Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

 

אפתח בזה שהוא לא רוצה לשמוע לעצות שלי אלא מארסנל של אנשים ולא רק מבן אדם אחד.

 

חברי הטוב (לא זה לא אני!) יצא השבוע לדייט עם בחורה סופר איכותית.

 

היו לו קשרים בעבר אבל הוא קצת חלוד כנראה ואני צריך את עזרתכם.

 

הם הכירו דרך חברה משותפת לאחר שבועיים של שיחות החליטו להיפגש,בהתחלה היא זרמה לפגישה ספונטנית מתחת לבית שלה היא הביאה חברה ואני באתי איתו.

 

היה אחלה של ערב צחקנו ונהננו.

 

אחרי הערב הזה היא לקחה טיפה צעד אחורה אבל עדיין הראתה התעניינות מסויימת,מאז הוא מנסה להיפגש איתה וכל פעם היא ממצאה תירוצים (אולי הם נכונים אבל מצד אחד אם את מעוניינת בבחור אז למה להתחמק?!),אתמול לאחר מניפולציה קטנה ("אני בדיוק באיזור ואני רוצה שנישב" )

היא זרמה והם ישבו לבד! השיחה זרמה והיה אחלה של ערב אבל לא ערב של השיא!

 

הוא יצא מהערב הזה שהוא יכל להוציא יותר מהדייט הזה.

 

עכשיו השאלה שלי מה עושים עכשיו? מתקשרים יום למוחרת? נותנים לה להתבשל? איך אפשר לדעת שהיא אכן בעניין?

 

 

 

שאלה נוספת שגם טיפה מטרידה אותו, הבחורה באה מבית מאוד מאוד אמיד והבחור אומנם לא "עני מרוד" אבל נמצא במעמד הביניים.

 

הוא חושב שזה מרתיע שיש בחורה כזאת שכמה רמות מעליך מבחינה כספית.(למרות שהבחורה לא משדרת את זה )

פורסם

אי אפשר לדעת מה עובר לה בראש לגבי הדייט ולגבי "הפרש המעמדות".

 

אם הוא רוצה להמשיך לקדם את זה שימשיך ולא יתקפל עכשיו בגלל שיש לו תחושה שדייט אחד לא היה משהו, יכול להיות אפילו שהוא יתבדה ויגלה שהיא מאוד נהנתה.

 

לגבי הפרש המעמדות, הגישה שלי לעניין הזה היא פשוטה- בין בני זוג לא צריכים להיות רגשי נחיתות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בכלל לא צריכים להיות רגשי נחיתות. זה מה יש לא טוב שתלך הביתה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

הוא טוען שהיא בחורה סופר איכותית ואז באותה נשימה אומר ש"הוא היה יכול להוציא יותר מהדייט"?

אני חושב שאם גישה כזאת הוא לא יגיע רחוק בכל מה שנוגע למערכות יחסים רציניות. מה, היא איזה שיכורה רנדומלית בפאב השכונתי?

 

אחרי שהוצאתי את זה.

בני כמה הם?

 

מעבר לזה, אני חושב שכשרוצים להכנס למערכת יחסים רצינית אין מקום למשחקים. רוצים? אחלה, תגידו ותראו את זה (שני הצדדים, לא משנה כרגע מי). לא רוצים? תגידו ונפרד כידידים, לא קרה כלום. לא הכל צריך להתאים.

שיתקשר מחר, כי למה לא? התוצאה של זה יכולה להיות רק טובה. אם היא רוצה לשחק משחקים הוא יבין את זה וידע לחתוך ממנה בהקדם, אם היא לא רוצה לשחק משחקים היא תעריך את הכנות והוא הרוויח בת זוג.

שיגיד לה בדיוק מה הוא חושב, בלי משחקים ובלי בלבולי מוח. הוא מעוניין? שיגיד שהוא מעוניין. לא מעוניין? שיגיד את זה.

 

ברגע שמפסיקים על כל משחיק האגו האלה כל "זירת הדייטים" הופכת לכל הרבה יותר פשוטה.

 

איחלתי לחייל בהצלחה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הוא טוען שהיא בחורה סופר איכותית ואז באותה נשימה אומר ש"הוא היה יכול להוציא יותר מהדייט"?

אני חושב שאם גישה כזאת הוא לא יגיע רחוק בכל מה שנוגע למערכות יחסים רציניות. מה, היא איזה שיכורה רנדומלית בפאב השכונתי?

 

אחרי שהוצאתי את זה.

בני כמה הם?

