Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בבעלותי רדיו דיסק של פיוניר מדגם PREMIER DEH -590ib ׁ(דגם יחסית ישן אך איכותי לטעמי).

 

מקרה שהיה כך היה: נסעתי ברכבי כאשר בתא המטען היו קורות מתכת. במהלך הנסיעה עליתי על במפר וכתוצאה מכך שמעתי תזוזה בקורות שהיו בתא המטען ומיד לאחר מכן תיקתוקים מהרמקולים האחוריים (המחוברים למגבר שמוצמד בגב המושב האחורי). מיד כיביתי את הרדיו דיסק וגם את הרכב, פתחתי את תא המטען ונוכחתי לגלות כי אחד המוטות נוגע באחד הרמקולים האחוריים. הזזתי את הקורה, הדלקתי את הרדיו דיסק והכל נראה תקין - עד שהנעתי את הרכב.

ברגע שהנעתי את הרכב, החלו להופיע רעשי אלטרנטור חזקים מכיוון הרמקלים האחוריים. גם כאשר לא לחצתי על דוושת הגז אלא רק הדלקתי אורות כאשר הרכב מונע - הופיע זמזמום מעצבן.

היום, החלטתי לטפל בבעיה אך כאשר הורדתי את המושב האחורי על מנת לבדוק את חיבורי המגבר, הוא הפסיק לעבוד בכלל (ומן הסתם גם הרמקולים). בדקתי מתחים בעזרת נורת ביקורת וגיליתי כי הפלוס והמינוס תקינים אך אין מתח REMOTE. בדקתי את יציאת הREMOTE ישירות ממחבר הרדיודיסק ולא היה שום אות מתח.

לכן, המסקנה המתבקשת היא שיציאת הREMOTE נשרפה.

 

1) האם יש דרך נוספת/אחרת לבדיקת יציאת הREMOTE?

2)במידה ומדובר ביציאה שרופה, האם ניתן לתקנה באופן עצמאי (יש לי ידע באלק')?

3) במידה ואזדקק לתיקון במעבדה, אשמח להמלצות באיזור חיפה והצפון.

אגב,יצרתי קשר עם המעבדה זאת:

http://sakas-elec.atartov.com/contact.html

הבחור טען שמכיר את הבעיה, ניתן לתקנה במקום בעלות של כ 150-200 ש"ח אך המעבדה ממוקמת בכפר יאסיף ויש לי קצת חששות להגיע לשם.מישהו מכיר את המעבדה? אשמח להמלצות....

 

תודה!

פורסם

עם יש לך ידע באלקטרוניקה אתה תמיד יכול לפתוח ולחפש את האזור הבעייתי.

או שאתה יכול פשוט לחבר את הremote של המגבר לswitch של הרכב. אני חושב שעדיף להוסיף בניהם ריליי

פורסם

תעשה את הבדיקה על הרדיו דיסק.

הניחוש שלי שזו לא הבעיה.

כי המגבר עבד! ורעש אלטרנטור לא קשור כבל רימוט.

 

עשה חיפוש בפורום רעשי אלטרנטור

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

היום, החלטתי לטפל בבעיה אך כאשר הורדתי את המושב האחורי על מנת לבדוק את חיבורי המגבר, הוא הפסיק לעבוד בכלל (ומן הסתם גם הרמקולים). בדקתי מתחים בעזרת נורת ביקורת וגיליתי כי הפלוס והמינוס תקינים אך אין מתח REMOTE. בדקתי את יציאת הREMOTE ישירות ממחבר הרדיודיסק ולא היה שום אות מתח.



לכן, המסקנה המתבקשת היא שיציאת הREMOTE נשרפה.

כנראה שכן יש לו בעיה כי המגבר הפסיק לעבוד ואין לו מתח ברימוט...

 

תנסה בתור התחלה לגשר את הפלוס של המגבר לרימוט במגבר כדי לבדוק עם הוא נדלק.. ( אם כן כנראה שהמגבר תקין)

*** אל תשאיר את הרימוט מגושר באופן קבוע רק לצורך בדיקה ***

פורסם

רונן. מה הסיכוי שהכבל רימוט נדפק (לרוב זה כבל בעובי של שערה וחצי) ולא היציאות מהרדיו / מגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
רונן. מה הסיכוי שהכבל רימוט נדפק (לרוב זה כבל בעובי של שערה וחצי) ולא היציאות מהרדיו / מגבר.

