Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , אחרי כמה אשכולות שראיתי של צביעות של גאנטים חשבתי שיהיה נחמד גם על האוטו שלי , אחרי שערכתי קצת בפוטושופ וניסיתי החלטתי לעשות את זה , הזמנתי ARMORALL מאוטוסטור,2 פחיות הספיקו ל4 שכבות , ועוד תיקונים וגם נשאר חצי פחית . הקאליפרים עם צבע צהוב מהשוק , ספריי , נגד חום . שפשפתי טוב את הקאליפרים עם נייר זכוכית , עד שהיה כסוף ולא חלודה , והתחלתי לצבוע , עם שקית עליו , בזמן שהגאנטים מתייבשים צבעתי את הקאליפרים , וההפך , אני חושב שיצא תוצאה נחמדה,הנה תמונות . :)

קודם כל העריכה : yom2md3d1gym.png עכשיו תמונות

לפני

 

yjmh3tfwiclz.jpg

אחרי ניקוי

yoztmnydaqtm.jpg

j3zzgw5mzqwq.jpg

על הבוקים

n2vzwnzmmjyi.jpg

tordduryojln.jpg

קאליפר לפני

oixvonjzddek.jpg

שכבה ראשונה

2izazwqytr5w.jpg

שכבה ראשונה גלגלים

2ztkdoylry2m.jpg

fziw5nj1yazk.jpg

גלגלים לפני

yz5qtjm1otmg.jpg

אחרי

nd3w52eiunmm.jpg

קאליפר אחריי

d1yhnvy2oyjd.jpg

גאנט

dnyzihtkygoh.jpg

כל הגאנטים לפני שהורדתי בקאפות את הצבע

mgomky0rmdzd.jpg

1yr2wj3nyy2i.jpg

אחרי

j3uyoygnj0qm.jpg

4mzwdn1n1iez.jpg

 

ytntamw0zonw.jpg

בסוף ממלאים אוויר חזרה :)

yteyjzhjcz2r.jpg

פורסם

אחלה עבודה , אבל לפי דעתי לא ממש מחמיא לרכב גאנטים שחורים וקליפר צהוב.

 

העיקר שאתה אוהב את התוצאה.

פורסם

כמובן לכול אחד טעם שלו,אבל בכול אופן דווקא אהבתי את התוצאה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאוד אהבתי את העבודה.

לא נכנס איתך לקטנות של ירידה לפרטים כרגע, אבל זה נראה טוב.

גם אצלי הקאליפרים צבועים לצהוב, ממש בקרוב צובע גם את הגאנטים שלי בשחור עם אותו החומר שהשתמשתי בו, על הדרך הזמנתי קאפות יפהפיות שיחמיאו יותר למראה של הגלגל.

תתחדש, אחלה שובר שגרה.

"יאללה בירי".

פורסם
מאוד אהבתי את העבודה.

לא נכנס איתך לקטנות של ירידה לפרטים כרגע, אבל זה נראה טוב.

גם אצלי הקאליפרים צבועים לצהוב, ממש בקרוב צובע גם את הגאנטים שלי בשחור עם אותו החומר שהשתמשתי בו, על הדרך הזמנתי קאפות יפהפיות שיחמיאו יותר למראה של הגלגל.

תתחדש, אחלה שובר שגרה.

כן יש כמה פקשושים שם בכל זאת פעם ראשונה עם החומר הזה ובכלל עם ספריי ,

יכולתי לצבוע גם לאדום אבל צהוב מתאים יותר לרכב :)

פורסם

אהלן,

קודם כל, כל הכבוד!!! נורא אהבתי לקרוא את הפוסט שלך ולהביט בתמונות.

כמה דברים שמשכו את תשומת ליבי:

-אחרי שניקית את הג'אנטים, הם נראו ממש טוב.

היית יכול להרכיב אותם חזרה וזה היה נראה מעולה.

 

-הצביעה של הג'אנטים נראית סבירה לחלוטין, יצא יפה.

הקאליפרים... פה כבר רואים כמה פיקשושים אבל לפעם ראשונה זה בסדר ורק תלמד מזה להבא.

