Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

לרכב שלי מותקנים כסאות מקדימה- הנהג לא מקורי ומהדגם הנכון (סקי כחול ישן ללא תמיכת ראש) וכיסא נוסע מקורי שחסרה לו תמיכת הראש.

הילל הציע לי זוג כיסאות של רכב מודרני (סוזוקי) ובמחיר טוב.

אני די מתלבט מה לעשות-

א. למצוא זוג כיסאות מקוריים מהדגם הנ"ל עם הריפוד הנכון יעלה הון ולא בטוח שאמצע.

ב. האם מותר להתקין כסאות מודרניים? זה דורש אישור מסויים מלבד ההכנה בשאסי?

ג. אם מישהו עשה זאת? אילו כיסאות מתאימים למיני- זה חייב להיות מדגם קטן ו-3 דלתות (מתקפלים). משהו כמו 206, 205, פונטו,סוויפט...

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם
שבת שלום,

לרכב שלי מותקנים כסאות מקדימה- הנהג לא מקורי ומהדגם הנכון (סקי כחול ישן ללא תמיכת ראש) וכיסא נוסע מקורי שחסרה לו תמיכת הראש.

הילל הציע לי זוג כיסאות של רכב מודרני (סוזוקי) ובמחיר טוב.

אני די מתלבט מה לעשות-

א. למצוא זוג כיסאות מקוריים מהדגם הנ"ל עם הריפוד הנכון יעלה הון ולא בטוח שאמצע.

ב. האם מותר להתקין כסאות מודרניים? זה דורש אישור מסויים מלבד ההכנה בשאסי?

ג. אם מישהו עשה זאת? אילו כיסאות מתאימים למיני- זה חייב להיות מדגם קטן ו-3 דלתות (מתקפלים). משהו כמו 206, 205, פונטו,סוויפט...

 

ערב טוב

 

גם לי היתה התלבטות כמוך אם להצמד למקור ולקחת משהו חלופי

בסוף הלכתי לפרוקיה וקניתי כסאות של סוזוק בלנו

זה דורש התאמות

לגבי אזה כסאות להתקין תתפלא גם כסאות של מכוניות גדולות יכל להתאים

עד היום אני מצטער שלא לקחתי חשמלייםשל מזדה 6

פורסם
שבת שלום,

לרכב שלי מותקנים כסאות מקדימה- הנהג לא מקורי ומהדגם הנכון (סקי כחול ישן ללא תמיכת ראש) וכיסא נוסע מקורי שחסרה לו תמיכת הראש.

הילל הציע לי זוג כיסאות של רכב מודרני (סוזוקי) ובמחיר טוב.

אני די מתלבט מה לעשות-

א. למצוא זוג כיסאות מקוריים מהדגם הנ"ל עם הריפוד הנכון יעלה הון ולא בטוח שאמצע.

ב. האם מותר להתקין כסאות מודרניים? זה דורש אישור מסויים מלבד ההכנה בשאסי?

ג. אם מישהו עשה זאת? אילו כיסאות מתאימים למיני- זה חייב להיות מדגם קטן ו-3 דלתות (מתקפלים). משהו כמו 206, 205, פונטו,סוויפט...

 

אם אתה נפתר מאלו שיש לך שלח לי בבקשה הודעה

תודה

Sha is a sound within a word...

פורסם
שבת שלום,

לרכב שלי מותקנים כסאות מקדימה- הנהג לא מקורי ומהדגם הנכון (סקי כחול ישן ללא תמיכת ראש) וכיסא נוסע מקורי שחסרה לו תמיכת הראש.

הילל הציע לי זוג כיסאות של רכב מודרני (סוזוקי) ובמחיר טוב.

אני די מתלבט מה לעשות-

א. למצוא זוג כיסאות מקוריים מהדגם הנ"ל עם הריפוד הנכון יעלה הון ולא בטוח שאמצע.

ב. האם מותר להתקין כסאות מודרניים? זה דורש אישור מסויים מלבד ההכנה בשאסי?

ג. אם מישהו עשה זאת? אילו כיסאות מתאימים למיני- זה חייב להיות מדגם קטן ו-3 דלתות (מתקפלים). משהו כמו 206, 205, פונטו,סוויפט...

 

לדעתי תחליף אותם

אבל לא לסוזוקי

תשים כבר כסאות איכותים , ריקארו או משהו בסגנון .

או כסאות של רכב ספורטיבי קטן כמו מזדה מיאטה, אודי TT וכו

אתה תהנה מכל רגע . עשיתי לא מעט שינויי כיסאות ברכבים .

 

אם תרצה שלח לי הפ אני ישלח לך טלפון של חבר שמוכר כיסאות מזדה מיאטה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אני בדעה כי מכונית אספנות צריכה להיות כמו שהיצרן יצר אותה אחרת אנחנו עוברים לתחום של "הוט רוד" והרי אנו בפורום אספנות. אם אתם מדברים על נוחיות אז כמעט וכל מכוניות האספנות אינן נוחות כמו מכוניות שנות האלפיים, לרובם גם אין את הבטיחות, והביצועים ובכל זאת נוסעים בהן...

שלמה דן גדרון

פורסם

^

זה נכון שאנחנו בפורום אספנות, אבל אין קשר למקוריות- הדבר היחיד שמגדיר מכונית אספנות ככזו הוא הגיל שלה, ותו לאו. אתה אוהב אותן מקוריות, וזה סבבה, אבל בשביל מישהו אחר המושבים המודרניים הם מה שיגרום לו לאהוב את המכונית שלו יותר ו(סביר להניח שגם) להשתמש בה יותר- ואין רע בזה.

 

תשאל: אז איפה עובר הגבול? מה, אפשר לזרוק את המנוע ולהתקין מנוע דיזל של מיני (BMW) מודרנית, ובכלל יהיה יותר טוב. אז ראשית, "לשמחתנו" המחוקק בישראל מונע את זה ממך. שנית (נניח שזה חוקי), הגבול נקבע גם הוא ע"י הבעלים.

 

 

בעיניי, זה:

 

attachment.php?attachmentid=936748&stc=1&d=1338833032

 

נראה הרבה פחות טוב מזה:

 

chevrolet-c-10-cheyenne-step-side-09.jpg

 

וסביר להניח שגם מתנייע פחות טוב, כי עם השיפורים הוויזואליים אני מעריך שיש גם שיפורים מכניים, וגם כנראה נוחיות בקבינה (כסאות מודרניים יותר?)...

 

בקיצור: To each his own

פורסם

אין לי בעיה עם משפרי רכבים למיניהם אבל זה לא רכב אספנות כאם רכב משופר. לדעתי לא רק הגיל משחק כאם גם המקוריות.

שלמה דן גדרון

פורסם
אין לי בעיה עם משפרי רכבים למיניהם אבל זה לא רכב אספנות כאם רכב משופר. לדעתי לא רק הגיל משחק כאם גם המקוריות.

אני מדבר על ההגדרה היבשה לרכב אספנות- כל מה שמעבר לכך הוא פרשנות אישית (שלך או שלי, זה לא משנה).

 

לא חשוב, נועדנו שלא להסכים- כסאות למיני לא יצאו מהדיון הזה ממילא... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...