Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף מכרתי את ה307 XSI. עצם בגרון לא לגעת ברכב הזה!!!

אני מחפש לקנות 528 או משהו מהסדרה 3

מה דעתכם לגבי 528 שנת 98????

או 323 קופה צורה חדשה שנת 99???

בבקשה למביני עניין בב.מ.וו תנו לי חוות דעת לגבי רכבים אלו.

או תציעו לי משהו מעניין...

בתודה מראש גיא.:mm_wink:

פורסם

אני חושב שאתה לא סגור על עצמך

אתה מתלבט בין שני רכבים שונים לחלוטין, אומנם שניהם פאר אבל עדיין שונים

אולי קודם תחליט מה אתה מחפש ברכב (פוזה וספורטיבי או גדול ומפואר) תגיד לנו מה התקציב

ואז נוכל לעזור לך יותר...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

:shock: אני מדבר על משהו בסביבות ה120.000 \125.000

אבל השאלה שלי מה דעתכם על הרכבים אם הם מוצלחים וטובים..

שלא תידלק לי מנורה כל שני וחמישי....:roll:

פורסם

ברור שאלה רכבים אמינים אבל שלא תחשוב שלא יהיו לך תיקונים

כמו כל רכב גם אצל ב.מ.וו צריך להחליף חיישנים צמיגים תושבות וכ''ד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
:shock:אני מדבר על משהו בסביבות ה120.000 \125.000

 

אבל השאלה שלי מה דעתכם על הרכבים אם הם מוצלחים וטובים..

שלא תידלק לי מנורה כל שני וחמישי....:roll:

לפני שאתה בכלל מתחיל עם זה, ברר כמה יעלה לך לבטח את הרכב ואז חליט אם זה שווה לך .

אם אתה מסוגל לעמוד בכל הנושא הכספי שכרוך בזה, אז לך על זה .

אני הייתי ממליץ ללכת על סידרה 3 , יותר ספורטיבית, יותר מהנה לנהיגה.

אבל, לא נראה לי שאתה בנוי לזה.

פורסם
סוף סוף מכרתי את ה307 XSI. עצם בגרון לא לגעת ברכב הזה!!!

 

אני מחפש לקנות 528 או משהו מהסדרה 3

 

מה דעתכם לגבי 528 שנת 98????

 

או 323 קופה צורה חדשה שנת 99???

 

בבקשה למביני עניין בב.מ.וו תנו לי חוות דעת לגבי רכבים אלו.

 

או תציעו לי משהו מעניין...

 

בתודה מראש גיא.:mm_wink:

לפני הכל, אתה צריך להכין את עצמך לעלויות אחזקה גבוהות משמעותית מאשר בפיג'ו. הכל כאן יקר יותר: חלפים, עבודה, ביטוח וכמובן שצריכת הדלק.

 

אני הייתי הולך על ה-3, שמאפשרת לך לקנות מכונית חדשה יותר, אלא אם אתה זקוק באופן קריטי למקום ולסטאטוס של ה-5.

 

ואגב - איזה צרות היו לך עם ה-307?

פורסם
לפני הכל, אתה צריך להכין את עצמך לעלויות אחזקה גבוהות משמעותית מאשר בפיג'ו. הכל כאן יקר יותר: חלפים, עבודה, ביטוח וכמובן שצריכת הדלק.

 

אני הייתי הולך על ה-3, שמאפשרת לך לקנות מכונית חדשה יותר, אלא אם אתה זקוק באופן קריטי למקום ולסטאטוס של ה-5.

 

ואגב - איזה צרות היו לך עם ה-307?

לא ניו לי צרות ב307... אבל זה דגם קופה... ורכב יקר... קשה למכור אותה.

צריך למצוא את האדם המתאים...

פורסם

ה 323 קופה צורה חדשה... היא מהממת!!!! רק יש דבר אחד!!!

 

היא בצבע ירוק בקבוק!!!(לדעתי צבע מגעיל של פח זבל)

 

האם אפשר לשנות את הצבע בקמור? צביע מיקצועית?? וכמה זה יעלה לי??

פורסם

:arrow:

:arrow:

:arrow:

לא היתה לך 307 קופה.
מה זאת אומרת???? מאיפה לך לדעת אם היה או לא????

 

הייתי לי 307 X.S.I ירוקה... פירסמתי אותה פה בפורום..

פורסם
מה זאת אומרת???? מאיפה לך לדעת אם היה או לא????

 

הייתי לי 307 X.S.I ירוקה... פירסמתי אותה פה בפורום..

 

עצם בגרון!!!!

הכוונה היא שיש הבדל בין מרכב קופה לבין האצ'בק.

307 עם 2 דלתות היא האצ'בק.

פורסם
הכוונה היא שיש הבדל בין מרכב קופה לבין האצ'בק.

307 עם 2 דלתות היא האצ'בק.

נכון אחי... אבל בחברה של פז'ו הם קוראים לזה קופה....

 

מה אני יגיד להם לשנות את השם של המרכב?????:roll:

 

לא מתעסק בקטנות...:wink:

 

סורי....

פורסם
נכון אחי... אבל בחברה של פז'ו הם קוראים לזה קופה....

 

מה אני יגיד להם לשנות את השם של המרכב?????:roll:

 

לא מתעסק בקטנות...:wink:

 

סורי....

 

אתה מוזמן להראות לי איפה בחברה קוראים לזה קופה באיזושהיא התייחסות רשמית. (אם הסוכן מכירות מכר לך את הרכב בעזרת "אחי! זה דגם קופה! משהו מטורף! שומר על הערך קל למכור!!" זה לא נקרא התייחסות רשמית :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ה 323 קופה צורה חדשה... היא מהממת!!!! רק יש דבר אחד!!!

 

היא בצבע ירוק בקבוק!!!(לדעתי צבע מגעיל של פח זבל)

 

האם אפשר לשנות את הצבע בקמור? צביע מיקצועית?? וכמה זה יעלה לי??

מישהו יודע ?? או מבין בעניין??:roll:
פורסם
?האם אפשר לשנות את הצבע בקמור? צביע מיקצועית?? וכמה זה יעלה לי?

תתקשר לקמור, תבקש את המוסך, תבקש את מחלקת פחחות/צבע, תבקש את הפחח/צבע ותברר מחירים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...