Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני עומד לקנות BMW 323 שנת 98

 

הבעיה העקרית של האוטו לאחר בדיקה היא:

 

" בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, רעש מערכת תחזמון + שסתומים, רעשים ונקישות פנמיות-2 ,סימני שרפת שמן"

 

בנוסף לכך צריך להחליף בולמי זעזועים קדמים.

 

כלומר לחץ הדחיסה באחד הצילנדרים נמוך מאוד לעומת השאר.

 

מספר אנשים שהתייעצתי איתם אמרו שיש שני אפשריות:

1. יותר מדי פיח במנוע.

2. בעיה חמורה יותר שבהמשך תגרום לראש מנוע.

 

המוכר צריך לקחת את האוטו לתיקון של הבעיה במנוע מחר ולתת לי תשובה מה קורה עם האוטו.

 

השאלה שלי האם ניתן לסדר את הבעיה באופן זמני - כלומר יחס הדחיסה היה זהה בעזרת תוסף לזמן קצר (עד הבדיקה החוזרת ) ולאחר תקופה מסוימת תחזור הבעיה???

 

האוטו נראה במצב חדש יד ראשונה ועבר 90000 ק"מ .

האם לפסול אותו מראש ולחפש רכב אחר גם אם המוכר יסדר את הבעיה?

 

תודה מראש.

m3forever

פורסם
שלום.

 

אני עומד לקנות BMW 323 שנת 98

 

הבעיה העקרית של האוטו לאחר בדיקה היא:

 

" בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, רעש מערכת תחזמון + שסתומים, רעשים ונקישות פנמיות-2 ,סימני שרפת שמן"

 

בנוסף לכך צריך להחליף בולמי זעזועים קדמים.

 

כלומר לחץ הדחיסה באחד הצילנדרים נמוך מאוד לעומת השאר.

 

מספר אנשים שהתייעצתי איתם אמרו שיש שני אפשריות:

1. יותר מדי פיח במנוע.

2. בעיה חמורה יותר שבהמשך תגרום לראש מנוע.

 

המוכר צריך לקחת את האוטו לתיקון של הבעיה במנוע מחר ולתת לי תשובה מה קורה עם האוטו.

 

השאלה שלי האם ניתן לסדר את הבעיה באופן זמני - כלומר יחס הדחיסה היה זהה בעזרת תוסף לזמן קצר (עד הבדיקה החוזרת ) ולאחר תקופה מסוימת תחזור הבעיה???

 

האוטו נראה במצב חדש יד ראשונה ועבר 90000 ק"מ .

האם לפסול אותו מראש ולחפש רכב אחר גם אם המוכר יסדר את הבעיה?

 

תודה מראש.

הרכב הוא צורה חדשה או ישנה???? האם הוא בצבע לבן???

נשמע לי מוכר הרכב הזה...

פורסם

יעזור אם תעלה את המספרים של ההבדלי קומפרסיה בצילינדרים , ככה יש כמה אנשים שידעו לזהות כמה הבעיה חמורה לפחות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הרכב בצבע כסף לא לבן.

 

 

בכל הצילנרים זה נע בין 20-22 .

 

בצילנדר הבעייתי זה נע בין 5-7 .

 

ושוב תודה.

m3forever

פורסם
שלום.

 

אני עומד לקנות BMW 323 שנת 98

 

הבעיה העקרית של האוטו לאחר בדיקה היא:

 

" בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, רעש מערכת תחזמון + שסתומים, רעשים ונקישות פנמיות-2 ,סימני שרפת שמן"

התעללו בה, אין ספק.

יכול להיות רצועת טיימינג (שרשרת אם אני לא טועה ב6 צילינדר של הE36) שנקרעה ובעקבותיה

אחת הבוכנות נתנה דפיקה, מה שמסביר גם את הנקישות הפנימיות ואותו רעש ממערכת התזמון)

 

עצה שלי, תתרחק ממנה אלא אם כן :

1. היא ידנית + 2. יש לך בארנק איזו סטפה להחליף מנוע.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

זה פער מטורף, בבוכנה הזאת אין רינגים (כמעט) או שיש בה חור מאיזה שסתום.

 

זה לא איזה נזק קל או תיקון פשוט!!! ודאי!!!

אין לי מושג מה צריך לעשות לבימר שנת 98 כדי שיקרה כזה דבר , אבל תהיה בטוח שהיא עברה יופי של התעללות( או באמת שרשרת טיימינג שהלכה, אבל מה פתאום שבב.מ.וו היא תיקרע סתם ככה כ"כ מוקדם?

חפש אחת אחרת. דרך אגב, עם כזאת קומפרסיה נמוכה האוטו אמור לרעוד בניוטרל ולא לנסוע חלק, כי הוא בעצם עובד על 5 בוכנות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זה פער מטורף, בבוכנה הזאת אין רינגים (כמעט) או שיש בה חור מאיזה שסתום.

 

זה לא איזה נזק קל או תיקון פשוט!!! ודאי!!!