בדקתי את יציאת הREMOTE ישירות ממחבר הרדיודיסק ולא היה שום אות מתח.

קודם כל קוראים לי רון :)

דבר שני לפי מה שהוא אומר הוא בדק את המתח ישירות מהרדיודיסק וזיהה שאין מתח בכבל הרימוט. זאת בעיה לא כל כך נפוצה אבל יש דיווחים ברשת על תקלות מוזרות בסגנון הזה.

פורסם
כנראה שכן יש לו בעיה כי המגבר הפסיק לעבוד ואין לו מתח ברימוט...

 

תנסה בתור התחלה לגשר את הפלוס של המגבר לרימוט במגבר כדי לבדוק עם הוא נדלק.. ( אם כן כנראה שהמגבר תקין)

*** אל תשאיר את הרימוט מגושר באופן קבוע רק לצורך בדיקה ***

 

RoNeR, באמת חשבתי לבצע גישור שכזה לצורך בדיקה אבל לא ידעתי אם אגרום בכך נזק למגבר: האם מתח הרימוט היוצא מהרדיו דיסק הוא גם 12V?

פורסם
תעשה את הבדיקה על הרדיו דיסק.

הניחוש שלי שזו לא הבעיה.

כי המגבר עבד! ורעש אלטרנטור לא קשור כבל רימוט.

 

עשה חיפוש בפורום רעשי אלטרנטור

 

Soundman, ,

תודה על תגובתך אך אולי לא קראת בעיון את הודעתי. בכל מקרה, ביצעתי בדיקה ישירות על יציאת הרימוט במחבר הרדיו דיסק (בעזרת נורת ביקורת) ולא התקבל שום אות....

פורסם

שכחתי לציין כי פרט חשוב: ברכב מותקנת אנטנה חשמלית המתפקדת ללא תלות ברדיו דיסק.

(אגב, פרוייקט מעניין. אתם מוזמנים להציץ:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?404365-%D7%96%D7%A7%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91HU-%28%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%94-REMOTE%29)

וגם האנטנה החשמלית לא מתפקדת.

לסיכומו של עניין: יציאת הREMOTE לא מוציאה אות בוודאות. השאלה אם זאת רק חלק מהבעיה.....

פורסם
שכחתי לציין כי פרט חשוב: ברכב מותקנת אנטנה חשמלית המתפקדת ללא תלות ברדיו דיסק.

(אגב, פרוייקט מעניין. אתם מוזמנים להציץ:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?404365-%D7%96%D7%A7%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%A0%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91HU-%28%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%94-REMOTE%29)

וגם האנטנה החשמלית לא מתפקדת.

לסיכומו של עניין: יציאת הREMOTE לא מוציאה אות בוודאות. השאלה אם זאת רק חלק מהבעיה.....

קצת איבדתי אותך...

במידה וכרגע המגבר מחובר לרמקולים והוא לא נדלק זה אומר שלא תשמע כלום ברמקולים. האנטנה מקבלת חשמל באופן עצמאי.. היא מקבלת מתח היא נפתחת?

פורסם

היי RoNeR,

 

אני אעשה קצת סדר: חיבורי אנטנה חשמלית הם פלוס, מינוס ורימוט. כאשר האנטנה החשמלית מתרוממת היא זקוקה למתח חיובי, שלילי ולמתח רימוט. כאשר האנטנה יורדת היא מקבלת רק מתח חיובי ושלילי. בהתקנה שעשיתי העברתי את כל הסיפור הזה דרך מפסק קפיצי. כאשר אני מרים את המפסק כלפי מעלה האנטנה מקבלת אות פלוס, מינוס שמחובר קבע ורימוט (בהנחה שהרדיו דיסק עובד אחרת האטנה לא תתרומם). את האנטנה אני יכול להוריד, למעשה, גם כשהרדיו דיסק כבוי.

 

בקיצור זה המעגל שלפיו ביצעתי את ההתקנה:

ANTENNA.jpg

כרגע האנטנה לא מתרוממת מה שמחזק את ההשערה שיציאת הרימוט לא מוציאה אות...

×
×
  • תוכן חדש...