 

-לא נגיד אם זה יפה או לא, אם הצהוב הולך עם השחור וצבע הרכב.

מישהו הפליא להגדיר את זה לפני: "שובר שגרה" וזה נכון, נראה מיוחד.

 

מה זה החומר הזה ARMORALL? צבע? אודה אם תפרט עליו מאיפה קנית ומהי שיטת העבודה.

חומרים כמובן, איך ניקית, מה ניקית.

עשית לי חשק לצבוע גם את שלי.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אני גם אשמח לדעת מהי שיטת העבודה או שאולי מישהו שביצע בעבר פרויקט כזה ירים את הכפפה ויפתח על זה נושא עם הסבר מפורט של הניקוי תהליך העבודה ממה להיזהר ואיך לעשות,מאוד בא לי קאליפרים אדומים :)))

m7kj.jpg
פורסם
אהלן,

קודם כל, כל הכבוד!!! נורא אהבתי לקרוא את הפוסט שלך ולהביט בתמונות.

כמה דברים שמשכו את תשומת ליבי:

-אחרי שניקית את הג'אנטים, הם נראו ממש טוב.

היית יכול להרכיב אותם חזרה וזה היה נראה מעולה.

 

-הצביעה של הג'אנטים נראית סבירה לחלוטין, יצא יפה.

הקאליפרים... פה כבר רואים כמה פיקשושים אבל לפעם ראשונה זה בסדר ורק תלמד מזה להבא.

 

-לא נגיד אם זה יפה או לא, אם הצהוב הולך עם השחור וצבע הרכב.

מישהו הפליא להגדיר את זה לפני: "שובר שגרה" וזה נכון, נראה מיוחד.

 

מה זה החומר הזה ARMORALL? צבע? אודה אם תפרט עליו מאיפה קנית ומהי שיטת העבודה.

חומרים כמובן, איך ניקית, מה ניקית.

עשית לי חשק לצבוע גם את שלי.

 

Armor all זה מתחרה של PLASTI DIP ,

את הגאנטים ניקיתי עם מסיר שומנים , ואז 4 שכבות צבע ,0 2 דקות בין שכבה לשכבה. ותיקונים בסוף.

תודה:)

פורסם

למי שמעוניין להכיר קצת יותר לעומק את המוצר של ארמור אול.

השוואה של פונזי מדיפ יור קאר.

ספויילר קטן, אין הבדל, מעבר לעובדה שהמיכל של ארמור אול 400 מ"ל והפלסטידיפ 310 מ"ל, המחיר של הארמאור אול בחו"ל יקר מהפלסטידיפ, ובארץ בידיוק ההפך.

(3 פחיות ארמור שוות ערך לארבע פחיות פלסטידיפ מבחינת כמות).

"יאללה בירי".

פורסם
למי שמעוניין להכיר קצת יותר לעומק את המוצר של ארמור אול.

השוואה של פונזי מדיפ יור קאר.

ספויילר קטן, אין הבדל, מעבר לעובדה שהמיכל של ארמור אול 400 מ"ל והפלסטידיפ 310 מ"ל, המחיר של הארמאור אול בחו"ל יקר מהפלסטידיפ, ובארץ בידיוק ההפך.

(3 פחיות ארמור שוות ערך לארבע פחיות פלסטידיפ מבחינת כמות).

אם אני לא טועה זה 310 גרם מול 400 גרם , לא מ"ל , הכמות זה 11OZ לעומת ה14OZ בארמוראול.

פורסם
למי שמעוניין להכיר קצת יותר לעומק את המוצר של ארמור אול.

השוואה של פונזי מדיפ יור קאר.

ספויילר קטן, אין הבדל, מעבר לעובדה שהמיכל של ארמור אול 400 מ"ל והפלסטידיפ 310 מ"ל, המחיר של הארמאור אול בחו"ל יקר מהפלסטידיפ, ובארץ בידיוק ההפך.

(3 פחיות ארמור שוות ערך לארבע פחיות פלסטידיפ מבחינת כמות).

 

 

מאיפה אפשר לקנות את המוצר?

twndbojylldm.jpg

×
×
  • תוכן חדש...