Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות על RZR ברשותכם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני רכישת RZR שביום יום ישמש בתור רכב פרטי וסופי שבוע קצת שטח לא משהו מסיבי טיולי שבילים בעיקר

אשתי תיסע עליו ביום ככה שחשוב לי שיהיה לו הגה כח, רציתי לדעת באיזה דגמים זה קיים ? זה משנה מסויימת ?

 

שאלה נוספת, אשתי נמוכה, בערך 155-160 , היא התנסתה על RZR של חבר והיה לה קשה להגיע לדוושות

חיפשתי קצת בגוגל על זה וראיתי בפורום בחו"ל שהם מגיעים עם כסא מתכוונן STOCK, הכוונה לכיסא שזז אחורה בדיוק כמו ברכב

זה למשל

http://www.ebay.com/itm/Polaris-Ranger-RZR-Adjustable-Manual-Seat-Slider-NEW-/180564505098

לעומת זאת כל מי ששאלתי בארץ אמר לי שאין דבר כזה בכלל, זו תוספת שמוכרים בחברה או שכבר קיים בדגמים מסויימים ?

 

שאלה אחרונה לדקות הקרובות :)

יש לי FIAT DOBLO 2008 , כושר גרירה 1 טון, אני יכול לגרור אותו בצורה חוקית?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

א. הגה כוח הגיע בדגמי 800S עד שנת 2011, ומגיע כעת רק בדגמי ה-900 וה-1000.

ב. הכיסאות בארץ מגיעים עם מסילה ידנית מתחתם, אתה צריך לשחרר 4 ברגים ולכוון את המסילה,

פעולה פשוטה מאוד אם אתה עושה אותה פעם אחת (אם אין מספר נהגים שונים כדרך קבע).

עוד אופציה - פולריס (ניצני עוז לפחות) מוכרים גם מסילה מתכווננת (כמו ברכב), החיסרון, שבמקרה שלך יכול להוות יתרון, היא מגביהה את המושב בכ-5 ס"מ.

ג. אתה רשאי לגרור אותו - משקל של RZR הוא כ-450 קילו.

 

-רן

×
×
  • תוכן חדש...