 

מעבר לזה, אני חושב שכשרוצים להכנס למערכת יחסים רצינית אין מקום למשחקים. רוצים? אחלה, תגידו ותראו את זה (שני הצדדים, לא משנה כרגע מי). לא רוצים? תגידו ונפרד כידידים, לא קרה כלום. לא הכל צריך להתאים.

שיתקשר מחר, כי למה לא? התוצאה של זה יכולה להיות רק טובה. אם היא רוצה לשחק משחקים הוא יבין את זה וידע לחתוך ממנה בהקדם, אם היא לא רוצה לשחק משחקים היא תעריך את הכנות והוא הרוויח בת זוג.

שיגיד לה בדיוק מה הוא חושב, בלי משחקים ובלי בלבולי מוח. הוא מעוניין? שיגיד שהוא מעוניין. לא מעוניין? שיגיד את זה.

 

ברגע שמפסיקים על כל משחיק האגו האלה כל "זירת הדייטים" הופכת לכל הרבה יותר פשוטה.

 

איחלתי לחייל בהצלחה.

 

שהוא אמר "שהוא יכול להוציא יותר מזה" הוא לא התכוון למשהו מיני או אפילו נשיקה הוא התכוון לכימיה שהיתה בניהם כיאלו לא היה וואוו של ערב ,ערב של דיבורים

היא 21 הוא 23 ,זה לא מוריד קצת מהאגו הגברי שלבחורה מפוצצת מכסף והוא לא כ"כ ?

 

אני יודע מהשיחות איתם שהוא הכי כנה איתה והוא אמר לה אני בחור שרוצה אותך! ואני בחור רציני ,היא טענה שהיא לא מכירה אותו כל כך וקשה לה להחליט.

מצד שני הוא הציע לה כמה פעמים לצאת והיא מתרצת תירוצים .

פורסם

"מוריד מהאגו הגברי"? הנה עצה- שישים את "האגו הגברי" בפח, וישתשמש בתחליף שנקרא "השכל הישר".

נקודה למחשבה: הבחורה לא "מפוצצת מכסף". ההורים שלה כן. זה אם הוא כ"כ קטנוני שהוא חייב להרגיש שהוא לא פחות מוצלח.

או שאפשר להיות קצת פחות אגואיסט, ולהבין שלכסף אין שום משמעות פה. התקשורת היא כאדם לאדם, סוף סיפור.

 

ועוד משהו- מי קבע שהדייט הראשון צריך להיות סופר מדהים? היה בסדר פלוס, אחלה. זה רק אומר שיש מקום לשיפור, ואולי הבאים יהיו טובים הרבה יותר. מה הלחץ?

אם היא "מתרצת תירוצים", הפתרון הוא פניה פרונטלית בנימוס, שואלים אם יש לאן להמשיך, או שנפרדים כידידים וסה טו. (ואולי לא חייבים להיפרד, אפשר גם פשוט להיות ידידים.)

פורסם

למה שזה יוריד מהאגו? היא לא מוציאה אותו דביל מול חברים שלו, לא הבוסית שלו בעבודה שמשפילה אותו על בסיס יומיומי ולא מתהדרת בזה שהיא מרוויחה יותר ושהוא עני מרוד שלא יכול לקנות חבילת מסטיקים. בסך הכל המשפחה שלה עשירה יותר משלו, לא ביג דיל. אני רואה את זה רק כיתרון לעתיד. "את רוצה שאני אקנה לך מה?? יש לך יותר כסף מלכל המשפחה שלי ביחד, תקני לבד!" (ואז כמובן ללכת ולקנות לה את זה...)

 

אולי אני קורא את הסיטואציה לא נכון והיא לא משחקת משחקים אלא באמת ובתמים לא יכולה להחליט. אם הוא מרגיש שזה המקרה, שיתן לה להחליט בזמן שלה ושלא ילחץ עלייה. אם כן הוא או יקבל מישהי שלא בטוחה שרוצה להיות איתו או יפסיד מישהי שאולי כן רוצה. שיגיד לה בפשטות "תדעי שאני רוצהו כשתחליטי, תגידי. אני כאן". בלי התנשאות, בלי נימה של "יאללה יאללה, לכי חפשי ת'חברים שלך" אלא באמת בכנות ובנעימות. שתבין שיש לה זמן להחליט, שהוא יקבל את ההחלטה שלה לכשתגיע ושהיא לא צריכה למרוח אותו בתירוצים מפגרים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה לא מוריד קצת מהאגו הגברי שלבחורה מפוצצת מכסף והוא לא כ"כ ?

