Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי סיוויק 97 ולפעמים בורח לי מים ממיכל העיבוי (מיכל הספייר) יכול להיות בגלל שלחץ הפקק אצלי על 1.1 וחלק אומרים שצריך 0.9 אין לי ספר רכב לבדוק מה לחץ הפקק ,אני מציין שהאוטו עבר טיימניג לפני 3 אלף קילומטר ואין בעיות חוץ מזה .

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם

שלום רב !

לדעתי הבלתי מחייבת 0.9, אך המתן לתגובות מוסמכות נוספות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב !

במחשבה שנייה, ועם קריאת בעייתך שוב, לדעתי הבלתי מחייבת,החלפת המכסה, בלחץ של 1.1, במכסה של 0.9, תפתור כמעט בוודאות את הבעייה שציינת.

חזור לפורום לעדכן בבקשה .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה מה ההגיון ? יש לו כרגע פקק שעמיד עד לחץ של 1.1 ובכ״ז בורח נוזל קירור, פקק שעמיד ב-0.9 יגביר את בריחת הנוזל ולא יפתור את בעיית הבריחה (שייתכן שנובעת מגורם אחר).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
שלום יש לי סיוויק 97 ולפעמים בורח לי מים ממיכל העיבוי (מיכל הספייר) יכול להיות בגלל שלחץ הפקק אצלי על 1.1 וחלק אומרים שצריך 0.9 אין לי ספר רכב לבדוק מה לחץ הפקק ,אני מציין שהאוטו עבר טיימניג לפני 3 אלף קילומטר ואין בעיות חוץ מזה .

אם מכונאי אחד אומר X והשני Y יש לבדוק בספרות ייצרן הרכב מהו הלחץ הנכון של הפקק.

אנא ציין מהו קוד המנוע ונפח המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב.

 

1. ייתכן שאתה ממלא נוזל קירור מעבר לסימון ה-MAX.

2. הפקק לא מקורי או תקול.

איזה כייף לי :)

פורסם

מכסה עם שסתום פורק לחץ (על לחץ)"חלש" יותר (0.9) לא יסייע...

אולי אם המכסה עצמו לא תקין , תבדוק בחנויות לחלקי רכב איזה מכסה צריך , עדיף מקורי , קצת יקר אבל חד משמעי מדויק יותר.

השסתום במכסה נועד לפרוק "לחץ עודף" מהרדיאטור אל מיכל העיבוי לצורך הפחתת לחץ במערכת בכדי שלא יגרם נזק למנוע , כשהמנוע יתקרר במהלך הלילה המים "ישאבו" חזרה אל הרדיאטור דרך שסתום (שני) תת לחץ במכסה

חשוב:

תלוי כמה פורק, מתי והאם יש "בעבוע" רציני , בד"כ סימנים אלו יעידו על בעיה במערכת דוגמת מכסה רדיאטור , ראש מנוע , ונטה שלא נכנסת בזמן ועוד ....

 

לא ציינת האם המערכת מאבדת מים (נוזל קירור)

תתחיל במכסה מקורי , אל תפתח ותסגור כל יום אם לא מאבד מים , תן למערכת לעשות את שלה , את המפלס יש לבדוק במיכל העיבוי.

פורסם

שלום רב !

החשד הו במכסה בלבד!

המכסה בעל לחץ לא מתאים, או לא אוטם כראוי, בכל מקרה לדעתי יש להתמקד במכסה בלבד.

מכסה בעל לחץ גבוה מדי, יגרום לדעתי ללחץ עודף במערכת, ובמכסה לקוי, יגרום לפליטת מי קירור מהמכסה, והשלמת החסר ממיכל העבוי/ עודפים.

 

בדוק את גומיית האטימה במכסה, תודדא שהיא לא קרועה /יבשה/ לחוצה /שחוקה, והקפיץ האם לא חלש מדי, וגורם לבריחת מי קירור בכמות קטנה, דרך המכסה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המכסה המקורי הוא בלחץ 1.1.

גש למחסן המורשה וקנה אחד מקורי, או לחלופין קנה באייבי.

כמובן בדוק מערכת קרור לפני הקניה או בדוק את הפקק.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על העזרה , ואני מאוד פדנט בכל הקשור וממלא מים ירוקים אך ורק של פרסטון, במיכל עיבוי אני ממלא ממש סנטים לפני המקסימום הפקק שיש לי כרגע לא מקורי בוודאות ,כי המקורי הגומיות שלו נקרעו לפני איזה חודשיים וחשבתי שהפקק החדש יפתור את הבעיה , אז כרגע אתם אומרים לקנות פקק בלחץ של 1.1 שזה מקורי לסיוויק ? בתודה יוסי .

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על העזרה , ואני מאוד פדנט בכל הקשור וממלא מים ירוקים אך ורק של פרסטון, במיכל עיבוי אני ממלא ממש סנטים לפני המקסימום הפקק שיש לי כרגע לא מקורי בוודאות ,כי המקורי הגומיות שלו נקרעו לפני איזה חודשיים וחשבתי שהפקק החדש יפתור את הבעיה , אז כרגע אתם אומרים לקנות פקק בלחץ של 1.1 שזה מקורי לסיוויק ? בתודה יוסי .

אתה מחפש תשובה מוסמכת אז ציין את הפרטים שביקשתי.

איזה כייף לי :)

פורסם
אם מכונאי אחד אומר X והשני Y ,יש לבדוק בספרות ייצרן הרכב מהו הלחץ הנכון של הפקק.

אנא ציין מהו קוד המנוע ונפח המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב.

1. ייתכן שאתה ממלא נוזל קירור מעבר לסימון ה-MAX.

2. הפקק לא מקורי או תקול.

שלום רב !

התיחס בבקשה לבקשתו של מרק 10 !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על העזרה , ואני מאוד פדנט בכל הקשור וממלא מים ירוקים אך ורק של פרסטון, במיכל עיבוי אני ממלא ממש סנטים לפני המקסימום הפקק שיש לי כרגע לא מקורי בוודאות ,כי המקורי הגומיות שלו נקרעו לפני איזה חודשיים וחשבתי שהפקק החדש יפתור את הבעיה , אז כרגע אתם אומרים לקנות פקק בלחץ של 1.1 שזה מקורי לסיוויק ? בתודה יוסי .

 

מה היה הלחץ הרשום על הפקק המקורי עם הגומי הקרוע, זכור לך?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כן בדקתי מה שאמרת צביקה, הפקק נראה בסדר גמור יש לו 3 שכבות של גומי ונראה תקין , לגבי הקודם היה רשום עליו 1.1 עד שהלכתי לקנות מחנות חלפים ואז הוא אמר שיפני שמים 0.9 ואז הוא כבר בלבל אותי לגבי הלחצים וכרגע מורכב אצלי 1.1 ובגלל זה חשבתי לבדוק את זה כי שיערתי שזה מה שמעלה אצלי את מפלס במיכל העיבוי ..

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם

שלום רב !

אני מניח שזה אכן הפקק עם הלחץ המומלץ על ידי היצרן.

עם זאת אני ממליץ להכנס למכון רדיאטורים, ולבצע בדיקת לחץ ברדיאטור עח מנת לאתר נזילה קלה, שאינה נראית בעין, אך מתגלה בבדיקה במכשיר לחץ יעודי.

בהזדמנות זאת הייתי ממליץ לבדוק את אטימות המכסה, על ידי אותו מכשיר.

בנוסף, הייתי שוקל להחליף למכסה בעל לחץ של 0.9, בניגוד לשוללים זאת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...