Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפת גוף - עיניים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי הבוקר שיחה טעונה מאוד עם מישהו, במשך 30 דקות הוא כמעט שלא הסתכל לי בעיניים, והמבט שלו היה מופנה שמאלה (לימיני).

מישהו פה מבין שפת גוף ויודע על מה זה רומז?

 

תודה

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)
והמבט שלו היה מופנה שמאלה (לימיני).

מישהו פה מבין שפת גוף ויודע על מה זה רומז?

 

אולי הוא הסתכל על מפתחות של הפורשה שלך וניסה לרמוז שהוא רוצה סיבוב?

 

חסרים פרטים משמעותיים: כמו נושא השיחה (רעיון עבודה, עסקים וכד'), באיזו תנוחה הוא ישב, באיזו אוירה כל זה היה, איפה הייתם (משרד, מסעדה, בית, קולנוע, תערוכה, תחרות היופי) וכד'.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

זו הייתה שיחת עבודה, טעונה מאוד על מצב שמתפתח חודשים, והוא ממש לא חובב רכב.

עוד טיפה רקע, הוא כביכול פגוע ממני, אם כי אני לא בטוח שזה אמיתי. בכל מקרה מדובר באדם מאוד כוחני ואגרסיבי, אני מנסה לנקוט משנה זהירות בהתמודדות איתו. השיחה הייתה כביכול לטובתי, אבל אני מנסה להבין היכן אני באמת עומד. האם המבטים האלו הצידה הם כי הוא נפגע, או שמשהו לא כשר.

 

עריכה לצביפר :

ישבנו בבית קפה, הוא ישב זקוף בצד של ספסל מרופד על הקיר.

שיחת עבודה, שנינו עובדים באותה החברה. סוג של ניסיון לראות איך עובדים אחרי פיצוץ, עם הרבה מאוד שכנוע כלפי לכיוון מסוים.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יש האומרים שימינה זה " טעינת מידע" של המוח, כלומר המוח מכין את השקר, מחבר את הנקודות

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

זה הגיוני שאדם שמרגיש שהוא פגוע ממך לא ירצה להסתכל בעיניים. אני לא חושב שזה סימן לכך שהוא משקר (אני לא פוסל אפשרות הזאת).

 

העינין שיש אנשים שיודעים לשקר ולהסתכל בעיניים, לכן אני לא חושב שכיוון שבן אדם מסתכל בהרכח ניתן להסיק מזה אם הוא משקר או לא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הוא יודע לשקר ולהסתכל בעיניים. הוא גם בדרך כלל לא שם זין על אף אחד, כך שה"פגיעה" נראית לי מוזרה.

גם ביקשתי ממנו שיסתכל לי בעיניים כשהוא מדבר, לא הצליח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

זה שהוא לא הסתכל עליך, זה יכול להיות כי הייתה לו תחושת בושה או סלידה. אולי הוא לא ידע איך לצאת משיחה הזאת בצורה טובה ולכן במקום לרכז מבט עליך, הוא ריכז מבט על חפץ כלשהו או סתם לחלל ריק בניסיונות לחשוב איך לצאת מהצב. אני חושב שהוא הרגיש את עצמו לא נעים בשיחה הזאת.

 

איזה מבע פנים היה לו? הוא עשה פרצופים? שיחה הייתה בטונים גבוהים? מה הוא עשה עם הידיים בזמן השיחה?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מרק, זה רעיון מצויין. זה באמת יכול להיות. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

דווקא לגבי לשקר ולהסתכל בעיניים זה די נפוץ לעומת מה שבדר"כ חושבים, כך האדם שמשקר ממשיך להביט עליך כדי לראות אם "קנית" את השקר.

לגבי המבט שמאלה, יתכן ומרגיש פגוע, יתכן אפילו שמרגיש שאתה צודק בדבריך ופשוט הוא מתבייש להודות בזה ולכן לא מביט לך בעיניים. מבלי לצפות מהצד בסיטואציה לאורך השיחה ולשמוע את חילופי הדברים לא ניתן לקבוע כלום בוודאות, בטח לא לפי מבט שמאלה. שפת גוף זה נושא מרתק ומורכב ויכול להיות מושפע מכל כך הרבה גורמים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה שאדם שמשקר לא יצר קשר עין - זה מיתוס. אדם שמשקר לרוב יירצה ליצור קשר עין בזמן השקר עמ לבדוק את התגובה של הצד השני.

פורסם
הייתה לי הבוקר שיחה טעונה מאוד עם מישהו, במשך 30 דקות הוא כמעט שלא הסתכל לי בעיניים, והמבט שלו היה מופנה שמאלה (לימיני).

מישהו פה מבין שפת גוף ויודע על מה זה רומז?

 

תודה

 

טוב, נכנסתי לפה כי קראתי את הכותרת כ"שפת גוף - עיזים".

 

עכשיו כשנכנסתי וקראתי את השרשור, אז יש לי משהו לתרום לשיחה. במקרה היה לאיש הזה גימגום? אם כן, אז יש לאנשים עם גמגום (במקרה אני אחד מהם) בעיה להסתכל בעיניים. או אולי יש לו רגשי נחיתות כלשהם או שהוא עבר טראומה נפשית, או שיש לו ADHD. או צוואר תפוס. או שמשמאלך ישבה מישהי עם לבוש מינימליסטי.

 

יכול להיות שהוא באמת משקר, למרות ששקרן בעל ניסיון ישקר לך, כשהוא מסתכל לך בעיניים ועם חיוך של ג'וקר מאוזן לאוזן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...