Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דחיית הויירון, פרק 17,453.


Discover
שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השבוע אפשר לדווח גם על דחייה מספר 17,453 בהשקת הוויירון של בוגאטי. מכונית העל המרשימה היתה אמורה להגיח לאוויר העולם באביב 2005, אך ככל הנראה תדחה למחצית השניה של אותה שנה. עם זאת, בבוגאטי לא מתייאשים, ומספרים כי יש בידם כבר 30 הזמנות של לקוחות ששילמו מקדמה של 300,000 יורו, מתוך מחיר משוער של מיליון עגול, לפני מיסים. טוב שהם מרוצים מההזמנות, אבל מה עם המכונית?

 

 

ותודה לצוקרמן, בין העיתונאים הבודדים, שעדיין עוקב אחרי הדחיות הממושכות של המכונית הזו :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט בטוח שכל 30 ההזמנות שייכות לעיר מונקו שבצרפת! סתם ניחוש פרוע!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעלה גיחוך... "המוצר שלנו אמור היה להיות מוכן כבר לפני שלוש שנים אבל נסיים אותו (אולי) רק בעוד חצי שנה - אבל מצבנו טוב כי 30 פרייארים שילמו לנו כבר ממיטב כספם!"

 

אם יש 30 הזמנות והמחיר הוא מיליון יורו, זה 30 מיליון יורו. אני סובארו DL אוטומטית עם מנוע גמור אם עלויות התכנון לא כופלות את זה פי כמה וכמה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהנדס של בוגאטי הוא אותו מהנדס של נתב"ג 2000.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעלה גיחוך... "המוצר שלנו אמור היה להיות מוכן כבר לפני שלוש שנים אבל נסיים אותו (אולי) רק בעוד חצי שנה - אבל מצבנו טוב כי 30 פרייארים שילמו לנו כבר ממיטב כספם!"

 

אם יש 30 הזמנות והמחיר הוא מיליון יורו, זה 30 מיליון יורו. אני סובארו DL אוטומטית עם מנוע גמור אם עלויות התכנון לא כופלות את זה פי כמה וכמה.

 

רוני

לאור העובדה שהרוכשים הם קרוב לוודאי רק עשירים מוקצנים, אז 300,000 יורו עבורם זה כסף קטן (כנראה ממש קטן...) ומהווה פרט שולי.

לגבי המצב הטוב של בוגאטי, כנראה שה"דד-ליין" לא מרתיע אותם כי הלקוחות הרי לא ידרשו כל כך מהר את המקדמה עקב "בעיות תקציב דחופות"...

ישנן סיבות מעל ומעבר מדוע הרכב הזה לא יוצא לאור, אך מהי הסיבה שבאמת מונעת את השקת הרכב? חייבת להיות סיבה עיקרית...

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה העיקרית שבסל"ד גבוהה הלב (W16) של המכונית מתחמם יתר על מידה ולא מוזרם אליו מספיק אויר, אז צריך לתכנן מחדש את השילדה שיכנס מספיק אוויר מהכונסים. עוד סיבה היא שהרכב מתפרפר לקראת המהירות הסופית שלו.

 

bugatti_veyron_04.jpg

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהנדס של בוגאטי הוא אותו מהנדס של נתב"ג 2000.
לפי מה שרוני אמר (תחילת תיכנון ליפני שלוש שנים)

ולפי מה שאתה אמרת

הבוגאטי תגיע אחרי 4 שנות תיכנון ז''א זאת תיהיה התדחייה האחרונה

ואולי סוף סוף ניזכה ליראות את הבוגאטי

למרות שעם כל הדחיות כבר נימאס ואין כבר חשק

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב Automotorundsport נאמר שהווירון תתחיל להיות משווקת (היח' הראשונות מתוך ה300) החל מספטמבר 2005 כך שהגיוני לצפות שהתוצר המושלם יוצג בתערוכת פרנקפורט ושבמקביל היח' הראשונות יתחילו להגיע ללקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה אנשים ששמו מקדמה כבר פשטו את הרגל :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור העובדה שהרוכשים הם קרוב לוודאי רק עשירים מוקצנים, אז 300,000 יורו עבורם זה כסף קטן (כנראה ממש קטן...) ומהווה פרט שולי.

לגבי המצב הטוב של בוגאטי, כנראה שה"דד-ליין" לא מרתיע אותם כי הלקוחות הרי לא ידרשו כל כך מהר את המקדמה עקב "בעיות תקציב דחופות"...

ישנן סיבות מעל ומעבר מדוע הרכב הזה לא יוצא לאור, אך מהי הסיבה שבאמת מונעת את השקת הרכב? חייבת להיות סיבה עיקרית...

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

הסיבה העיקרית היא הנסיון של פולקסווגן להגיע לאן שאף יצרן רכב אחר לא הגיע: מכונית סידרתית עם מהירות מירבית של 400 קמ"ש והספק של 1,000 כוחות-סוס.

 

רצו אנטרפרייז ויצא להם טיטאניק: אין צמיגים מתאימים, אי אפשר להביא את המנוע לאלף כ"ס, וקשה לקרר אותו. לאור ההשקעה הכבדה בפרויקט - שאליו בוודאי נותבו מיטב המהנדסים של הענק הגרמני - יכול להיות שבהם באמת הגיעו לגבול. אולי הם פשוט הציבו לעצמם דרישות שאין להן כגע פתרונות טכנולוגים מספקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל TVR הייתה מכונית עם מעל ל 800 כ"ס שהייתה אמורה להתחרות ב Le Mans

שינו את החוקים של המרוץ ואסור היה להם להשתתף עם 800 כ"ס

והם אמרו שזה לא אחראי למכור מכונית עם כלכך הרבה כוח לציבור.

לא היה סיפור של חום מנוע וכל הסיפורים של הגרמנים

 

speed12-06.jpg

 

http://www.pistonheads.com/tvr/speed12.htm

 

s12-04.jpg

engine-07.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל TVR הייתה מכונית עם מעל ל 800 כ"ס שהייתה אמורה להתחרות ב Le Mans

שינו את החוקים של המרוץ ואסור היה להם להשתתף עם 800 כ"ס

והם אמרו שזה לא אחראי למכור מכונית עם כלכך הרבה כוח לציבור.

לא היה סיפור של חום מנוע וכל הסיפורים של הגרמנים

 

 

 

http://www.pistonheads.com/tvr/speed12.htm

 

 

 

 

אףאחד לא דיבר על מנוע עם 800 כוחות סוס - אלה מנוע עם 1001 כוחות סוס.

לפי מה שהבנתי ל1001 כוחות סוס הם כבר הגיעו.. הבעיה היא הקירור שלהם,

והעובדה שבמעל 320 קמ"ש הרכב נוטה להתעופף לו... :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1001 כ"ס - אפשרי.

יציבות במהירויות גבוהות (350+-) - קשה, אך אפשרי.

 

הבעיה שלהם הוא העיצוב. עיצוב המכונית אינו מתאים ליכולות המצופות ממנה, והרי את העיצוב קשה לשנות באופן דרמטי, שהרי אז יהיה מדובר כבר על אוטו אחר.

 

וזה בא מהמהנדס הראשי של פרוייקט הויירון, לא ממני.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...