Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו xc90


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

המשפחה התרחבה ואני צריך לעבור לרכב עם 7 מקומות.

חבר המלץ לי על הxc90 דיזל, הוא אמר שהוא יחסית חסכוני בדלק.

לעומת זאת מוסכניק אחר המליץ לי על היונדאי טאראקן.

מה לדעתכם מומלץ?

יש לציין שאני לא מחפש דווקא ג'יפ, אבל אם אפשר אז למה לא.

שחכתי לציין תקציב באזור ה60K ל70K/

תודה מראש לעונים

פורסם

תקציב יש, זה שאתה לא נעול על ג'יפ יש, אבל האם יש עוד דרישות מלבד זה ומלבד מקום ל-7 נוסעים? האם אתה מחפש פאר? צריכת דלק חסכונית בעיקר? נוחות נסיעה?

בנוסף, יעזור אם תגדיר מי יהיו אותם 7 נוסעים - דהיינו, זה חשוב אם מדובר ב-7 מבוגרים, 7 בני נוער או 7 אנשים שמתוכם 4 ילדים קטנים עם סלקל ודומיו

פורסם

עלות התחזוקה של שני הג'יפים שהוזכרו תקזז (ותעבור) את הסכום שייחסך כתוצאה מרכישת רכב חסכוני.

 

זאת ועוד קניית אחד מן הדגמים שהזכרת תאלץ אותך לקנות רכב שנמצא כבר קרוב ל-10 שנים על הכביש, דבר שבד"כ לא מבשר טובות בסעיף התחזוקה.

 

יש מודעה ביד 2 של מישהו שרוצה למכור XC90 שנת 2004 שעבר שיפוץ גיר בעלות של לא פחות מ-28000 ש"ח(!).

 

ממליץ לך לרכוש סיטרואן C4 פיקאסו שנת 2010 - רכב מרווח ואמין עם עלויות אחזקה סבירות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

XC90 רכב משפחתי נפלא, נוח, בטוח, מאובזר, תענוג!

אבל מחירי האחזקה, במיוחד כשמדובר בדיזל ישן, עלולים להיות גבוהים מאוד!

 

ביונדאי טרקאן העלויות, כנראה יהיו שפויות יותר, אבל צריכת הדלק עדיין תהיה גבוהה, הנוחות נמוכה וכך גם הבטיחות. מה גם שברכבי 4X4 יש נטיה למחירי ביטוח שערוריתיים.

 

אתה רוצה 7 מקומות פרקטי? C4 פיקאסו אופציה נהדרת.

מוכן להוציא קצת יותר על תחזוקה, דלק וכו'? פורד S-MAX או גלקסי יתנו לך איכות חיים גבוהה יותר.

רוצה קצת לרדת מהאספלט הסלול? יונדאי סנטה פה.

פורסם
תקציב יש, זה שאתה לא נעול על ג'יפ יש, אבל האם יש עוד דרישות מלבד זה ומלבד מקום ל-7 נוסעים? האם אתה מחפש פאר? צריכת דלק חסכונית בעיקר? נוחות נסיעה?

בנוסף, יעזור אם תגדיר מי יהיו אותם 7 נוסעים - דהיינו, זה חשוב אם מדובר ב-7 מבוגרים, 7 בני נוער או 7 אנשים שמתוכם 4 ילדים קטנים עם סלקל ודומיו

אני לא מחפש פאר, אלא בעיקר נוחות.

עדיף שתהיה כמה שיותר חסכונית, אבל אם זה בגבול הטעם הטוב אפשר לסבול! לא מוכן לשלם שקל לקילומטר:-P

אני כרגע עם אקורד מנוע 2000 עושה ממוצע 1:10.

מדובר ברכב עם 7 אנשים שמתוכם 2 סלקלים וכסא תינוק

חשבתי בכיוון הגלאקסי או אחיו הקטן, לא מוכן לשמוע על המזדה 5 וקשה לי להתחבר לצרפתיה!

אני צריך בעיקר מקום בתא מטען כי ישנה עגלת תאומים.