אין לי מושג מה צריך לעשות לבימר שנת 98 כדי שיקרה כזה דבר , אבל תהיה בטוח שהיא עברה יופי של התעללות( או באמת שרשרת טיימינג שהלכה, אבל מה פתאום שבב.מ.וו היא תיקרע סתם ככה כ"כ מוקדם?

חפש אחת אחרת. דרך אגב, עם כזאת קומפרסיה נמוכה האוטו אמור לרעוד בניוטרל ולא לנסוע חלק, כי הוא בעצם עובד על 5 בוכנות.

קודם כל, אני מבקש.

לי יש את אותה הבעייה. לחץ דחיסה לא זהה

ב3 בוכנות יש לי לחץ של כ70

ובאחרונה 14.

אז? האוטו לא רועד בניוטרל. נוסע חלק, מאיץ מצויין, ובינתיים עבר 5 אלף קמ בחודשיים וחצי מאז הבדיקה!!!!!!!

זה אפשרי לתקן בשיפוץ ראש מנוע. שבמקרה של האוטו שלי לא עובר את האלפייה וחצי.

אני בינתיים ממשיך ככה.

פורסם
קודם כל, אני מבקש.

לי יש את אותה הבעייה. לחץ דחיסה לא זהה

ב3 בוכנות יש לי לחץ של כ70

ובאחרונה 14.

אז? האוטו לא רועד בניוטרל. נוסע חלק, מאיץ מצויין, ובינתיים עבר 5 אלף קמ בחודשיים וחצי מאז הבדיקה!!!!!!!

זה אפשרי לתקן בשיפוץ ראש מנוע. שבמקרה של האוטו שלי לא עובר את האלפייה וחצי.

אני בינתיים ממשיך ככה.

אותה בעיה בRSI שהייתה לי, המנוע מדי פעם תיקתק אבל שרד יפה מאוד בלי רעידות.

אין טעם לתקן דבר כזה במשושת צילינדר הבאוורית, שיחפש אחרת.

פורסם
שלום.

 

אני עומד לקנות BMW 323 שנת 98

 

הבעיה העקרית של האוטו לאחר בדיקה היא:

 

" בלאי פנימי גבוה, לחץ דחיסה לא זהה, רעש מערכת תחזמון + שסתומים, רעשים ונקישות פנמיות-2 ,סימני שרפת שמן"

 

בנוסף לכך צריך להחליף בולמי זעזועים קדמים.

 

כלומר לחץ הדחיסה באחד הצילנדרים נמוך מאוד לעומת השאר.

 

מספר אנשים שהתייעצתי איתם אמרו שיש שני אפשריות:

1. יותר מדי פיח במנוע.

2. בעיה חמורה יותר שבהמשך תגרום לראש מנוע.

 

המוכר צריך לקחת את האוטו לתיקון של הבעיה במנוע מחר ולתת לי תשובה מה קורה עם האוטו.

 

השאלה שלי האם ניתן לסדר את הבעיה באופן זמני - כלומר יחס הדחיסה היה זהה בעזרת תוסף לזמן קצר (עד הבדיקה החוזרת ) ולאחר תקופה מסוימת תחזור הבעיה???

 

האוטו נראה במצב חדש יד ראשונה ועבר 90000 ק"מ .

האם לפסול אותו מראש ולחפש רכב אחר גם אם המוכר יסדר את הבעיה?

 

תודה מראש.

לחץ דחיסה נמוך באחד הצילנדרים, במנוע טורי, זה דבר די נפוץ (לא תקין, אבל נפוץ).

הסיבה היא שהמים שבאים מהרדיאטור נכנסים מכיוון אחד של המנוע, ויוצאים מהצד השני (אומנם בכל מנוע זה ככה, אבל המים עוברים דרך פחות ארוכה). מה שקורה זה שהצילנדר שהכי קרוב לפתח הכניסה של המים מקבל את הקירור הכי טוב, ובדרך לצילינדר האחרון וליציאה המים כבר חמים ולא מקררים כמו שצריך מה שגורם נזק לצילינדר.

פורסם
קודם כל, אני מבקש.

לי יש את אותה הבעייה. לחץ דחיסה לא זהה

ב3 בוכנות יש לי לחץ של כ70

ובאחרונה 14.

אז? האוטו לא רועד בניוטרל. נוסע חלק, מאיץ מצויין, ובינתיים עבר 5 אלף קמ בחודשיים וחצי מאז הבדיקה!!!!!!!

זה אפשרי לתקן בשיפוץ ראש מנוע. שבמקרה של האוטו שלי לא עובר את האלפייה וחצי.

אני בינתיים ממשיך ככה.

ידידי, גם אם נדמה לך,אין לך את אותה בעיה.

אצלך יש מנוע עם בלאי כללי ממוצע-גבוה שאחת מהבוכנות עם בלאי יותר גבוה, זה מאוד נפוץ ואני מהמר שהאוטו שלך קצת יותר ישן מ 98. אבל... כאשר 5 בוכנות מראות קומפרסיה מושלמת(כמעט) ואחת מהן עם קומפרסיה כ"כ נמוכה, זה לא בלאי סטנדרטי וזה גם לא כתוצאה מתאוריית הקירור (שהיא נכונה בהחלט).

