Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי גטס אוטומטית מנוע 1.35 2004 היום שמתי לב שהמנוע נחנק ב100 קמ"ש והטורים עומדים על 3-3.5. מרגיש כאילו אני נוסע בעלייה ונסעתי בסך הכל את איילון משני הכיוונים ורק אם אני סוחט את הדוושה אני מגיע ל110-120 בטורים שלא יורדים מ4 והמנוע מתאמץ ורועש וזה בוודאות לא היה ככה. הכנסתי את האוטו לטיפול שמנים לפני שבועיים.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם
תבדוק שלא לחוץ לך כפתור ה o/d בידית ההילוכים.

 

בוודאות זה לא לחוץ אבל בעיקרון זה מרגיש כאילו אני על הילוך כוח או כאילו אני מחזיק את ההילוך.

פורסם

הרכב הזה אוהב לעבוד על סל"ד גבוה (לי היתה 1600 שהגיעה לסל"ד של 3,000 כבר ב-110). לגיר הזה יש 4 הילוכים כאשר ההילוך האחרון נכנס לפעולה ב-60 קמ"ש והמנוע במהירויות שציינת כבר די רועש.

קיימות אפשרויות רבות :יתכן ומדובר במסנן דלק סתום,מצתים שעשו את שלהם או חוטי הצתה עייפים.

אם כל אלו תקינים,צריך לבדוק גם את תפקוד הגיר האוטומטי (לראות אם ההילוך הרביעי נכנס כמו שצריך אם בכלל ).

הגיר הזה מחייב שטימוש בשמן סינתטי בלבד ואני מקווה מאוד,שלא שמו לך משהו אחר שם וגרמוו לנזק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרשה לי לתקן אותך קולאוטי. אני מכיר את הגטס הייטב למען האמת וגם לי יש אחת כזו גם כן אוטומטית ובמהירויות שכאלה כמו 100-110 קמש היא בערך סביב 2700 סלד. רק כאשר אתה עובר למצב od הסלד יטפס כזה גבוה במהירויות שכאלה בגלל שהוא לא מישתלב להילוך האחרון. לפותח השירשור - כאשר אתה במהירויות האלה תלחץ על כפתור ה od תבדוק אם הוא מגיב בכלל.

פורסם
הרשה לי לתקן אותך קולאוטי. אני מכיר את הגטס הייטב למען האמת וגם לי יש אחת כזו גם כן אוטומטית ובמהירויות שכאלה כמו 100-110 קמש היא בערך סביב 2700 סלד. רק כאשר אתה עובר למצב od הסלד יטפס כזה גבוה במהירויות שכאלה בגלל שהוא לא מישתלב להילוך האחרון. לפותח השירשור - כאשר אתה במהירויות האלה תלחץ על כפתור ה od תבדוק אם הוא מגיב בכלל.

 

מאור, היום נסעתי שוב את אותה דרך והאוטו נסע לי בובה. טורים של 2.7 בקרוב ל120 ונסיעה חלקה. אין מצב שהזיתי אתמול. נבהלתי נורא והיום בבוקר המצב חזר לקדמותו. ושוב אתמול זה באמת היה נשמע כמו הילוך כוח מוחזק אבל בחיי שלא נגעתי בו. אני לא אפתח כאן סתם שרשור בוודאות.

פורסם

לא אמרתי חס וחלילה שאתה הוזה. בכל מיקרה תמשיך לעקוב ותבדוק גם מיפלס שמן גיר ואם יש לך את האופציה תתחבר גם לסורק תקלות לראות אם נישמרה איזה תקלה במחשב הרכב בעניין התופעה הזו.

פורסם
לא אמרתי חס וחלילה שאתה הוזה. בכל מיקרה תמשיך לעקוב ותבדוק גם מיפלס שמן גיר ואם יש לך את האופציה תתחבר גם לסורק תקלות לראות אם נישמרה איזה תקלה במחשב הרכב בעניין התופעה הזו.

 

עשיתי עכשיו עוד סיבוב והכל היה בסדר. יש לציין שמאז שיש לי את הרכב הוא מעביר הילוכים ( רק שאני במהירות של 80 -110) ברגע שאני משחרר טיפה את הגז. יכול להיות שככה הגיר של הגטס עובד? זה כבר בלי קשר לאתמול ושוב, תודה.

פורסם

בכל רכב אוטומט ברגע שנימשך הילוך מסויים ברגע שתרים מעט את הרגל מדוושת הגז ההילוך יעבור בצורה גם יותר עדינה וכך גם מומלץ לנהוג כדי לא להפעיל עומס יתר על המנוע והגיר.

פורסם
בכל רכב אוטומט ברגע שנימשך הילוך מסויים ברגע שתרים מעט את הרגל מדוושת הגז ההילוך יעבור בצורה גם יותר עדינה וכך גם מומלץ לנהוג כדי לא להפעיל עומס יתר על המנוע והגיר.

 

העניין הוא שאצלי במהירויות האלה הוא לא יעביר הילוכים בכלל אלא רק אם אני מוריד את הרגל מהגז. אם לא אוריד את הרגל מהגז אני ארגיש עומס על המנוע כמו הילוך כוח (אולי כמו משיכת הילוך). האמת שכבר התרגלתי לתפקוד הזה של הגיר והבנתי שכל גיר פועל אחרת.

פורסם

מכיוון שאני לא רואה ומרגיש את המצב אלא רק מנסה לפענח אותו דרך מסך המחשב אני לא יודע להגיד לך בוודאות עד כמה המצב אצלך תקין או לא. בכל מיקרה הגירים של הגטסים יחסית מאוד מוצלחים ואמינים אז אולי כדאי לבדוק אצלך את העניין יותר לעומק.

×
×
  • תוכן חדש...