Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא טס, אלעד המליץ לי על החייבר ביוטבתה. אולי גם אתרי נוף בדרך.

באילת עצמה: המצפה,קניון אייס מול -לא בשישי בצהריים כי עמוס. מה יש: חנויות ואוכל, משטח החלקה על הקרח ברחבת הקניון, יש בו גם כדור ברוחב של מספר מטרים שזז קצת ובתוכו קולנוע תלת מימדי עם שלל סרטים בני שבע דקות, בחר את הפחות מפחידים. קופון הנחה כנראה תקבל במלון וניתן לרכוש עוד ובזול ברשת, אולי דרך הטבת כרטיס האשראי שלך. איפשהו בטיילת בקטע היותר מערבי יש קצת מתקנים פשוטים, מישהו כתב כאן היכן. בקטע המערבי יש גם מספר חנויות צעצועים.

צמוד למסעדת בוסטון החביבה יש גם גלידה אלדו ושווארמה שניתן לקחת ולאכול עם תצפית לים.

אולי כדאי להביא גם דלי, מסננת וכלים לחוף. יש הפתעות קטנות שצצות בחול כשמשעמם לילדה. פעם בחפירה בחוף, פעם במסעדה, פעם בחדר במלון, צריך לדעת לחפש. ההפתעות לא באמת צצות מעצמן, הבא מהבית ושים בשקט בתיק.

מניח שיש במלון גם בריכת פעוטות.

 

בעקרון חוץ מהים היפה והחוף הנחמד העיר די מיותרת. לא?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני חושב שהדרך לאילת יותר מעניינת מהעיר עצמה.

הנה משהו שנשמע נחמד בדרך לשם.

http://www.sabresim.co.il/node/712/%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%95?gclid=CJvYxKSxpb0CFU_KtAodRTMA0A

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...