 

לאגו אין תפקיד בקשר.

 

 

 

 

 

בעצם יש לו- להרוס.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
איפה הם ישבו? התנשקו? ניסה לנשק לפחות? שילם עליה?

 

חוץ מפוטנציאל להרתיע את הבחורה, יש לנשיקה בדייט הראשון גם איזה משהו חיובי?

מנסיון- בחורות הרבה יותר מתרשמות מבחור שלא מנסה לנשק אותן בדייט ראשון אלא אחד שמכבד אותן, 3 חברות רציניות היו לי, את הדייט הראשון עם שלושתן סיימתי ב"לילה טוב" ונשיקה על הלחי, שלושתן אמרו לי שבדיעבד זה פשוט קנה אותן.

 

יהיה לך מספיק זמן אחרי זה להפציץ אותה בנשיקות, בדייט הראשון- שחרר, תן לדברים להיות נינוחים וגם תשאיר קצת ציפייה לדייט שני.

 

היא 21 הוא 23 ,זה לא מוריד קצת מהאגו הגברי שלבחורה מפוצצת מכסף והוא לא כ"כ ?

 

אני יודע מהשיחות איתם שהוא הכי כנה איתה והוא אמר לה אני בחור שרוצה אותך!

 

אתה יושב בבר, מתחילה איתך בחורה שמאוד לטעמך (נו כוסית, הרי אתה עוד לא יודע מה האופי שלה).

יצאתם לדייט, היא לא "מתאפקת" ואומרת לך "אין, אני פשוט רוצה להתחתן איתך! עכשיו!".

 

מה התגובה הראשונה שלך? (בהנחה והספקת לשמוע את סוף המשפט לפני שדפקת ספרינט לרכב וברחת כל עוד אתה יכול....).

 

יש לא מעט בחורות שנלחצות ממשפטי "אני רוצה אותך!", יש בחורות שלוקח להן זמן להחליט אם בא להן או לא על הקשר ופתאום החבר שלך נופל עליהן עם סרנאדות מתחת לחלון ומשפטי "לחץ".

תגיד לבחור לשחרר, שיפסיק להלחיץ את הבחורה ויזרום עם זה.

 

לגבי כסף, הבחור לא צריך לדאוג ממה הבחורה חושבת עליו, הוא צריך לדאוג ממה אבא של הבחורה יחשוב עליו ואיך זה ישפיע על הבחורה.

יש הורים שלא מפריע להם שהבת ה"אמידה" שלהם תצא עם מישהו שלא מאותו סטטוס סוציו-אקונומי, ויש כאלה שזה כן מפריע להם.

 

כדי להרגיע את חבר שלך אני יכול לספר לך שאחת החברות הרציניות שלי היתה מבית מאוד מאוד אמיד (אם וילה 4 מפלסים בסביון נחשב אמיד מספיק), ההורים התייחסו אלי מאוד יפה, היתה כימייה מאוד טובה והקשר הסתיים בגלל שאני מיציתי.

 

מקרה שני היה הזוי ברמות מטורפות, אחד החברים הטובים שלי יצא עם מישהי מאוד מאוד עשירה שבאחת הפעמים במקרה פגשתי אותה ברחוב כשהיא היתה עם אבא שלה ועמדנו כמה דקות ודיברנו.

לא הרבה אחרי נפגשנו כל החברים בביתה וגם שם אבא שלה פיתח איתי שיחה והיה נחמד מאוד.

עבר עוד קצת זמן, שוב איזשהו מפגש אצלה בבית, שוב אבא שלה ואני בשיחה ופתאום הוא זורק לי בצורה הכי ישירה "תגיד, אין מצב שהיא תצא איתך? אתה נראה לי הרבה יותר מתאים לה מ*****".

החלפתי צבעים וכמובן פירגנתי לחבר שעד היום לא יודע כלום מהסיפור הזה.

החלק היותר מוזר עבורי היה לנסות להסביר לאותו חבר למה לעזעזאל אבא של חברה שלו התעקש להגיע לטקס סוף קורס קצינים שלי.... (אוי כמה זה היה הזוי, מילא המשפחה שלי שם, לגיטימי, גם אבא של חברה של חבר שלי הגיע וגם האקסית שלי שנפרדתי ממנה לפני מעל חודש החליטה להגיע משום מה.....).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

באחד על אחד, אין רמות, אין מעמד, יש אתה והיא. זה הכל. תהיה מי שאתה מולה. מעוניינת? הכל טוב. לא? גם הכל טוב. לא סוף העולם. שיתנהג כמו שהוא רוצה ולא כמו אחרים (לדוגמה מתי להתקשר אליה... שיתקשר כשנראה לו).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
חוץ מפוטנציאל להרתיע את הבחורה, יש לנשיקה בדייט הראשון גם איזה משהו חיובי?

