Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נתקלתי במקרה מוזר (ואולי משמח)-

ליפני חצי שנה קיבלתי דו"ח חניה מעריית חולון, הגשתי להם מיד בקשה להישפט

הם אמרו שתוך חודש אקבל זימון למשפט מבית המשפט

ועד היום לא קיבלתי כלום!

אפילו התקשרתי בעצמי לפני חודש למזכירות בית המשפט ושם נתקלתי בתגובה מפתיעה

הם אמרו שהם קיבלו את הבקשה שלי להישפט אבל יש להם איזו תקלה או משהו כזה..

הם לא פירטו, רק אמרו שיתקשרו כדי לעדכן אותי ולא חזרו אליי.

לדעתי הדו"ח שלי הלך שם איפשהו לאיבוד

וכנראה ששכחו ממני

שאלתי היא

האם יש חוק שמחייב את בית המשפט להודיע לי תוך זמן מסוים מרגע הבקשה להישפט מתי המשפט?

שאלה נוספת- האם יש התיישנות על קנסות חניה? ואם כן כמה זמן צריך לעבור עד לרגע שגם אם יזכרו בי הם לא יוכלו לשפוט אותי?

תודה רבה

ושבת שלום

פורסם

תוך שנה מיום שהגיעה ההודעה אליהם ( מקווה שיש לך ביד אסמכתא של הדואר הרשום ) אתה צריך לקבל הזמנה לדיון.

 

ובלשון החוק

 

230. הודיע אדם לפי סעיף 229(א) שברצונו להישפט על העבירה, תישלח לו הזמנה למשפט תוך שנה מיום שנתקבלה הודעתו;

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תוך שנה מיום שהגיעה ההודעה אליהם ( מקווה שיש לך ביד אסמכתא של הדואר הרשום ) אתה צריך לקבל הזמנה לדיון.

 

ובלשון החוק

 

230. הודיע אדם לפי סעיף 229(א) שברצונו להישפט על העבירה, תישלח לו הזמנה למשפט תוך שנה מיום שנתקבלה הודעתו;

 

תודה רבה וכל הכבוד על התגובה המקצועית

×
×
  • תוכן חדש...