הצלינדר הזה אכל איזה התעללות או תקלה מסיבית!

בקשר למציעיהתיקונים... אם יש לכם ידע טכני אמיתי אשמח את תגלו יותר בגרות/מקצועיות.שיקול דעת בעצות שלכם!!! יכול להיות שמישהוא נתקל פה בבעיה דומה ותיקן אותה ב 1500 ש"ח אבל......

1. הסימפטום דומה אבל מי אמר שהפיתרון דומה? אולי יש חור בבוכנה או רינגים שבורים? ואז התיקון הפשוט יהפך לאוברול מנוע קומפלט, מי יממן את זה? נותן העצה שזאת בעיה פשוטה?

2. גם אם הבעיה זהה, אין לי מושג איזה אוטו יש לך, אבל סתם לדוגמא, נראה לך שהחלפת אטם ראש+שיפוץ ב 106 ראלי זהה פיננסית לב.מ.וו?

בקיצור חברה,נא להפעיל שיקול דעת לפני שיורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אבל... כאשר 5 בוכנות מראות קומפרסיה מושלמת(כמעט) ואחת מהן עם קומפרסיה כ"כ נמוכה, זה לא בלאי סטנדרטי וזה גם לא כתוצאה מתאוריית הקירור (שהיא נכונה בהחלט).

הצלינדר הזה אכל איזה התעללות או תקלה מסיבית!

צודק. שכחתי לציין שלמרות נושא הקירור, ההבדל לא צריך להיות כל כך משמעותי בין צילינדר אחד, לכל השאר.
פורסם

תודה למשיבים.

 

1. הרכב לא רועד בניוטרל וסוחב יפה מאוד.

 

2. אם היה בעיה ברינגים המנוע היה אמור להרעיש?????

כיוון שמספר מכונאים שאני סומך עליהם אמרו שהמנוע נשמע מצוין.

גם במוסך של BMW מצאו שהמנוע במצב מצוין - נשמע כמן שצריך ולא צריך להתעסק איתו.

 

אני כנראה קונה את האוטו בכל זאת.

m3forever

פורסם
ידידי, גם אם נדמה לך,אין לך את אותה בעיה.

אצלך יש מנוע עם בלאי כללי ממוצע-גבוה שאחת מהבוכנות עם בלאי יותר גבוה, זה מאוד נפוץ ואני מהמר שהאוטו שלך קצת יותר ישן מ 98. אבל... כאשר 5 בוכנות מראות קומפרסיה מושלמת(כמעט) ואחת מהן עם קומפרסיה כ"כ נמוכה, זה לא בלאי סטנדרטי וזה גם לא כתוצאה מתאוריית הקירור (שהיא נכונה בהחלט).

הצלינדר הזה אכל איזה התעללות או תקלה מסיבית!

בקשר למציעיהתיקונים... אם יש לכם ידע טכני אמיתי אשמח את תגלו יותר בגרות/מקצועיות.שיקול דעת בעצות שלכם!!! יכול להיות שמישהוא נתקל פה בבעיה דומה ותיקן אותה ב 1500 ש"ח אבל......

1. הסימפטום דומה אבל מי אמר שהפיתרון דומה? אולי יש חור בבוכנה או רינגים שבורים? ואז התיקון הפשוט יהפך לאוברול מנוע קומפלט, מי יממן את זה? נותן העצה שזאת בעיה פשוטה?

2. גם אם הבעיה זהה, אין לי מושג איזה אוטו יש לך, אבל סתם לדוגמא, נראה לך שהחלפת אטם ראש+שיפוץ ב 106 ראלי זהה פיננסית לב.מ.וו?

בקיצור חברה,נא להפעיל שיקול דעת לפני שיורים.

מר "גאון"

כל הצילינדרים שלי מראים הספק כמעט מושלם למעט אחד שמראה 14 אחוז.

כל השאר מראים 80.

האוטו נוסע מצויין וסוחב מצויין, וסביר להניח שזו אותה בעייה

זה לא בהכרח אומר שהתעללו באוטו. זה יכול להיות משהו גדול או משהו קטן

זה כמו רעידות מההגה שיכולים לבוא מאיזור גלגלים במקרה קטן

או ממשאבת הגה במקרה גדול שזה 5 אלף שקל ברכבים מסויימים.

אז, מכיוון שאנחנו לא רואים את הרכב, ולא שומעים, אנחנו נותנים עצות כתובות על סמך הדברים של בעל ההודעה.

וייתכן מאוד שהבעיה קטנה כמו שאני אומר, ולא גדולה כמו שאתה מנפח אותה.

אם לא טוב לך, לך, תראה את האוטו , קח אותו לבדיקה, ודבר אחריי זה.

להבא, אל תתקוף אנשים שגדולים ממך. תגדל שיניים , תתחיל לאכול אוכל מוצק, ואז תדבר.

×
×
  • תוכן חדש...