.

 

בגדול, לפחות בכל הנוגע לקנדה, כשאני גרתי שם (במשך שנה עד לפני שנה וחצי) על מנת לקבל ויזת לימודים כל מה שהיית צריך לעשות זה להתקבל למוסד לימודים כלשהו. אבל, וזה אבל גדול, לפי מה שהבנתי קנדה הקשתה מאוד את התנאים לקבלת ויזה לאחרונה. לא יודע לגבי ויזת לימודים, יודע לגבי ויזת עבודה.

 

מה שאני יכול להגיד לך בלב שלם, זה שלמרות המחיר המאוד מאוד גבוה של הלימודים, אני מציע לך לעשות כל מה שאתה יכול על מנת לעבור לשם. אולי ללמוד בישראל ואז לנסות למצוא עבודה דרך האתר ג'וב בנק שהוא אתר ממשלתי בו מפרסמים משרות לעובדים זרים במגוון מקצועות ורמות הכשרה.

 

שיהיה בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות על קנדה אני אנסה לעזור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני עובר תהליך דומה דרך אישתי, דבר ראשון תתחיל מהאתר קמפוס לימודים (גוגל) הם שלוחה של מוסדות לימוד מכל העולם ויעזרו לך יותר מכל שירוש בפורום.

דבר שני שנת לימודים עולה כ15 אלף דולר קנדי (3.2 שקל) ויש לקחת זאת בחשבון.

סה"כ הכיוון שלך נכון, לימודים בחו"ל והגירה דרכם היא אחת הדרכים הבטוחות והמסודרות ביותר שיש, מה שכן, זה לא זול.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש כמה דרכים שאתה צריך לחשוב על זה.

אתה יכול לקבל אישור לעבוד בזמן לימודים בהרבה מדינות הבעיה שהלימודים יקרים.

אם אתה לומד בארץ יקבלו אותך אחרי זה להרבה מדינות.

אוסטרליה למשל יש להם רשימה של מקצועות שהם מקבלים בשמחה.

אתה צריך לארגן את הניירת, לעבור מבחן באנגלית ואתה מתקבל עם אישור עבודה.

עכשיו כמה בעיות.

קנדה זאת מדינה ענקית בלי הרבה תושבים אז מקבלים אזרחים חדשים די בקלות אבל כנס לפריזר שלך לכמה דקות, זה המזג אויר של קנדה 10 חודשים בשנה.

אוסטלריה אידיאלית אבל זה יום טיסה מהארץ, אז אם יש לך משפחה בארץ תשכח איך הם נראים.

אייל

פורסם
אין ספק, אבל אלה תחומים שאני מבין בהם ולא יהיה לי קשה להיכנס, אדריכלות לעומת זאת, מקצוע שמאוד

מעניין אותי אבל אין לי בו שום ידע קודם.

 

הדרישות בתעשייה אינן פשוטות וקלות, בהנחה שאינך בעל הכשרה "מהותית" בתחום אתה צריך להיות "אס" כדי להשתלב בקלות בתעשייה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם כבר ללמוד בארץ אז אח מוסמך, מאוד מבוקש בכל העולם ונותן לך אפשרות הגירה של כמעט 100 אחוז.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
כנס לפריזר שלך לכמה דקות, זה המזג אויר של קנדה 10 חודשים בשנה.

אוסטלריה אידיאלית אבל זה יום טיסה מהארץ, אז אם יש לך משפחה בארץ תשכח איך הם נראים.

 

זה פשוט לא נכון. כן, 4-5 חודשים בשנה קר שם מאוד, אבל הקור ברוב המקומות יבש מאוד ולא נורא. אני יכול להגיד מנסיון שנחתתי בקנדה באמצע פברואר ולמרות שהיה שם מינום 14 היה לי פחות קר מאשר 10 המעלות שהיו בארץ. פלוס, כן? ישבתי לי בחוץ ועישנתי סיגריה עם טרנינג של בית ונעלי בית חורפיות בסגנון של בית מלון (סליפ און כאלה). רק פעם אחת היה לי קר ברמה שרציתי למות. כל שאר הפעמים לובשים סוודר, מעיל וכפפות מגניבות והכל עובר יופי. הסיוט הבאמת גדול הוא בבוקר, כשצריך לגרוף שלג מהאוטו.

 

יותר מזה, יש את טורונטו ובריטיש קולומביה, שם מזג האוויר בכלל לא נורא ולא מעט פעמים בשנה מגיע גם למעל ל-25 מעלות בקיץ. היה אפילו יום אחד (ששמתי לב, יכול להיות שהיו עוד) בקיץ שעבר שהיה שם יותר חם מאשר בארץ.

 

גם קנדה נמצאת מרחק של יממת טיסה, כך שגם שם אפשר לשכוח מאיך נראית המשפחה.

 

כל שאר הדברים שאמרת (שלא ציטטתי) נכונים מאוד, גם בקנדה יש רשימת מקצועות שפותחות דלת להגירה קלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אם כבר ללמוד בארץ אז אח מוסמך, מאוד מבוקש בכל העולם ונותן לך אפשרות הגירה של כמעט 100 אחוז.

בתנאי שתעבור מבחנים מקומיים קשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
אין ספק, אבל אלה תחומים שאני מבין בהם ולא יהיה לי קשה להיכנס, אדריכלות לעומת זאת, מקצוע שמאוד

מעניין אותי אבל אין לי בו שום ידע קודם.

תואר באדריכלות נמשך כ5-6 שנים, בסיומו המשכורת ההתחלתית גרועה והסמכויות שלך הן כמו של הנדסאי (שלומד שנתיים וקצת). כדי לקבל סמכויות תכנון בלתי מוגבלות אתה צריך לעבור מבחן רשם שסיכויי המעבר שלו לא גדולים אחרי 3 שנים של התמחות במשרדי אדריכלים. אם אתה יותר מתחבר לתוכנה ובניית אתרים, עדיף לך ללכת על זה.

עריכה:

ראיתי שאתה מעוניין ללמוד בחו"ל, מה שרשמתי תקף לישראל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...