Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב בכל זאת פורשה...

גם קיה לקחו אחריות על היוניט אור בלם :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תקשיב בכל זאת פורשה...

גם קיה לקחו אחריות על היוניט אור בלם :lol:

 

 

אתה מתכוון לפעם ההיא שנשרפה לי נורת דרך אחורית, ואחרי הצלבה גם השנייה נשרפה? כי הם החליפו לי נורות מקוריות בחינם כלום כסף. :lol:

פורסם

איזה אחריות? זו פאשלה מטורפת. נפתחים להם הברגים שתופסים את הטלטלים על הקראנק והכל בוער. הם הוציאו STOP SALE בארה"ב, הודיעו לכל בעלי המכוניות שיפסיקו לנהוג בהן וכרגע כולם מחכים להחלפות מנועים שכנראה יקחו כמה חודשים. זה סיוט, ואין ספק שבפורשה העצמאית, לפני VW, זה לא היה קורה ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אתה מתכוון לפעם ההיא שנשרפה לי נורת דרך אחורית, ואחרי הצלבה גם השנייה נשרפה? כי הם החליפו לי נורות מקוריות בחינם כלום כסף. :lol:

 

חכה אין לך עוד מספיק פז''מ עם הקיה לפני שתידלק לך נורת הESP OFF,אני מאמין שאנחנו נראה כבר שרשור שלך :roflmao:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
איזה אחריות? זו פאשלה מטורפת. נפתחים להם הברגים שתופסים את הטלטלים על הקראנק והכל בוער. הם הוציאו STOP SALE בארה"ב, הודיעו לכל בעלי המכוניות שיפסיקו לנהוג בהן וכרגע כולם מחכים להחלפות מנועים שכנראה יקחו כמה חודשים. זה סיוט, ואין ספק שבפורשה העצמאית, לפני VW, זה לא היה קורה ;)

 

הבדיחה הפנימית של לקוחות פורשה היא שעל החברה ללכת להתייעץ עם הונדה לפני שהם מנסים שוב לייצר מכונית שאמורה להגיע ל-9000 סל"ד....:lol:

 

הבדיחה הגדולה יותר היא כאמור ההשקות השונות ברחבי העולם שפורשה ממשיכה לעשות לדגם וכשמגיעים להשקה ושואלים פרטים הסוכנים לא נותנים פרטים אודות המנוע ולמעשה כרגע אי אפשר לרכוש את הרכב במהלך אירוע ההשקה.

יתרה מכך, פורשה מקבלת כרגע הזמנות למאקאן החדשה, היא נותנת אפשרות לבחור בין MACAN ל-MACAN S, כרגע אי אפשר לבחור צבע ותוספות אלא רק לשים מקדמה על הדגם הבסיסי כאשר המידע היחיד בעצם שמבצע ההזמנה מקבל זה שתחילת הייצור באמצע 2015 ושמתישהו בתחילת 2015 יקראו לו לסוכנות כדי לסגור מפרט.....

 

(המידע מפי 2 חברים ששמו שבוע שעבר מקדמות על המאקאן).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ב-top gear ירדו על פורשה ועל ריצ'רד האמונד שיש לו אחת כזאת וגם הוא נאלץ לא ליסוע ברכבו. הבדיחה הייתה שהוא חייב לנהוג ברכב שלו רק עם כפפות חום לתנור

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
ב-top gear ירדו על פורשה ועל ריצ'רד האמונד שיש לו אחת כזאת וגם הוא נאלץ לא ליסוע ברכבו. הבדיחה הייתה שהוא חייב לנהוג ברכב שלו רק עם כפפות חום לתנור

הוא נאלץ להחזיר את הGT3 שלו לחברה. :lol:

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

×
×
  • תוכן חדש...