Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

יש לי ראוטר אלחוטי (D-link שנקנה דרך בזק) שיש לי כניסת USB שחיברתי אליה כונן חיצוני (גודל 3.5")

האם חיבורו הקבוע של הכונן לראוטר יגרום לשחיקה מהירה יותר של המנוע שלו?

 

תודה מראש,

אבנר

פורסם

האם חיבורו הקבוע של הכונן לראוטר יגרום לשחיקה מהירה יותר של המנוע שלו?

זו שאלה ידועה - האם כונן שעובד באופן רציף נשחק מהר יותר מכונן שמופעל ומכובה לסירוגין. יש דעות לכאן ולכאן, ותוכל בקלות למצוא ברשת דיונים בנושא. למיטב ידיעתי אין תשובה חד משמעית.

 

דני

פורסם

תודה על ההתייחסות.

ייבדק בקרוב.

 

באותו המשקל, יש לי שתי טמבלזויזיות של SAMSUNG, שדורשות מתאם WI-FI מקורי ע"מ לאפשר תקשורת אלחוטית.

מישהו יכול לעזור באיתור מתאם כזה? מתאם לא מקורי לא עוזר.

מתחדשת*

פורסם

אם יש להן חיבור רשת קווי אז ניתן להשתמש בו (עם ראוטר שמוגדר ל Client Mode)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם (נערך)

עדיף לך להשתמש בחיבור קווי. אם יש לשתי הטלויזיות חיבור LAN, אין צורך בראוטר נוסף. אתה יכול לקנות hub או switch פשוט מ1 ל4. ליציאות של הסוויץ' חבר 2 טלויזיות+מחשב שממנו מבצעים sharing. את הכניסה של הסוויץ' חבר לראוטר הביתי. יש לחיבור הנ"ל כמה יתרונות:

1. יש ראוטרים שקורסים אם מתחברים אליהם יותר מדי clients דרך WiFi בקצב העברת נתונים גבוה.

2. אתה יוצר מעגל סגור שמפנה את רוחב הפס של הראוטר (גם קווי וגם אלחוטי) לדברים אחרים.

3. במידה והswitch+כרטיס הרשת שלך במחשב (או הראוטר) בעלי יציאות של 1gbps, תוכל לנצל את כל רוחב הפס, הסרטים שיוצגו בטלויזיה לא יקרטעו בגלל מגבלת רוחב הפס של תוכן בHD כשהפורטים תומכים רק ב100 מגה.

4. המחשב עדיין יתחבר בחיבור קווי לאינטרנט דרך הסוויץ', שעדיף מבחינת מהירות העברת נתונים על Wifi.

עריכה אחרונה על ידי matanfr
×
×
  • תוכן חדש...