Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה עקרבים מבלים את יום המשפחה.

אז בזמן שישנתם התכנסנו לנו בשבת ב0600 בבוקר 30 עקרבים בחניון סינמה סיטי בגלילות ועלינו צפונה לטיול נהיגה.

התמונות מעבירות חלק קטן מהחויה.

תמונות נוספות בפייסבוק של אבארט' ישראל.

 

https://www.facebook.com/pages/Abarth-Israel/144406052251517

 

תהנו.

1836871_831176076907841_1386362744_o.jpg

1622561_831174536907995_414989394_o.jpg

1540401_831175446907904_883735285_o.jpg

1015397_831176096907839_728505605_o.jpg

1512020_831175983574517_293910318_o.jpg

פורסם

ואוו באמת מדהים!

אהבתי את התמונה של השורת 500

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

נו, ולמה זה נקרא טיול ליום המשפחה? כי כולם התחנפו אחרי זה לנשים שלהם על כך ששכחו את יום המשפחה!

 

:wink:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אחלה צלם. התארגנותם לבד? או שזה משהו דרך היצרן? הבנתי שהם משקיעים מאוד בלקוחות מחבר עם עקרב, למי ששאל הרכב שותה באיזור ה 1 ל12 בנסיעה משולבת,

פורסם (נערך)

הארגון היה בין חברים, מפה לאוזן, כמו בכל האירועים, למעט האירוע בכינרת ובבראשית שכן אורגנו מטעם היבואן.

אנחנו מקבלים עזרה, גיבוי ופרגון בהתקשרות בין החבר'ה, אם צריך, מעומר.

 

כמו תמיד, היה תענוג להשתתף ! כן ירבו !

 

כמה תמונות שאהבתי ממה שפורסם בפייסבוק:

1796731_831727506852698_1460805614_o.jpg

883002_831727333519382_771710581_o.jpg

1799039_831176460241136_1836117355_o.jpg

1602104_831725943519521_2087464881_o.jpg

1532017_831726640186118_756560470_o.jpg

1531906_831175570241225_1715768191_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם
הארגון היה בין חברים, מפה לאוזן, כמו בכל האירועים, למעט האירוע בכינרת ובבראשית שכן אורגנו מטעם היבואן.

אנחנו מקבלים עזרה, גיבוי ופרגון בהתקשרות בין החבר'ה, אם צריך, מעומר.

 

כמו תמיד, היה תענוג להשתתף ! כן ירבו !

 

כמה תמונות שאהבתי ממה שפורסם בפייסבוק:

 

 

 

 

אכן היה מאוד כיף!.

 

אגב, שכחת לציין את היום מסלול שהיה לפני כחצי שנה.

 

:)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

×
×
  • תוכן חדש...