מנסיון- בחורות הרבה יותר מתרשמות מבחור שלא מנסה לנשק אותן בדייט ראשון אלא אחד שמכבד אותן, 3 חברות רציניות היו לי, את הדייט הראשון עם שלושתן סיימתי ב"לילה טוב" ונשיקה על הלחי, שלושתן אמרו לי שבדיעבד זה פשוט קנה אותן.

 

יהיה לך מספיק זמן אחרי זה להפציץ אותה בנשיקות, בדייט הראשון- שחרר, תן לדברים להיות נינוחים וגם תשאיר קצת ציפייה לדייט שני.

 

 

 

אתה יושב בבר, מתחילה איתך בחורה שמאוד לטעמך (נו כוסית, הרי אתה עוד לא יודע מה האופי שלה).

יצאתם לדייט, היא לא "מתאפקת" ואומרת לך "אין, אני פשוט רוצה להתחתן איתך! עכשיו!".

 

מה התגובה הראשונה שלך? (בהנחה והספקת לשמוע את סוף המשפט לפני שדפקת ספרינט לרכב וברחת כל עוד אתה יכול....).

 

יש לא מעט בחורות שנלחצות ממשפטי "אני רוצה אותך!", יש בחורות שלוקח להן זמן להחליט אם בא להן או לא על הקשר ופתאום החבר שלך נופל עליהן עם סרנאדות מתחת לחלון ומשפטי "לחץ".

תגיד לבחור לשחרר, שיפסיק להלחיץ את הבחורה ויזרום עם זה.

 

לגבי כסף, הבחור לא צריך לדאוג ממה הבחורה חושבת עליו, הוא צריך לדאוג ממה אבא של הבחורה יחשוב עליו ואיך זה ישפיע על הבחורה.

יש הורים שלא מפריע להם שהבת ה"אמידה" שלהם תצא עם מישהו שלא מאותו סטטוס סוציו-אקונומי, ויש כאלה שזה כן מפריע להם.

 

כדי להרגיע את חבר שלך אני יכול לספר לך שאחת החברות הרציניות שלי היתה מבית מאוד מאוד אמיד (אם וילה 4 מפלסים בסביון נחשב אמיד מספיק), ההורים התייחסו אלי מאוד יפה, היתה כימייה מאוד טובה והקשר הסתיים בגלל שאני מיציתי.

 

מקרה שני היה הזוי ברמות מטורפות, אחד החברים הטובים שלי יצא עם מישהי מאוד מאוד עשירה שבאחת הפעמים במקרה פגשתי אותה ברחוב כשהיא היתה עם אבא שלה ועמדנו כמה דקות ודיברנו.

לא הרבה אחרי נפגשנו כל החברים בביתה וגם שם אבא שלה פיתח איתי שיחה והיה נחמד מאוד.

עבר עוד קצת זמן, שוב איזשהו מפגש אצלה בבית, שוב אבא שלה ואני בשיחה ופתאום הוא זורק לי בצורה הכי ישירה "תגיד, אין מצב שהיא תצא איתך? אתה נראה לי הרבה יותר מתאים לה מ*****".

החלפתי צבעים וכמובן פירגנתי לחבר שעד היום לא יודע כלום מהסיפור הזה.

החלק היותר מוזר עבורי היה לנסות להסביר לאותו חבר למה לעזעזאל אבא של חברה שלו התעקש להגיע לטקס סוף קורס קצינים שלי.... (אוי כמה זה היה הזוי, מילא המשפחה שלי שם, לגיטימי, גם אבא של חברה של חבר שלי הגיע וגם האקסית שלי שנפרדתי ממנה לפני מעל חודש החליטה להגיע משום מה.....).

 

הבנתי. גם טוב. אני נוטה לנשק בדייט ראשון כי לפעמים בנות חשבו שאני פחדן כי לא עשיתי את זה. ואם היא לא זורמת לא קרה כלום.

 

מה בקשר לשאר השאלות ששאלתי?

פורסם

תזרמו ילדים. לא צריך להכריז בגיל 23/21 או 26/24 שהיה דייט מהסרטים ושאתם סגורים על חתונה ורק צריך לעצב הזמנה.

אפשר לצאת עוד, לבלות יחד, לצחוק וליהנות מהחיים. אם גם יצא מזה משהו - סבבה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...