אז אני ממש מתוסכל למרות שהכי נשמע זה הפורד

פורסם

קח בחשבון שהפורד לא ממש חסכונית

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בתקציב הנתון נכנסות S-Max/Galaxy משנת 2008 (וגם זה די בלחץ) המנוע הוא 2.3 שתיין (שותה ליטר אחד לכל שבעה קילומטרים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בפורד 2.3 - מחוץ לעיר 1:10 בעיר גם 1:6... מאוד תלוי באופי הנהיגה. אבל המספרים הנ"ל עם רגל לא עדינה במיוחד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ZVIT - לא יודע מהיכן אתה שואב את המידע אבל הפיקאסו לא מככבת בנושא האמינות, ואני לא הייתי ממלץ לקנות אותה לאדם פרטי (ללא קשר לגיר הזועתי לדעתי)

הרכב עם יחסית הרבה תקלות (ניקח מספר תקיעות ל100 כלי רכב) וזה מ2 חברות ליסינג גדולות.

ולא מעט חברים שלי התפתו למחיר הזול ורובם (4 מ5) סובלים קשות מהרכב ומדובר לא על שחוטי ליסינג.

הפורד שתיינית בדלק וכניסה למוסך לצורך טיפול סטנדרתי יכולה להיות כואבת (שוב מנסיון אישי - אולי בסגנון של הגרנד שהייתה לך) וחוץ מזה היא נהדרת.

פורסם

llaavvii היקר,

 

אני מתגורר ביישוב קהילתי בו הרוב המוחלט של המשפחות הוא מעל 3 ילדים. לרבות מהן יש מכוניות עם שבעה מושבים, ויש לא מעט שנוסעות כבר ב-C4 פיקאסו השלישית(!) שלהם ללא תקלות מיוחדות למעט החלפת מצמד בסביבות 120000 ק"מ.

 

מנוע הטורבו מפגין אמינות טיפה פחות טובה מקודמו, אבל לא ברמה מטרידה מדי.

 

אם תקנה אוטו ז*נה בלי הסטוריית טיפולים ולמעלה מ-200000 ק"מ - ברור שיהיו לך הרבה תקלות. למשל כמו בשרשור הזה שזה שפתח אותו חושב ש-40K אפשר לקנות משהו סביר - אז זהו - שלא.

 

ב-70K כבר אפשר לקנות רכב בין 3-4 שנים עם ק"מ סביר ותיעוד מלא של ההיסטוריה, דבר שיכול לנבא בקירוב לא רע עתיד עם מעט תקלות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
llaavvii היקר,

 

אני מתגורר ביישוב קהילתי בו הרוב המוחלט של המשפחות הוא מעל 3 ילדים. לרבות מהן יש מכוניות עם שבעה מושבים, ויש לא מעט שנוסעות כבר ב-C4 פיקאסו השלישית(!) שלהם ללא תקלות מיוחדות למעט החלפת מצמד בסביבות 120000 ק"מ.

 

מנוע הטורבו מפגין אמינות טיפה פחות טובה מקודמו, אבל לא ברמה מטרידה מדי.

 

אם תקנה אוטו ז*נה בלי הסטוריית טיפולים ולמעלה מ-200000 ק"מ - ברור שיהיו לך הרבה תקלות. למשל כמו בשרשור הזה שזה שפתח אותו חושב ש-40K אפשר לקנות משהו סביר - אז זהו - שלא.

 

ב-70K כבר אפשר לקנות רכב בין 3-4 שנים עם ק"מ סביר ותיעוד מלא של ההיסטוריה, דבר שיכול לנבא בקירוב לא רע עתיד עם מעט תקלות.

 

הי

אני גם באותו סטאטוס כמוך, ואצלינו המצב הפוך, רובם סובלים (אחד עם מנוע 2.0 ליטר שמושבת החל משבוע שעבר על בעיות מחשב וכולם עם דגם הטורבו ששוב יש אחד שנים מוצלחים),

ישנם חברות ליסינג גדולות (בפרטי אם אתה רוצה שמות) שמחזיקות צי לא קטן של פיקאסו ושם סטאטוס התקלות לא לטובת הסיטרואן,

שים לב אני לא אומר שכולם רעות אני מציין שהסיכוי ליפול עם אחת הרבה יותר גבוה מדגמים אחרים, ואז גם למכור לא קל (-:.

בכל מקרה ברור שאני לא מדבר על רכבים שעברו התעללות.

פורסם

אז למה בעצם לא ללכת על היונדאי?

איזה עלות תחזוקה חריגות יש בה? ואיך היא מבחינת רכב יום יום יש לה נוחות נסיעה יש בה פאר?

יש משהו מסוים לבדוק בה?

כי שנת 2007 זה לא ממש מיושן כמו שzvit כתב.

פורסם

ממליץ לבדוק את הגרנדיס של מיצובישי!

אין לי שום ניסיון איתו אבל שמעתי תשבוחות על הרכב.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...